בדיקת ליקויי בניה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לפני שאנחנו מעבירים את התשלומים לבית החדש שאנחנו מתכוונים לעבור אליו, מומלץ לבצע מספר בדיקות. בדיקת ליקויי בניה מאפשרת לנו לקבל את התמונה המלאה על מצב הנכס. היא תגלה לנו האם מה שאנחנו רואים בפועל תואם לתוכניות, האם מערכות המים והחשמל תקינות והאם יש צורך לבצע תיקונים ובאיזה היקף. בדיקה זו נעשית בתשלום, אך ישנן סיבות רבות וטובות לבצע אותה.

3 סיבות לבצע בדיקת ליקויי בניה

אנחנו רוצים לקבל מידע מקיף על הנכס לפני שאנחנו עוברים אליו. בדיקת ליקויי בניה היא מקיפה ונרצה לבצע אותה מהסיבות הבאות:

סיבה ראשונה – קבלת כל האינפורמציה הנחוצה

אנחנו רוצים לקבל את כל האינפורמציה על הבית. בין אם אנחנו מתכוונים לקבל דירה מקבלן ובין אם אנחנו רוצים לבדוק כי המפקח עשה את עבודתו כראוי בבנייה פרטית. בדיקת ליקויי הבניה תאפשר לנו לדעת כי מה שאנחנו מקבלים בסופו של דבר תואם את התוכניות.

הבדיקה יסודית ונותנת לנו אינפורמציה רבה על כל אחת מהמערכות בבית ועל כל ליקוי. היא בוחנת את הקירות, הארונות, מערכת החשמל והמים. לצורך כך אנשי המקצוע ישתמשו ביכולות האישיות שלהם לצד מכשירים מתקדמים.

סיבה שנייה – הערכת שוויו האמיתי של הנכס

כאשר אנו מסתכלים על בדיקת ליקויי בניה מחיר הבדיקה יכול להיות משתלם מאד. בסוף הדרך נדע האם הנכס אכן שווה את מה שאנחנו משלמים עליו. אם אנחנו רוכשים נכס והוא לא במצב שהובטח לנו, נוכל לחזור למשא ומתן או לוותר על העסקה.

אם אנחנו רוכשים את הנכס מקבלן וחלק מהכספים כבר הועברו, יהיה עליו לבצע את כל התיקונים או לפצות אותנו, בהתאם לסיכומים שונים. בכל מקרה, אם ישנם ליקויים ואנחנו לא יודעים עליהם, אנחנו עלולים לשלם על הנכס הרבה יותר מכפי שאנחנו אמורים לשלם.

סיבה שלישית – יכולת לבצע משא ומתן על בסיס המידע

כשאנחנו יוצאים למשא ומתן אנחנו צריכים להתבסס על כמה שיותר מידע. אם אנחנו יודעים על ליקויים, אנחנו יכולים לבקש פיצוי על כך. אם אנחנו יוצאים מנקודת ההנחה שהנכס "בסדר" כפי שהוא, אנחנו עלולים להסכים לשלם עליו מחיר שהוא גבוה יותר מכפי שאנחנו אמורים לשלם.

כמו שנכתב בסעיף הקודם, במידה ולאחר שביצענו משא ומתן והגענו לעמק השווה, גילינו ליקויים, המשמעות היא שאנחנו יכולים לחזור לשולחן. אנחנו יכולים להוריד את המחיר של הנכס או לבקש שיבוצעו תיקונים. כמובן, אם מדובר בליקויים קטנים שאינם יקרים, יכול להיות שנחליט לקנות אותו כפי שהוא. במצב זה נוכל לדעת מה כדאי לתקן בהמשך הדרך.

בדיקת ליקויי בניה מחיר הבדיקה מול מחיר הרכישה

כמו בדיקות רבות, גם כאשר אנו בוחנים את המחיר של בדיקת ליקויי הבניה, עלינו להשוות בין העלות שלה לבין העלות של קניית נכס עם פגמים. כניסה לנכס שאנחנו לא יודעים מה המצב שלו, עלולה להוביל במהרה לתיקונים ושיפוצים שלא תכננו להיכנס אליהם. במצב כזה אחת הבעיות היא שאת רוב הכסף שלנו כבר הוצאנו בתהליך הרכישה ועתה, אנחנו צריכים למצוא דרך לגייס כספים כדי להביא אותו למצב שחשבנו שהוא נמצא בו.

בדיקה מקדימה יכולה לחסוך הרבה מאד כסף בהמשך הדרך או לפחות לאפשר לנו להתכונן לקראת הוצאות (או לישון בשקט בידיעה שהנכס שלנו במצב מצוין). חברת הדר בדק תבצע עבורנו בדיקה יסודית תוך שימוש באמצעים מתקדמים ועם אנשי מקצוע מומחים בבחינת מבנים. התוצאות יוגשו אלינו בדו"ח ויאפשרו לנו לדעת האם ואילו ליקויים התרחשו במהלך הבניה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום