איתור נזילות ורטיבות  NU FLOW

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

אם יש לכם נזילה כלשהי בבית הנובעת בשל כשל כלשהו במערכת האינסטלציה המצויה מאחורי הקירות או תחת המרצפות, לעיתים ניתן לזהות את המקור של הנזילה בשל העובדה שיש טפטוף מים באזור ספציפי, אך מרבית הפעמים ישנם סימנים רבים שיכולים להעיד על כך שישנה נזילה כלשהי בבית אך בלתי אפשרי לדעת מהו המיקום המדויק שלה. הסימנים שיכולים להעיד על נזילה הם: חשבון מים שהולך וגדל ללא סיבה נראית לעין, סימני טחב ועובש על קירות בבית ועוד. בכל מקרה שכזה חשוב מאוד להזמין איש מקצוע העוסק בתחום איתור נזילות בצורה המקצועית והמתקדמת ביותר וזאת בכדי לאתר את מקור הנזילה כמה שיותר מהר ולבצע את העבודה הנדרשת לצורך תיקון הבעיה.

איתור נזילות ורטיבות- מדוע זה חשוב?

אין ספק שכאשר ישנה נזילה או רטיבות כלשהי באחד מהקירות שבביתכם, במרצפות של הבית או בתקרה, ניתן לשער כי בשל כשל כלשהו בצנרת של מערכת האינסטלציה הביתית המצויה מאחורי הקירות או תחת המרצפות, ישנה נזילה שכזאת. מיד כאשר מבחינים בסימנים המעידים על נזילה קיימת, יש צורך להזמין איש מקצוע מנוסה בתחום איתור נזילות. ככל שהנזילה תאותר בצורה מהירה יותר ומתקדמת יותר, כך תהיה אפשרות לתקן את המקור של הנזילה באופן מהיר ויעיל ולחסוך מצב שבו ייווצרו נזקים שונים למבנה עצמו בשל אותה נזילה. נזילה שלא מטפלים בה עלולה לגרום לנזק לקירות, למרצפות, עובש שעלול לפגוע בבריאותם של דיירי הבית ועוד.

כיצד מתבצע איתור נזילות ורטיבות?

בעבר, בכדי לאתר מקור נזילה כלשהו היה צורך לפרק את המרצפות או לשבור את הקירות וזאת בכדי לחשוף את הצנרת ולגלות היכן המקום שדורש תיקון. אין ספק שהיה מדובר על תהליך שהסב נזק רב ואי סדר משמעותי שמעבר לחוסר הנוחות שהוא הסב לדיירי הבית, הוא גם דרש מהם לבצע תהליך של מיני שיפוץ לאחר שתוקן המקור של הנזילה וזאת בשל ההרס שהוסב לקירות או למרצפות. המציאות הטכנולוגית המתקדמת שאנו חיים בה כיום מציעה פתרונות הרבה יותר טובים ונוחים לצורך איתור נזילות ורטיבות כיום. אחד מהכלים המשוכללים והמתקדמים ביותר לצורך איתור נזילות ניתן למצוא את המצלמה הטרמית. מדובר על מצלמת אינפרה אדום שבוחנת כל משטח בהתאם לרמת הטמפורה שלו. כאשר המצלמה מעידה על אזור כלשהו בקיר או במרצפות שבו הטמפרטורה נמוכה יותר משאר האזורים האחרים ניתן להסיק מכך שמקור הנזילה מצוי מאחוריו. בהתאם למיקום המדויק, ניתן לבצע כיום תיקון של מקור הנזילה וזאת מבלי להסב נזק רחב היקף או אי סדר.

איתור נזילה כבר ממש לא מחייב כיום הרס של הבית. חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע שידוע כי הם משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וזאת בכדי שתהליך יתבצע בקלות, בנוחות ובצורה המהירה והטובה ביותר.

https://nuflow.co.il/    המרכז לאיתור נזילות

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום