בדק בית לאחר התקנת קמין

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחד הפינוקים שמלווים את חודשי החורף, הוא חימום באמצעות קמין, בעוד שמדובר בתנור הפועל על גז ונחשב מבין התנורים היעילים ביותר לחימום הבית. עם זאת, בהתקנת הקמין חשוב לשים לב כי ההתקנה מושלמת וכי אין ליקויים, בעוד שבאמצעות ביצוע בדיקות שונות תוכלו לוודא כי הקמין מותקן כהלכה.

לקויים אפשריים בדירה בעת התקנת קמין שכדאי לשים אליהם לב

קמין מאפשר חימום מהיר ויעיל של מרחבים קטנים או גדולים, כמו גם שהוא מקנה אווירה חורפית נפלאה בכל מקום.

לפני שנפרט אודות קמין והתועלות שלו, חשוב לדעת כי התקנה כזאת נעשית בדרך כלל בזמן שיפוצים או בניית דירה, בעוד שכיום אפשר להתקין ולעצב את הקמין, תוך יצירת נישה בקיר או יצירת מסגרות ותושבות עשויות גבס וחומרים בטוחים אחרים.

לאילו לקויים אפשריים בעת התקנת קמין כדאי לשים לב?

בזמן שאתם מתקינים קמין בדירה או בבית פרטי, חשוב לשים לב לכמה דגשים חשובים על מנת שלא ייווצרו ליקויים בעת ההתקנה או בשימוש:

בחירת סוג הקמין – לפני שאתם בוחרים את אמצעי החימום עמו תעבירו בכיף את החורף, שימו לב כי אתם בוחרים בסוג החימום הנכון. כיום מומלץ לרכוש קמין עצים איכותי

גודל – שימו לב כי אתם בוחרים בגודל מתאים. הגודל נקבע כמובן לפי הספקי החימום בטווחים של 8 עד 14 קילו וואט. התייעצו עם המומחים, כך שתתאימו את הגודל של אמצעי החימום למרחב שלכם, כמו גם ליכולות הכלכליות שלכם. שכן חימום באמצעות גז אינו זול בכלל.

התקנה נכונה – חשוב לדעת כי הפעלת הקמין דרושת גז והתקנה נפרדת שאינה מהגז הביתי. לכן יש לבצע הכנת תשתיות על ידי טכנאי או איש מקצוע מיומן המספקים את אמצעי החימום. אם בחרתם בחברת בנייה לצורך שיפוצים, החברה המקצועית תקדח את כלל החורים הדרושים להקמת תשתיות ותבצע התקנה של קמין בצורה טובה, ללא ליקויים תוך ביצוע פיקוח בנייה למען קבלת שיא הבטיחות.

תכנון – שימו לב כי מיקום הקמין נעשה בצורה טובה תוך יצירת נישות מגבס או לבנים למען יצירת מתחם ראוי. וודאו כי המיקום מתאים לארובה וכי לא נעשים ליקויים כמו חציבה מיותרת בקירות, אלא שנעשים תכנונים טובים ומדויקים כבר לפני ההתקנה.

כיוון הטמפרטורה – כדי שתוכלו לשלוט בכמות החום שנוצרת בבית בעקבות התקנה, יש לבחור קמין לו שלט באמצעותו ניתן לשלוט על הטמפרטורה. שימו לב כי נעשית התקנה על ידי המומחים של טיימר ותרמוסטט לקביעת טמפרטורה בהתאמה אישית: מה שיעזור לכם גם בחסכון עלויות. ליקוי נפוץ נוגע לקמינים שאינם מסונכרנים או מופעלים נכון, מה שגורם להוצאות גבוהות בתשלומי הגז.

מיקום נכון – שימו לב כי המיקום של אמצעי החימום נעשה בצורה נכונה, כך שהוא יחמם בקלות את כל חלקי הבית. אחד הליקויים הינו הצבת הקמין בפינה שאינה מרכזית: מה שלא מסייע לחמם במהירות את המרחב. לכן יש למקום את הקמין באמצע הסלון, במרכזו של בית פרטי,חשוב לבצע בדק בית לאחר ההתקנה מתחת למדרגות הבית (וזאת כדי שהחום יעלה גם לקומה השנייה) ובכך למקם את הקמין במקום בו מתרחשת רוב הפעילות במרחב. באמצעות מתן תשומת לב לליקויים ובחירה נכונה – תוכלו ליהנות מחורף נעים וחמים!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום