בדיקת איטום גגות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שוקלים לבצע בדיקת איטום גגות בקרוב? כנראה שאתם יודעים בדיוק מה אתה עושים זאת. יכול להיות שבחורף האחרון כבר הרגשתם טיפה או שתיים שמטפטפות לכם על הפדחת. ואם כך, הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת על בדק איטום גג, מעודכן ל-2020.

כשהחורף כבר מתקרב, מגיע הזמן המדויק ביותר לבדוק איטום גגות. אתם מוזמנים להכין את עצמכם לקראת החורף בצורה הטובה ביותר והיבשה. אם אתם מחפשים אחר אנשי איטום מומלצים לצורך איטום גגות מקצועי לקראת החורף, הנה מספר דברים שכדאי לדעת רגע לפני שמרימים את הטלפון אל חברת איטום מקצועית. נתחיל עם הנושא של בדיקות איטום גגות בחורף אל מול בדיקות בקיץ.

תמיד יהיה עדיף לבצע בדק איטום גג לפני החורף

חוששים כי החורף הקרוב עומד להיות רטוב מהקודם? ובכן, אם אתם זוכרים שיש מספר נקודות בעייתיות בגג מבחינת איטומו, עדיף בהחלט לטפל בזה לפני שמגיע החורף. זה לא שאנשי איטום לא עובדים בחורף, פשוט קחו בחשבון שעבודת האיטום תהיה לרוב יקרה יותר.

מדוע? מכיוון שעבודות איטום הן הרבה יותר מורכבות כשהכול חלקלק ורטוב. מעבר לכך, עבודת איטום בחורף היא גם מסוכנת יותר מאשר עבודות איטום גגות במהלך חודשי הקיץ. הגיוני שאיש האיטום יגבה יותר על כך שהוא מסכן את חייו על הגג.

האם עבודת איטום שמתבצעת בקיץ איכותית יותר מאשר בחורף?

בין אם אתם צריכים לבצע איטום גגות, מרתפים או מרפסות, ההמלצה הכי גורפת היא לעשות זאת לפני הגשם הראשון. באופן הזה אתם תוכלו לחסוך בכסף, אבל חשוב מכך – יש סיכוי סביר שהעבודה שתתקבל תהיה איכותית יותר.

לפעמים במהלך החורף, אנשי איטום עשויים לפספס נקודה כזאת או אחרת על הגג בעקבות קשיים שמתנה מזג האוויר. כמובן, חברת איטום מומלצת תמיד תהיה אחראית לעבודת האיטום שלה. אם יהיה צורך, חברת האיטום תחזור אליכם הביתה בכדי להשלים את העבודה במאת האחוזים. כעת זו הנקודה לציין, לפני האיטום של הגג, כמובן שיהיה חשוב לבצע בדיקת איטום גגות.

מה תצריך בדיקת איטום מחברת האיטום?

בידוק איטום יצריך מאנשי המקצוע להשתמש בכלים כאלו ואחרים בכדי לבדוק את איטום הגג. בנוסף לכך, אנשי המקצוע ישתמש גם בסוגים של נוזלים בכדי לבצע בדיקת איטום נכונה. אם הגג נוזל ומטפטף לסלון, הרי שיהיה להבין את זה תוך הבדיקה. אם אתם צריכים סיוע נוסף בנושא של בדק איטום גג, אנחנו ממליצים לכם להסתייע בחברות איטום בעלות מוניטין בלבד.

אל תכניסו אף בעל מקצוע אליכם הביתה, אלא אם כן קראתם המלצות, חוות דעת וביקורות עליו. זכרו, כמו בכל תחום אחר, ישנם אנשי מקצוע טובים ואיכותיים, ומהצד השני של המתרס תמיד יהיו חובבים, אפילו אנשי מקצוע נוכלים. בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום