בדק בית לבניין משותף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקת בדק הבית הפכה בשנים האחרונות לאחת הבדיקות המבוקשות ביותר על ידי דיירים. את הבדיקה מבצעים בעיקר לפני מעבר אל דירה, כאשר אין כל חשיבות אם מדובר על דירה מקבלן או מאדם פרטי שכבר התגורר בה. הבדיקה מבוצעת על ידי איש מקצוע מוכשר ומוסמך, שתפקידו לבדוק את כל מערכות הבית – זאת במטרה לאתר כשלים וליקויים שיש לתקנם.

כל עוד הבדיקה מתבצעת לפני המעבר אל הדירה או הבניין, סביר כי יתקבל מענה מקצועי ומלא. עם זאת, לאחר שהדיירים עוברים אל הדירה או הבניין, לא אחת קשה מאד לדרוש בתיקונים הנדרשים. מה בודקים בבדיקת בדק הבית בבניין המגורים?

  • ביקורת מבנים יסודית למערכת החשמל והמים
  • בדיקה לאיכות האיטום
  • רמות הגימור של הצבע והריצוף וכן הלאה

הבדיקה מתבצעת בהתאם לתקנים הקיימים, כאשר כל סטייה מהתקן נרשמת בדו"ח מסודר על מנת שיהיה ניתן לתקן את אותם הכשלים.

"אני אבדוק את הבניין לבד, מה הבעיה?"

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים היא לפסוח על בדיקת בדק הבית המקצועית לטובת בדיקה אישית. חשוב להבין כי על מנת לבצע את הבדיקה יש להחזיק בידע הנדרש. מבצע בדק הבית צריך להכיר היטב את התקנים המחמירים, תוך שעליו להשקיע תשומת לב בפרטים הקטנים ביותר: החל מאיכות הצבע, דרך איכות הריצוף ועד השיפועים במרפסת למטרות ניקוז המים.

בדק בית בבניין אל מול בדק בית בבית

בדיקת בדק הבית בבניין המגורים הינה אינטרס משותף לכל הדיירים! הדבר האחרון שתרצו לגלות עם המעבר שלכם אל הבניין הוא כי ישנם כשלים רבים שאינם עומדים בקנה אחד עם מה שהובטח לכם. טרם המעבר אל הבניין, דאגו לערוך בדיקה מקצועית ומקיפה, גם אם אתם מאמינים בקבלן. לרוב, הכשלים נעשים בתום, אך חשוב שיהיה מי שיקח עליהם אחריות ויתקנם.

ואחרי שבדקתם את הבניין, דאגו לטפח אותו!

אחרי שביצעתם בדק בית, תוכלו להסתכל עם הפנים קדימה אל שירות נוסף שיוכל למנף את איכות החיים שלכם: שירות של אחזקת מבנים. שירות האחזקה חוסך מכם כל התעסקות בגביית תשלומים, הזמנת אנשי מקצוע וטיפוח הבניין שלכם. חברת האחזקה ממנה מטעמה נציג שעובד מלכם בצורה ישירה. כך, בכל שאלה, התייעצות או בקשה – יש לכם אל מי לפנות. חברת האחזקה משמרת את ערך הבניין ואף מעלה אותו:

  • טיפוח כל המערכות בבניין
  • טיפוח מבואת הכניסה, הלובי והחצר
  • מענה זמין לפתרון תקלות במעלית, מערכת חשמל, מים וכו'…
  • גביית תשלומים מכל הדיירים בכל חודש
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום