בדק בית לאחר התקנת צמחיה מלאכותית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צמחיה מלאכותית כחלק מתחזוקה של בניין לאתר 

בדיקת ליקוי בנייהשנכנסים לבית חדש, לפרויקט שאליו חיכינו שנתיים מאז שחתמנו על החוזה, אנחנו מחשבים כל מיני הוצאות שילוו אותנו לאורך כל התקופה שנגור באותה דירה. אחת מההוצאות שאסור לוותר עליה היא חברת אחזקות. מהי חברת אחזקות? חברה שלוקחת אחריות על כל התחזוקה השוטפת של הבניין זה מתחיל מעניין גביית התשלום החודשי מהדיירים, ממשיך בשטיפה הלובי והמדרגות של כל בניין, ריהוט, טלוויזיות, מצלמות במעגל סגור ועוד. כל זאת כדי להקפיד שכל מערכותיו השונות של הבניין יתפקדו כראוי. ישנן המון חברות אחזקה כיום בשוק ולכן לפני שבוחרים חברת אחזקה, תערכו השוואה בין חברה לחברה, תבדקו איזה חברה עובדת באיזור שלכם, תמיד כדאי לקחת חברה שכבר ממוקמת מבחינת פעילות באיזור הקרוב והסמוך לפרויקט שלכם.

תחזוקה שוטפת ובדק בית, הצבת צמחייה מלאכותית וניהול המבנה

במסגרת תחזוקה שוטפת של הפרויקט והמבנים שבתוכו נכללות מספר פעולות שבעזרתם מערכות הפרויקט כמו משאבות מים יפעלו כראוי ולא יפסיקו לעבוד. כמובן שחברת אחזקות תרהט כל לובי בצמחיה מלאכותית שתצבע לכם את הפרויקט בצבע ירוק ללא השקיה, ספסלים, טלוויזיות ומצלמות אבטחה.

חברת אחזקות משמשת כמעין "וועד בית מתוחכם" היודע לגבות מכל דייר ודייר את התשלומים החודשיים לאחזקה המבנים. אם נתקלתם בדיירים שלא מוכנים לשלם את התשלום החודשי, תדעו שחברת האחזקות תעשה זאת בשבילכם, אם לא בדרך יפה – בעזרת בית משפט. כן כן, חברת אחזקות פועלת בחלק מהמקרים ע"י בית משפט כדי לגבות את כספי הדיירים שמסרבים לשלם.

חברות בדק בית  המתמחות בביצוע בדק בית רציניות ומקצועיות , מתחזקים שברים ותקלות הצצות בשגרת החיים שלנו. חברת אחראית תדע לתקן דלת כניסה זכוכית שנשברה, ותחליף את מתקני הכושר בפרויקטים יוקרתיים כאשר ישווקו חיים. אם וכאשר יתקלקל בזדון חלקים בפרויקט הדיירים יצטרכו לספוג את ההוצאות מכיסם הפרטי בתוספת לתשלום החודשי ששילמו לחברת האחזקות. בצדק כמובן.

מהם היתרונות של חברת אחזקה שעושה בדק בית ?

  1. גבייה מהדיירים – כולנו יודעים שלגבות כסף זה בין הדברים הקשים היום. חברת אחזקות נכנסת לפרויקט שלכם ומשקיעה מכספה האישי ולא מחכה שהדיירים ישלמו ואז היא תתחיל להשקיע בפרויקט. מבחינתכם, החברה חתמה שהיא נכנסת לפרויקט? – היא מתחילה לטפל בהכל. אפילו תשים לכם שמות על החניות.
  2. תחזוקה שוטפת וניקיון הפרויקט – מי מאיתנו רוצה לחיות במקום מלוכלך ולא ראוי למגורים? אף אחד. תשובה נכונה. חברת אחזקות דואגת לאחזקה וניקיון שוטף של הפרויקט. החברה לא עומדת בזה? תחליפו אותה. אל תחכו.
  3. זמינות 24/7 – חברת אחזקות תהיה זמינה לתיקונים ובעיות כל השבוע גם בשבתות וחגים, יתרון משמעותי וגדול. במידה וקיימת בעיה במשאבת המים או שיש בעיה במעלית, חברת האחזקות תקפיץ תורן שבת לטפל בבעיה. כמובן שחברת האחזקות בקשר ישיר עם חברת המעליות לצורך בקרה חצי שנתית, ביטוחים ותשלומים שוטפים שהיא משלמת כחלק מהתשלום החודשי הכולל שאתם משלמים לה.

אל תוותרו על חברת אחזקות, זה שירות מקצועי ויעיל בדק בית .

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום