איך מבצעים בדק בית ללוחות גבס?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקת התקינות לרמת בידוד ועמידות

לוחות גבס מאפשרים גמישות בעבודה, צביעה, רמת בידוד רבה, רמת עמידות לאש ולמים ורמת גימור גבוהה. בדק בית עבור לוחות גבס יכלול בדיקת החומרים – האם הם עומדים בכללי התקן המחמירים? בלוחות השונים ייבדקו לוחות בהתאם לאזורי הרטיבות, לאזורים בעלי קרינה גבוהה, לאזורים  הדורשים עמידות נגד אש. כמו כן, יכלול בדק הבית את בדיקת הקלקר המוקצף שמיועד לבידוד התרמי. כל סוג של לוח גבס מיועד ליעד אחר, וחשוב שייבחן וייבדק בהתאם.

בדיקת עמידות באש, במים ובקרינה

עמידות האש חשובה במקומות המועדים לפורענות כמו מעליות ותעלות מיזוג אוויר, למשל. עמידות המים חשובה במקומות כמו חדרי אמבטיה, שבהם יש מקורות מים רבים המהווים סכנה, לכן בדיקת לוחות גבס צריכה להיעשות בקפדנות והלוחות חייבים להוכיח מוגנות ממים ומאש. יש גם לוחות המיועדים למוסדות ולמבנים שצריכים להיות מוגנים בהם מפני קרינות מסוכנות. גם במקרה כזה תיערך בדיקה קפדנית כדי לתהות על קנקנו של טיב הלוח והסוג הנדרש והמתאים.

בדיקת עובי הלוח של הגבס

עובי הלוח משמעותי מאוד בלוחות גבס. בישראל משתמשים לרוב ב12.7 מ"מ במחיצות פנים, כאשר ההמלצה היא לעובי של 15.9 מ"מ. בבדק בית מוודאים כי העובי מותאם למטרתו. חומר הגבס הוא מינרל המורכב מסידן וסולפט. הגבס הוא תוצר של טיח מעורבב במים, וחשוב שהשימוש בו יהיה מדויק. אם הוא מיועד לתיחום חדרים או לבנייתם מגבס, למחסן, לעמודים, לתאים מסוימים ולכל מטרה נוספת – חשוב שתתבצע בדיקה דקדקנית של לוחות גבס בהתאם לכל מטרה.כך בודקים תקינות מדויקת ואיכות במיטבה.

בדיקת טיב הגבס 

קל לעבוד עם גבס, הוא ידידותי למשתמש, אך חשוב לבדוק את טיבו עם חברת בדק בית בהתאם למטרתו – סגירת חללים, הקמת קירות או מחיצות, הקמת מבנה ועוד. את כל זאת ועוד ניתן לבדוק במקצועיות רבה על ידי בעל מקצוע שיבהיר לכם מאל"ף ועד תי"ו את תקינות לוחות הגבס כבר עכשיו.

טיבו של בדק הבית

בדק בית של כל מוצר ושל כל לוחות גבס מאפשר לכם לבדוק תקינות ולוודא שאתם לא קונים "חתול בשק". כך גם בדיקת לוחות גבס כוללת בדיקה של תקינות ושל איכות המוצר. לא נעים לגלות שמוצר שהשקעתם בו כסף לא "מספק את הסחורה" על הצד הטוב ביותר, לכן בדק הבית מאפשר בדיקה כללית ומקיפה שתסייע לכם להבין אם לוחות הגבס שבדירתכם מדויקים למידותיכם, מבודדים, נכונים למטרתכם ועמידים בפני מים ואש בהתאם.

 

בדק בית המלצות

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום