בדק בית בפרויקט שיפוץ בית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איכות ובטיחות המבטיחים הנאה מושלמת

דוח בדק ביתבבואנו לרכוש דירות אשר עברו שיפוץ ומוצעות למכירה וכן לאחר ביצוע פרויקט שיפוץ בית חשוב לבדוק באופן יסודי את הדירה על מנת לוודא כי תוצאות השיפוץ הינן תקינות. במציאות הכלכלית של בישראל, רבים בוחרים לרכוש דירה יד שנייה, כאשר חלק מן הדירות עברו שיפוץ טרם הצעתן למכירה וזאת במטרה לשפר את מצב התשתיות ואת המראה האסתטי.

לצד התוצאות הנראות לעין, חשוב לבצע בדק בית בפרויקט השיפוץ על ידי מומחים בתחום בדיקת דירות, טרם הרכישה או לאחר שיפוץ עצמי וזאת על מנת להבטיח כי כל הפרמטרים הרלוונטיים עומדים בתקן ובסטנדרט הנדרשים מבחינה בטיחותית, פונקציונלית, תחזוקתית ואסתטית.

חוות דעת מומחה לבחינת תקינות ואיכות העבודה

בדק בית הינו חיוני ומתבטא בהשקעה מינימלית אשר עשויה להיות בעלת ערך רב. הבדיקה כוללת היבטים שונים ובסיומה מתקבלת חוות דעת של מומחה מתוך התייחסות למרכיבים החשובים בכל שיפוץ בית:

  • בדיקה מקיפה ויסודית לחשיפה של ליקויי בניה אשר נוצרו כתוצאה מהשיפוץ.
  • השוואה בין תכנית העבודה שהובטחה לבין התוצאה בפועל.
  • הערכה כספית לגבי ליקויי השיפוץ.
  • בדיקת החומרים והתקנים אשר בוצעו במהלך השיפוץ.
  • הערכת לוחות הזמנים לסיום תיקוני השיפוץ.
  • הצעת חלופות להמשך העבודה.

בדק בית לאחר שיפוץ – בטיחות ושקט נפשי

בדק בית בפרויקט שיפוץ בית מהווה עין מקצועית אשר נועדה לבחון את עבודת בעל המקצוע, מדובר על חוות דעת מידי מומחה אשר מייצגת את בעל הבית ומזמין השיפוץ אל מול בעל המקצוע אשר קיבל על עצמו את העבודה. ביצוע בדק בית הינו הליך חיוני וממומלץ גם כאשר עבודת השיפוץ לא הושלמה ובעל המקצוע נטש את הפרויקט במהלכו וכן כאשר נוצרים סכסוכים מול בעל המקצוע. בדק בית מספק לבעל הדירה דו"ח מסודר אודות מצב ואיכות העבודה שבוצעה וכן תמחור לעבודות שיש לבצע בהמשך.

אם אתם עומדים לפני שיפוץ הבית או שסיימתם אותו, הרי שמומלץ לקבל חוות דעת מקצועית ומוסמכת מידי מומחה לביצוע בדק בית. טרם אתם מתפנים לסעוד בנחת בפינות אוכל יוקרתיות בדירתכם או נהנים מכוס קפה מול הנוף במרפסת החדשה, הרי שחשוב לבדוק כי תוצאות השיפוץ אינן יפות בלבד, אלא עומדות בתקנים ובסטנדרטים הראויים וזאת באמצעות בדק בית בפרויקט שיפוץ בית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום