בדק בדירות יד שניה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקת בדק בית היא פרוצדורה נפוצה בעיקר ברכישת בית חדש מקבלן, אך היא אינה פחות חשובה כאשר רוכשים בית יד שניה. לאחר שסגרתם את העסקה ולפני שאתם נכנסים לבית, חשוב שתזמינו בדיקת בדק בית בדירות יד שניה, בדיקה מקצועית שתבחן את תשתיות המבנה, את הדלתות, את הרצפה, את המרפסות ולמעשה את כל האלמנטים מהם בנוי המבנה. מה כוללת בדיקה זו? על כך בשורות הבאות.

מדוע חשוב לבצע בדק בדירות יד שניה?

בדיקות בדק בית הן בדיקות שיש להן מטרה מוגדרת, והמטרה הזאת נכונה גם במקרה של דירה חדשה מקבלן וגם במקרה של דירת יד שניה. הצורך להבין את מצבו של הבית לפני שנכנסים אליו הוא צורך שנכון לכל סוג של דירה, בין שמדובר בדירה קטנה או גדולה ובין שמדובר בדירה חדשה מקבלן או בדירה יד שניה. למעשה, בדירות יד שניה ישנם לא מעט אלמנטים שחשוב מאוד לבדוק, ובראשם תשתיות המים והביוב של הדירה. במידה ומדובר בדירה ישנה, הרי שגם חוזק מבני של מרפסות וקירות תמך הוא אלמנט חשוב שיש לבדוק לפני שנכנסים לבית.

מי מבצע את הבדיקה ומה התוצר שלה?

בדיקת בדק בית בדירות יד שניה היא בדיקה המבוצעת על ידי גורם מקצועי בעל הסמכה בתחום הנדסת הבניין, קרי מהנדס או הנדסאי בניין. גורם זה פועל על פי מתודולוגיות סדורות של בדיקת בדק בית, בהתאמה לסוג הבית, למיקום המדויק שלו ולאתגרים האופייניים לו. כך למשל, בדירה יד שניה תינתן יותר תשומת לב לנושא בדיקת התשתיות מאשר בדירה חדשה בקבלן, בעוד שבדירה מקבלן תינתן תשומת לב רבה יותר לנושאים כמו עמידה בהוראות תכנית הבניה, עמידה בתנאי היתר הבניה וכן הלאה.

בתום הבדיקה תקבלו מהגורם הבודק דו"ח מפורט, המפרט את כל הליקויים שנמצאו בבדיקה. ליקויים אלה יכולים להיות שוליים ומינוריים והם יכולים להיות גדולים ומשמעותיים. העניין הוא שעם הדו"ח שתקבלו, תוכלו לפנות לבעל הדירה ממנו אתם קונים אותה, ולדרוש תיקון של הליקויים או פיצוי כספי בהתאם כתנאי לסגירת העסקה. הדו"ח הוא ראיה משפטית קבילה ואם תעגנו את מעמדו בהסכם הרכישה, אתם יכולים להיות רגועים שכל ליקוי שיימצא בדירה יחויב בתיקון או לחילופין בפיצוי.

בדק בית היא פעולה אשר נועדה להתרחש בתהליכי בנייה של מבנים מכל סוג, תוך שחשוב לבצע אותה גם בעת שיפוצים או הקמה של כל מבנה שמטרתו מגורים עבודה אחסנה, גידול בעלי חיים תעשייה וכדומה.  בדק בית יסודי, נועד על מנת לבנות אם במבנה ישנן לקויי בניה ובמידה וכן, המומחים בתחום יפיקו דוח אודות הליקויים כמו גם שהם יספקו את הפתרונות הטובים ביותר לשיפור המבנה והבטיחות שבו. לכן יש תמיד לבחור במומחים לביצוע הבדיקות.

בדק בית יסודי – כיצד בוחרים חברה טובה לביצוע הפעולה?

בדק בית יסודיבשל הצורך של אנשים פרטיים, בעלי מבנים, משקיעים, בעלי עסקים ועוד להשגיח ולנטר על פעילות הבנייה הזמן שהיא מתרחשת או לאחריה, ישנן כיום לא מעט חברות העוסקות במתן שירותי בדק בית. אבל לפני שנסביר כיצד בוחרים את החברה הטובה ביותר, יש להבין מה זה משמעותו של בדק בית יסודי:

בדק בית יסודי הינו בדיקה שבה אנשי המקצוע המומחים בוחנים את כלל האלמנטים בתהליכי בנייה ושיפוצים, תוך בדיקה כללית ויסודית של החומרים בהם השתמש הקבלן וקבלני המשנה לבניית המבנה, דרכי הבנייה, הבטיחות במבנה, כמו גם התשתיות, כאשר בסוף התהליך מפיקים המומחים דוח מפורט אודות ליקויי בנייה שהתגלו במקום, כמו גם שהם מקנים פתרונות אטרקטיביים לביצוע תיקונים יעילים.

פעולת בדק בית יסודי

מכילה בתוכה שלל יתרונות כמו בטיחות ושמירה על מבנה תקן, פיקוח על תהליך הבנייה, חסכון בעלויות על ידי ביצוע כלל התיקונים בזמן הבניה ולא בעתיד כמו גם קבלת מבנה מושלם לכל צורך, בכך יכולת לחסוך כסף על שיפוצים ותיקונים עתידיים כמו גם קבלת היכולת לגור במבנה בטוח וכזה שנועד להכיל אלמנטים מסוגים שונים.

מי מבצע בדק בית יסודי?

תהליך של בדק בית יסודי נעשה על מומחים בתחום כמו מהנדסים וקונסטרקטורים, כמו גם על ידי חברות בנייה מקצועיות אשר להן מהנדסים ואנשי מקצוע אשר מומחים באיתור תקלות בעת הבנייה. כיום ישנן אף חברות בנייה מקצועית אשר מציעות גם שירותי בדק בית שניתנים על ידי מהנדסים ואני מקצוע המומחים בתחום בדיקות ליקויים בעת בנייה.

כדי לבחור את החברה הטובה מכל שימוש כל כי החברה יכולה לבצע בדק בית יסודי שכולל: בדיקות איכות, איתור כשלים בבנייה, סקירת כלל השלבים המתבצעים בעת הבנייה והכל באיכות ומקצועיות.

לסיכום, בדק בית יסודי הינה בפעולה שחשוב לבצע לכן יש כבר עכשיו לבחור חברת בנייה שתבצע עבורכם גם את הבנייה וגם את הבדיקות הדרושות לאבטחת המבנה.

לפני שאתם נכנסים לדירת היד השנייה שרכשתם, כדאי להזמין בדיקת בדק בדירות יד שניה בביצוע גורם מקצועי מוסמך, ולקבל תמונה מלאה לגבי מצבו של הבית, ובכלל זה גם מצבם של אלמנטים שאותם לא רואים בעיניים, כדוגמת תשתיות, חוזק מרפסות וכדומה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום