בדיקת דירה לאחר שיפוץ, מה חשוב לבדוק?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בין אם ביצעתם שיפוץ דירה על ידי קבלן שיפוצים רשום, או שמא בעזרת שיפוצניק מקצועי, טבעי שכעת תרצו לבדוק לגבי בדק בית ושלל בדיקות שכל כך חשוב לבצע לאחר שיפוצים בדירות. מאחר ששני נושאים אלו הולכים יד ביד, חשוב להבין מה הוא תהליך שיפוצים בבית, מה הוא תהליך בדק בית, מה שניהם כוללים וכו'. נסביר. 

מחפשים אחר קבלן שיפוצים רשום ומקצועי? אתם יודעים בדיוק מדוע אתם פועלים כך. כולנו שמענו על תהליכי שיפוץ דירה שנתקעים ומתעכבים בעקבות קבלני שיפוצים שאינם מקצועיים דיה. אם אתם רוצים להבטיח שתהליך השיפוץ של הדירה שלכם יצלח על צדו המקצועי ביותר, אנחנו ממליצים על בדיקה של בדק בית כמה שיותר צמוד למועד סיום עבודותיו השונות של קבלן השיפוצים בו הסתייעתם. ככה נראה שיפוץ דירה על ידי קבלן מקצועי ב-2020, זה מה שתצטרכו לקחת בחשבון:

סיימתם עם עבודות השיפוץ בבית? דו"ח בדק בית!

סיימתם עם עבודות השיפוץ בבית? אפילו הסתייעתם בשירותיו של קבלן שיפוצים רשום אשר מומלץ מאוד על ידי רבים? יופי, אז אל תחכו שנה וגם לא חצי שנה עד שאתם מזמינים אנשי מקצוע שתפקידם לבצע בדק בית. שימו לב, חשוב מאוד לזכור שישנם לא מעט קבלנים אשר תמיד ינסו לחסוך בעלויות של חומרי גלם ובעלויות שיפוץ דירות, ובסופו של דבר מי שמפסיד מזה, זה מי שנשאר להתגורר בבית המשופץ.

אם הזמנתם את בדיקת בדק הבית צמוד למועד סיום עבודותיו של הקבלן וגם גיליתם אי-אלו לקויות בנייה, אתם תוכלו לבוא בטענות אל מול הגורמים הקבלניים המתאימים. חיכיתם שנה עד שהזמנתם בדק בית? לא בטוח שיהיה לכם מישהו לדבר אתו, לפחות לא ברמה של לבקש פיצוי, בנייה מחדש, שיפוץ מחדש וכדומה.

מה יכלול דו"ח בדק בית?

לידיעתכם, בדק בית יכול לכלול בדיקה של מערכות החשמל, בדיקה של מערכות גילוי העשן וכיבוי האש, בדיקה של מערכות האינסטלציה, בדיקה של השיפוץ עצמו בהתאם להיתרי הבנייה הרלוונטיים, בדיקה של מרפסות הנבנות בבניין שלא היו בו מרפסות במקור ועוד.

בשורה התחתונה, דו"ח בדק בית אמור להעלות בפניכם את כל הליקויים בבנייה ובשיפוץ, ככה שלמעשה, מדובר בחיי אדם. אם מערכות החשמל בבית ומערכות המים בבית לקויות, אתם צריכים לדעת את זה כמה שיותר מהר ולא להמתין עד לרגע שבו אסון יאיים עליכם.

מערכות הגז אינן תקינות? גם כאן, חשוב לבצע בדק בית ולעלות על הבעיה כמה שיותר מהר. גם אם שכרתם קבלן שיפוצים רשום, אתם חייבים לזכור שהוא לא יהיה בשטח ב-100% מהזמן. אם הפועלים שלו עשו טעויות בזמן השיפוץ, ייתכן שהוא כלל לא יהיה מודע לזה אפילו. לכן, בדק בית הוא חובה! בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום