בדיקות בדק בית לבנייה קלה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בנייה קלה היא בעצם בנייה מחומרים קלים כמו אלומיניום, עץ, ועוד, שמשקלם אינו עולה על 50 ק"ג. הבנייה הקלה נעשתה נפוצה בארצות הברית ובאנגליה. שם השתמשו בה בגלל היתרונות שלה: שמירה על הסביבה, בנייה מהירה ללא סיבוכים, צוות עובדים קטן, מחיר זול יחסית ועוד. גם בארץ נעשתה הבניה הקלה בשנים האחרונות לנפוצה מאד ורבים משתמשים בבניה קלה בשל יתרונותיה הרבים למגוון שימושים שונים כמו משרדים, תוספות חדר וגג ומבנים ניידים ועוד. ישנם אנשים החושבים, שבגלל שהבנייה הקלה היא בנייה מהירה אין צורך לבצע בדיקה של ליקויים, לאחר גמר הבניה, אך בעניין זה קיימת חשיבות רבה מאד לבנייה זו בדיוק כמו בבניה הרגילה.

מהי בדיקת בדק בית?

בדק בית הינו מונח לזמן, שבו עומדת לרשות הדייר החדש לבדוק את הדירה ובמקרה שלנו מדובר במבנים ניידים. התקופה מתחילה בעת מסירת הדירה ונמשכת מספר שנים. חוק המכר הוא חוק שמטרתו להגן על הדייר החדש, מפני בניה רשלנית או בנייה בעלת ליקויים רבים. על פי החוק במידה ונתגלו ליקויים הדייר יכול לתבוע את הקבלן על כך.

בדיקות בדק בית בבניה קלה

במקרה של בנייה קלה, שהיא בנייה מהירה, והמבנה מוקם תוך זמן קצר מחומרים איכותיים ועמידים. אך למרות שהמבנה נבנה תוך מספר חודשים קצר, האיכות שלו לא נפגמת. בשנים האחרונות לאחר, שהבניה הקלה תפסה תאוצה קיימים בשוק הנדל"ן מבנים בבניה קלה יד שנייה במבנים אלו חשוב מאד לבדוק אותם, ולאתר בהם ליקויים לפני שנכנסים לדירה.

מה בודקים בבדק בית בניה קלה?

בדיקת בדק בית בבניה קלה מתבצעת על ידי מהנדס לבניה קלה. בדק הבית של בנייה קלה צריך להתבצע בצורה מקצועית, לכן חשוב שהמהנדס הבודק יהיה מוסמך ובעל ניסיון. המהנדס בודק ליקויים בבניה הקלה, ליקויים ברצף המבנה, קיום סדקים בקירות, ובעיות צנרת.

בהמשך הוא מחפש אחר רטיבות ועובש בקירות הבית, וכן יחפש ליקויים במערכת החשמל, ואף קירות מקולפים. החשיבות של בדיקת  הליקויים הינה קריטית. במידה והתגלו ליקויים חמורים לא תוכלו לגור במבנה. אך במידה והליקויים הם קלים מאוד תוכלו לדרוש מבעל הבית לתקן, ולהתמקח על המחיר. תקינות המבנה יכולה להיות אופציה לשהייה בו לאורך שנים רבות. גם במידה ואתם מעוניינים לרכוש מבנה שנבנה בבניה קלה מפני מחירו המוזל.

חברת הדר הינה חברת בדק בית מהמובילות בתחום ,ועובדת בתיאום עם הלקוח.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום