בדיקת חוקיות מבנה -מחירון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לפני שאתם מחליטים לאכלס את המבנה שזה עתה סיים להיבנות, מומלץ לבצע בדיקה של חוקיות המבנה. הבדיקה מטרתה לבדוק כי הנכנס נבנה בהתאם לתקנות המדינה, מכיל את האישורים הנחוצים לו וכי הקבלן המבצע והמוכר מורשה לכך.

מומלץ לבדוק את הנכס תרם כניסתכם אליו, על מנת לדעת שהקבלן עמד בכל תקנות הבנייה ומעניק לכם נכס הרשום על שמכם ובעל האישורים הדרושים

עלות ביקור אדריכל לשיפוץ בית

תפקיד ביקור האדריכל בהליך שיפוץ הבית הוא תכנון מראה הבית , ביצוע ביקורת מבנים ונתינת רעיונות לדרכי עיצוב חללי הבית השונים, למשל, האדריכל יכול להציע לעצב את חלל הילדים בצבעים פסטליים על מנת להעניק תחושה צעירה ונינוחה. אדריכל חוץ, יוכל לייעץ לכם היכן צריכים להיות עמודים או קירות תומכים ,איך מומלץ לחלק את החללים השונים מבחינת מרווח, באילו חומרים ניתן להשתמש במהלך הבנייה. אדריכל הפנים יעזור לכם להתאים את חלל הדירה לצורכיכם האישיים, לטעם האישי שלכם ויוכל להמליץ היכן כדאי לבנות קירות גבס, לעצב נישות ולהרחיב ולהקטין חדרים. טווח המחיר לביקור האדריכל בנוגע לשיפוץ בית מתייחס אך ורק לביקור ראשוני.

במידה שאתם מעוניינים להתחיל בתהליך שיפוץ כולל לבית, מומלץ להתייעץ עם אדריכל על אפשרויות השיפוץ ועיצוב הבתים השונות הנתונות באפשרותכם. האדריכל יעזור לכם לנסות להגשים את חלומותיכם תוך היצמדות לתקציב אותו אתם מוכנים להשקיע בשיפוץ.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום