החלפת ניאגרה על ידי אינסטלטור מומחה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם מחפשים דרך להפוך את חלל השירותים בבית לנעים ואסתטי יותר, בוודאי תיפגשו במוקדם או במאוחר עם הניאגרה הסמויה. היא אסתטית, מודרנית, ושומרת על ניקיון ונועם החלל. אז מה צריך לדעת עליה והאם יש בה גם חסרונות?

התקנת ניאגרה סמויה

חלל השירותים בדרך כלל מקבל אחרון את תשומת הלב בתור לחידוש מראה הבית. אבל אם כבר הגעתם אליו, כעת הגיע הזמן לחשוב על התקנה של אסלה בשירותים באופן סמוי, מרחף מעל הרצפה, כאשר הניאגרה חבויה בתוך הקיר. זוהי הניאגרה הסמויה.

החלפת הניאגרה הרגילה לניאגרה סמויה

חלק מהאנשים שמעוניינים בניאגרה הסמויה מעט חוששים: האם יהיה צורך לשבור את הקיר על מנת להתקין את הניאגרה או כדי לתקן אותה? עד כמה היא יקרה יותר מהניאגרה הרגילה? ואיך בכלל מתקנים בעיות כשהכל חבוי בתוך הקיר?

נתחיל עם ההבדלים: אסלת הניאגרה הסמויה תלויה לקיר באופן "מרחף", באמצעות יציקת בטון המצמידה אותה אל הקיר. כך השירותים יקבלו מראה אסתטי ונעים יותר ויאפשרו ניקוי קל ונוח בכל האזורים בחדר. האובייקט היחיד שנותר גלוי מלבד לאסלה כמובן, הוא לחצן הדחת המים.

מזמינים אינסטלטור: מהן התקלות הטיפוסיות?

כאן זה הזמן לומר, שאמנם עלות התקנת הניאגרה הסמויה יקרה יותר מהתקנת הניאגרה הפלסטית הרגילה, אך התיקון עצמו לא יצריך מהאינסטלטור שום שבירה של הקיר או הקרמיקה. כאשר תזמינו אינסטלטור בראשון לציון לתקלה מסוימת, הוא ישתמש בלחצן ההדחה כדי להגיע אל מיכל הניאגרה עצמו. האינסטלטור פותח את אזור הלחצן וכעת נחשפים בפניו כל הרכיבים הפנימיים.

כמו כל התקנה של אסלה בשירותים, גם הניאגרות הסמויות אינן חפות מתקלות אפשריות. כך למשל, קורה לפעמים שהמים באסלה ממשיכים לרדת, למרות שלא בוצעה הדחה. אם זהו המקרה, מדובר באחת מגומיות האטם שנשחקה, או באחת מגומיות המצוף או המנגנון. כדי לפתור את הבעיה, אינסטלטור בראשון לציון יחליף את הגומיות ע"י פירוק לחצן ההדחה וסגירת הברז ששולט באספקת המים למיכל. לאחר מכן הוא יפרק את המצוף ויחליף את הגומייה השחוקה.

תקלה אפשרית אחרת היא שיבוש במצוף הניאגרה – רכיב שנועד למדידת גובה המים בתוך מיכל הניארה. אם המצוף איננו מכוון כראוי, המים ירדו לאסלה. במקרה זה צריך לכוון את המצוף מחדש, או להחליף אותו, מאחר והתמלא אבנית.

בשורה התחתונה:

כפי שקראתם, לניאגרה הסמויה מספר יתרונות בולטים שהופכים אותה למתאימה ונוחה יותר לשימוש בעידן המודרני שבו אנחנו נמצאים. כיום הודות לידע הרב שמחזיקים בהם האינסטלטורים המקצועיים, ניתן לבצע כל תיקון לניאגרה זו ללא קושי, כאשר התייקרות הטיפול בתקלות נובעת אך ורק מהתמשכות העבודה, שמצריכה הגעה מורכבת יותר אל המיכל. אינסטלטור טוב שמבצע עבורכם את ההתקנה, מעניק אחריות וביטחון, יוכל להיות איש התחזוקה הקבוע שלכם לכל תקלה, אם תהיה, בעתיד הרחוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום