בדק בית לפני קניה – מה כוללת הבדיקה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדק בית שנעשה לפני קניה הוא אחת הפעולות החשובות שאנחנו יכולים לעשות. בין אם אנחנו מתכננים לקנות בית מיד שנייה ובין אם דירה מקבלן. בין אם הרכישה היא לצורך השקעה ובין אם למגורים שלנו, חשוב שנקבל את כל המידע על הנכס. בשנים האחרונות יותר ויותר רוכשים מחליטים לבצע את הבדיקה ולבצע רכישה חכמה המבוססת על נתונים אמינים.

האם ישנם פגמים נסתרים בבית?

המטרה שלנו בבדק הבית היא לגלות האם ישנם פגמים ובעיות בנכס. על פי חוק, בעל בית שיודע שישנה בעיה במבנה, חייב לדווח עליו. הבעיה היא שלא תמיד המפגעים ידועים ולעתים, כשהם ידועים, נעשות פעולות כדי להסתיר אותן.

כשאנחנו באים לרכוש את הבית, אנחנו בוחרים להתרשם ממנו. לראות אותו מספר פעמים ובמידה והרגשנו שהוא מתאים לנו, נוכל להמשיך הלאה. לאחר שמצאנו את הבית שמצא חן בעניינו, רובנו ניכנס למשא ומתן ובסיומו ליצירת חוזה.

רגע לפני שהכספים מועברים מומלץ לבצע בדק בית. במידה ואנו חותמים על חוזה, כדאי להתנות אותו בתוצאות הבדיקה. הבדיקות השונות יגלו לנו האם ישנם פגמים וליקויים שלא ראינו. במידה ונמצא כאלה, נוכל לחזור לשולחן המשא ומתן או אפילו לחזור בנו מהעסקה. אנחנו לא חייבים לגור בבית שיש בו ליקויים ולא תמיד יש מחיר ששווה את המעבר לבית. כך או אחרת, עסקה טובה נעשית כשיש לנו את כל המידע הרלוונטי.

בדק בית לפני קניה – מה כוללת הבדיקה

הבדיקה מקיפה מאד ונעשית על ידי אנשי מקצוע ותוך שימוש במכשירים מתקדמים. בסיומה נוכל לקבל דו"ח מפורט ומסודר ואיתו להתקדם (או להפסיק) בתהליך הרכישה. רוכשים אשר מתעניינים בבדיקה שואלים לרוב על בדק בית לפני קניה – מה כוללת הבדיקה ועל כך נענה בסעיפים הבאים:

השוואה בין התוכניות למציאות

הדבר הראשון שיש לבדוק אותו הוא חריגות בניה. לעתים מתבצעות חריגות שלא במכוון וללא ידיעת הבעלים ובכל מקרה חשוב לדעת את המידע. במידה וישנה חריגה יש לקבל את האישורים המתאימים מהרשות. חיים בבית עם חריגות יכולים להתנהל בצורה בטוחה, עד שהרשות מבקשת לבצע שינוי בעקבות החריגה. כמו כן, הנכס עלול לרדת בערך שלו בעתיד.

בדיקת השלד

החברה תבצע בדיקה של השלד ובכלל זה בחינה האם ישנם סדקים בקירות, האם הם עקומים ואת הצבע והטיח. לעתים ישנו ניסיון להסתיר מפגעים כמו סדקים ועובש. בעין לא מקצועית לא נוכל לגלות את המפגעים הללו אם הם כוסו, אך חברה מקצועית שמגיעה עם כלים מתאימים תוכל לגלות לנו את המצב האמיתי של השלד.

חדרים רטובים

אנחנו יכולים לחיות בבית שהקיר בו טיפה עקום אך לא רוצים לגור בבית שיש בו נזילות ובעיות איטום. במהלך בדק בית החברה תיכנס לחדרי הרחצה, השירותים והמטבח ותבחן לעומק את החיבורים בין הכלים הסניטריים למבנה, את הכלים עצמם, את המרצפות, הרובה ותבדוק את תקינות מערכת המים. החברה תשתמש במצלמות מיוחדות כדי לגלות מהו מצב האינסטלציה גם בתוך הקירות ולא רק את החיבורים שניתן לראות מבחוץ.

בדיקות נוספות

כאשר אנו רוצים לקבל עוד פרטים על בדק בית לפני קניה – מה כוללת הבדיקה, עלינו לשים לב כי החברה מציעה לנו את כל הבדיקות שחשובות לנו. מעבר לבחינה של השלד והאיטום, ניתן לבדוק גז ראדון, קרינה סלולרית, את רמת הבידוד האקוסטי ועוד. חברת הדר בדק מבצעת בדיקה מקיפה ויסודית ומספקת בסיומה דו"ח מפורט שיעזור לנו לקבל החלטות שונות הקשורות לעסקה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום