בדק בית לדירה חדשה – מה חשוב לדעת על התריסים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בשעה טובה אתם מתקרבים למסירת המפתח בדירתכם. אך עם כל ההתרגשות הגדולה בקבלת המפתח, התכנון של אריזת הדירה הנוכחית לפני שעוברים לדירה החדשה חשוב לבצע בדק בית מקיף לפני שמקבלים את המפתח מהקבלן. התיקונים שהקבלן יעשה לפני מסירת הדירה יבוצעו על בטוח מאשר אם תגלו את הליקויים בהמשך הדרך. מה גם אינכם רוצים להיכנס לדירה ובכל פעם שתגלו ליקוי תכניסו אדם זר לביתכם שיתקן דבר מה שהיה צריך להיות מותקן בצורה איכותית מלכתחילה. בבדק הבית עליכם לבדוק לא מעט דברים מריצוף, טיח וצבע, המטבח שהזמנתם ומה בדבר התריסים? זוכרים לבדוק אותם? קל מאוד לשכוח לבדוק את תקינותם של התריסים החשמליים בדירה חדשה וזאת משום שאתם בהחלט צריכים לבדוק כל כך הרבה בדברים בביקור אחד. לכן מומלץ להזמין בודקים מקצועיים שילוו אתכם בבדק הבית לפני מסירת המפתח. באתר https://www.shutterrepair.co.il/  תוכלו למצוא את הטכנאים המובילים בישראל לבדיקת תריסים ותחזוקה שוטפת.

 

מה בודקים בבדק בית לפני מסירת דירה

ההתרגשות והציפייה למסירת הדירה מובנת מאילה. אתם השקעתם רבות לרכוש את הדירה, לבצע בה שינויים שיתאימו לחייכם האישיים, השקעתם בעיצוב ואפילו במעצבת שתלווה אתכם לאורך התהליך, רכשתם מוצרים חדשים, ריהוט ועוד. עכשיו שאתם מתקרבים למסירת הדירה מהקבלן, לפני שהמוצרים החדשים והציוד האישי שלכם עובר יחד אתכם לדירה החדשה חשוב לבצע בדק בית לפני קבלת המפתח. קבלני בניין מאפשרים לדיירים החדשים לבצע בדיקה לעיתים אף מוגבלת בזמן לערוך רשימת ליקויים ותקלות שהם רואים בדירתם. הם יכולים לציין על הדף כל דבר ולכן חשוב לעבור על כל הדברים בדירה. ברור לנו שעלינו להסתכל בזכוכית מגדלת על הריצוף ולוודא כי הוא שלם ללא פגמים, ברור לנו כשמש לבחון את המטבח שכל חלקיו הוזמנו והותקנו, הברזים במקומם, המקלחות מותקנות אך מה בדבר התריסים החשמליים? אנחנו זוכרים לבדוק אותם?

 

מה חשוב לבדוק בתריסים לפני שהקבלן מוסר לכם את הדירה?

ראשית חשוב לעבור על כל החדרים בדירה ולוודא כי התריסים פועלים ועובדים כראוי. כן, זה נשמע אולי מוגזם אך זה בהחלט לגיטימי לבדוק כל תריס ותריס כי הוא עובד בצורה חלקה עם לחיצת המתג שלו. חשוב לסגור לכל גובה החלון עד לסגירת השלבים כולם בצורה אטומה לחלוטין ולפתוח את התריסים עד למצב פתוח לגמרי וכך להיות בטוחים כי השלבים של התריס נסגרים הרמטית ונפתחים כראוי. מומלץ להגיע לבדק בית בדירה בשעות היום כאשר חדירת קרני השמש טבעית. במידה ולא מתאפשר לכם או לחילופין אתם מבצעים בדק בית בחורף, הביאו אתכם מנורות ופנס למקרה הצורך. למה זה כל כך חשוב? אתם רוצים לבחון את הגוון של התריסים. כשהזמנתם את התריסים בחרתם גוון מסוים וחשוב לבדוק זאת עוד לפני המעבר לדירה שהקבלן התקין לכם את כל התריסים בגוון שבחרתם. לכן אם אין באפשרותכם לבקר בדירה בשעות היום הצטיידו באמצעים שיעזרו לכם לראות טוב יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום