בדק בית במרכז

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מציאת בית החלומות דורשת מאיתנו להשקיע לא מעט מאמץ וכמובן תקציב לא קטן. לאחר שהגדרנו את התקציב, העיר והשכונה בה נרצה לגור ולאחר שמצאנו את בית החלומות, עלינו לבדוק האם מה שאנו רואים תואם את המבנה.

בדק בית מתבצע בבתים חדשים וישנים. בדירות קטנות וגדולות. הוא מתבצע בשלל כלים ועל ידי אנשי מקצוע שממתמחים באופן ספציפי בתחום זה. בסיום התהליך נוכל לקבל דו"ח מפורט ולפעול על פיו. כדי לדעת שהבית שמצאנו הוא באמת בית החלומות, אנו צריכים לדעת מה מצבו ולוודא שאנחנו מקבלים את מה שאנחנו משלמים עליו.

ליקויים שעשויים להתגלות במהלך הבדיקה

אחת השאלות שאנו יכולים להתעניין בהן היא אילו ליקויים יכולים להתגלות במהלך בדק בית במרכז. בדיקה מקיפה אשר מתבצעת על ידי חברה מקצועית ומנוסה תגלה לנו הרבה יותר מכפי שאנחנו יכולים לשער. בין היתר החברה תרצה לעלות על הנקודות הבאות:

ליקויים במבנה

ליקויים בקירות, בתקרה, בטיח, בארונות ובכלים הסניטריים מתגלים בבדיקה. לא תמיד נוכל לעלות על הבעיות והליקויים במבט ראשון. אנשי המקצוע יודעים על מה להסתכל ויש להם כלים מתאימים אשר בעזרתם ניתן לבדוק את הקירות, הטיח, הצבע, הארונות והמפגעים השונים.

ישנם מפגעים שאפשר להסתיר מפנינו בעזרת צבע, אך חברה מקצועית תעלה עליהם ולא תושפע מהנראות של הנכס, מרשים ככל שיהיה. אנחנו יכולים לקבל מידע רב ערך תודות לבדיקה המקדימה ולהשתמש בו כדי לקבל החלטות שנוגעות לעתיד שלנו.

אי התאמות בין התוכניות למציאות

זוהי נקודה חשובה. במידה וישנה אי התאמה בין התוכניות לבין המבנה עצמו, יכול להיות שמדובר בחריגת בניה שיש לקבל עליה היתר. ניתן לרכוש את הבית ויכול להיות שהדבר לא משפיע על החיים בו, אך בטווח הארוך המשמעות יכולה להיות פניה מהרשות המקומית לבצע תיקון או ירידה בערך הנכס.

אי ההתאמה נבחנת בדקדוק רב כאשר אנשי המקצוע משתמשים בכלי מדידה שונים ובוחנים את התוכניות ואת המציאות. אנו נקבל דיווח מלא על כל פרט שימצא ובמידה וימצא, נוכל לקבל החלטות מבוססות על ידע.

ליקויים במערכת החשמל והאינסטלציה

מערכת המים והחשמל הן מערכות שחבויות ברובן. אנו רואים את הכלים הסניטריים ואת השקעים והתאורה, אך לא יודעים מה מתרחש בתוך הקירות. אנחנו לא רוצים לעבור לבית שהמערכות בו לא תקינות, אך גם לא צריכים לשבור את הקירות כדי לדעת מה קורה בתוכם.

היום ניתן להשתמש במכשירים מתקדמים המתבססים על טכנולוגיות ייחודיות כדי שיגלו לנו מה קורה בתוך הקירות עצמם. חברה מקצועית תחזיק את אותם כלים ותיתן לנו דו"ח מקיף ויסודי על כל מערכת, גלויה או חבויה.

גז

הבדיקה מקיפה ויכולה לכלול גם בחינת הימצאות גז רדון, קרינה סלולרית ומפגעים נוספים. בנוסף לבדיקות הללו ניתן לבצע בדיקת איטום ולבדוק את מידת הרעש שעוברת אל תוך המבנה. בדיקות אלו מתבצעות בעזרת כלים המיועדים לכך ולא בהערכה כללית.

בדק בית במרכז לפני כל רכישה

מומלץ לבצע בדק בית לפני כל רכישה. גם אם אנחנו לא רוצים לוותר על הנכס, אנחנו צריכים לדעת מה המצב שלו. העלות של הבדיקה יכולה לחסוך לנו עלויות רבות בהמשך הדרך. במידה ואנחנו מתכוונים להיכנס לשיפוץ, נוכל לתכנן אותו בהתאם לממצאים ובמידה ותכננו לעבור לבית כפי שהוא אך יש בו ליקויים, נוכל להיכנס שוב למשא ומתן.

חברת הדר בדק מבצעת בדיקות יסודיות ותהיה לצידנו לאורך כל הדרך עם כלים מקצועיים ואנשי מקצוע שמביאים איתם ניסיון רב ויחס אישי לכל בדיקה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום