בדיקה ואיתור נזילות : מדוע הבדיקה כל כך חשובה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

במהלך כל חיים, רוב בעלי הבית חווים בשלב כלשהו דליפת צנרת. לפתע אף מוזכרת המילה שאנו כבעלי בתים מפחדים ממנה "נזילה" כמה דליפות ברורות, כמו צינורות קפואים שהתפוצצו.

אחרים מוסתרים, כמו חיבורים רופפים בקווי אינסטלציה מתחת לרצפה. הדליפות הללו יכולות להפוך את אורח החיים שלנו לסיוט אחד גדול, כך שאם נזהה את הדליפה בשלב דליפה מוקדם יותר, אנו יכולים לתקן אותה מהר יותר. אבל, אתה צריך קודם כל לדעת איך למצוא אותו. לשם אנו נכנסים לביצוע בדק בית מקצועי.

מהם הסימנים לדליפה?

תלוי מהיכן הן מקורן ועד כמה הן חמורות, עלולות להיווצר כמה דליפות באופן מיידי. בעלי בתים מעטים יחמיצו צינור קפוא המתפרץ בתקרתם, למשל.

עם זאת, דליפות אחרות יכולות להיות הרבה יותר עדינות. למשל, דליפת לוחות עשויה שלא להבחין בראות – תראה לכך רק עדויות בחשבונות מים גבוהים באופן חריג.

מהם הסימנים אשר יכולים להעיד על נזילה בדירה שלי?

קיימים סימנים רבים אשר יכולים להעיד על ליקוי חמור זה.

כך לדוגמא, במידה ואנו נזהה כתמים על הרצפות, התקרה והקירות, בנוסך לכך הכתמים יכולים להתבטא בכתמים רטובים אשר נמצאים מתחת לדליפות מהתקרה, קיר גבס רטוב, עובש וטחב גלויים אשר יכולים להופיע מחוץ למקלחות בבית שלנו והאמבטיות ואף סדקים בבית שלנו.

אם עד כה לא זיהית סימן חשוד, ישנם סימנים נוספים אשר תוכל לגלות דרכם האם קיימת דליפת מים או נזילה: נזילה יכולה להתבטא בריחות מוזרים, אלה יכולים להיות קשורים באופן ישיר או עקיף לעובש או טחב אשר יש בדירה.

מהם הצעדים למניעת דליפת מים – רגע לפני ביצוע הזמנת בדיקה

יש להקפיד להביט מתחת לכיורים בחלק האחורי של ארונות אליהם לא ניגשת תקופה ארוכה.

דווקא שם, זה המקום שבו הנזק יכול להיעלם מעיניים שלנו ולהצטבר לאורך פרקי זמן ועלול להביא לנזק כבד. אולי הדליפה אינה מתרחשת בדיוק בבית שלנו? לכן יש לבדוק את זה.

יש לצאת ולבדוק את הברזים שלנו. אם כל זה לא עוזר והבעיה לא נפתרה והמים עדיין מחלחלים, כדאי שתבדוק אותם כדי לראות מה הבעיה לפני שהם הופכים לבעיה גדולה יותר.

מיהו בעל המקצוע שיכול לבצע עבורי בדיקה ואיתור של נזילות?

כדי להימנע מבעיות עצומות שיכולות לעלות לנו כסף רב, הזמינו מהנדס מומחה אשר יאבחן בצורה מקצועית את הבעיה בבדיקת בדק בית עם ייעוץ לפני שיפוץ.

את הבדיקה הוא יבצע בצורה מקיפה באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, דרכו הוא יאתר את הבעיה בקלות ויציל אותנו מנזקים כבדים.

 

 

 

PEXELS
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום