איך בוחרים מדביר פשפשים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

בכדור הארץ חיים מיליוני סוגי חרקים, רובם כמובן לא מזיקים לבני האדם ולא מייצרים איתם אינטראקציות. גם בקבוצת הפשפשים ישנם כ-50,000 מינים שונים, ורק אחד מהם גורם לנו להסתובב עם סימני עקיצות בולטים ולהתגרד. זהו פשפש המיטה, חרק שהתפוצה שלו נמצאת במגמת עלייה בשני העשורים האחרונים – וכדי למנוע סבל מיותר חשוב לבחור נכון מדביר עם ניסיון בטיפול בפשפשים.

ניסיון רב

המפתח העיקרי למאבק מוצלחת במכת הפשפשים הוא ניסיון. הסיבה לכך שרק מדביר פשפשים עם הצלחות מוכחות יכול להבטיח בית נקי ושינה ללא מציצות דם, וגם לקיים את ההבטחה, היא העובדה שהחרק הזעיר עלול להימצא בכל מקום כמעט.

אורכו של פשפש המיטה הוא מילימטרים בודדים. הגוף שלו שטוח ואין לו כנפיים, ובהתאם הוא יכול למצוא מקומות מסתור רבים בכל דירה: בתוך קפלים זעירים במזרון, בארגז המצעים, בסדקים בקירות, בתוך שקע חשמל, בארונות, בריפודים של ספות ועוד ועוד.

עוד כדאי לדעת שנקבת פשפש המיטה עשויה להטיל לאורך חייה עד 300 ביצים. כל ביצה בוקעת תוך שבוע עד 3-4 שבועות, בהתאם לטמפרטורה בסביבה. הדברת פשפשים אפקטיבית חייבת לספק מענה גם לביצים ולמעשה גם לנימפות (הפשפשים הצעירים).

רישיון של המשרד להגנת הסביבה

המרכיב העיקרי בעבודתו של מדביר פשפשים הוא ריסוס יסודי בכל המקומות שבהם אותרו פשפשים או שהם עלולים להימצא בהם. ישנם חומרים שבעבר הצליחו לפגוע בפשפש המיטה באופן אפקטיבי, אבל עם השנים התגלה שהם פוגעים גם בבני אדם – ובפרט DDT.

בהתאם חשוב להזמין רק חברת הדברה בעלת רישיון של המשרד להגנת הסביבה כמו מיכאל ובוריס הדברות – כך שתוכלו להיות בטוחים שכל החומרים שישמשו לפגיעה בפשפשים יפגעו רק בהם ולא בכם.

בכל מקרה ההדברה כוללת גם שימוש בקיטור יבש כדי לפגוע בביצים כך שלא יצוצו פשפשים חדשים. מרכיב נוסף שהינו חובה הוא כביסה של כל המצעים ושל הבגדים הנגועים בטמפרטורה גבוהה שתחסל את הפשפשים והנימפות. רק פעולה משולבת ויסודית, אחרי ניטור מקיף של מקומות המסתור של החרקים הזעירים, תוביל לתוצאות הרצויות.

זמינות גבוהה

אם התעוררתם עקוצים – ובהקשר זה כדאי לדעת שהפשפש נוטה לעקוץ את מקור המזון שלו פעמים רבות באותו אזור, לרוב הגב, הפנים או הגפיים, במשך 5 עד 20 דקות – מן הסתם תרצו לפתור את הבעיה במהירות הרבה ביותר האפשרית.

כדאי לדעת שפשפשי המיטה לא חייבים לשתות דם כל לילה. בהתאם, גם אם ישנה תקופה שבה אתם לא עוברים לילות של עקיצות וימים של גירודים בלתי פוסקים, עדיין החרקים הזעירים מתחבאים אצלכם בבית ויש סיכוי סביר שהם מתרבים. מדביר פשפשים שיכול להגיע תוך זמן קצר הוא כמובן יתרון משמעותי, כדי להיפטר מהמטרד ומתחושת אי הנוחות במהירות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום