בחירת קבלן שיפוצים לשיפוץ דירה 100 מ"ר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

בחירת נותן שירות היא אף פעם לא משימה קלה, אבל תמיד יש דרך אחת שהיא טובה יותר לבצע אותה וישנן לא מעט דרכים הרבה פחות טובות. גם במשימה הספציפית של בחירת קבלן שיפוצים לשיפוץ דירה 100 מ"ר ישנם מספר צעדים שחשוב לבצע ועל כך נספר לכם ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז על מה חשוב להקפיד בבחירת קבלן שיפוצים?

ובכן, כמו בכל עבודת בנייה, כך גם בעבודת שיפוצים, הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם רוצים להקפיד עליו הוא שאתם בוחרים קבלן רשום בלבד. על פי החוק במדינת ישראל, כל קבלן המבצע עבודות קבלניות חייב להחזיק ברישיון מטעם רשם הקבלנים וקבלן שאינו מחזיק ברישיון כזה, למעשה מתעורר בכל יום ליום עבודה בלתי חוקי שלם ושום דבר שהוא עושה במסגרת עבודתו הוא לא חוקי. מכאן המרחק לבעיות כמו אי כיסוי ביטוחי, נטישת לקוחות באמצעות פרויקט, שמירה על סטנדרטים נמוכים, עבודה שלא על פי העקרונות המקצועיים וההנדסיים עד כדי יצירת סיכונים בטיחותיים עוד לפני שדיברנו על מפגעים עיצוביים – המרחק הוא כאמור קצר מאוד. על כן, תמיד הקפידו לעבוד עם קבלן רשום שיש לו את כל האינטרס שבעולם לספק לכם שירות מקצועי, הוגן ומסור, קודם כל כדי לשמור על מעמדו של קבלן רשום. דברים אלה נכונים במיוחד במקרה של בחירת קבלן שיפוצים עלות שיפוץ דירה 100 מ"ר או כל פרויקט שיפוצים אחר בהיקף נרחב. גם בשיפוץ חדר אמבטיה בלבד, רצוי לעבוד עם קבלן רשום בלבד, אבל במקרה של שיפוץ דירה שלמה, אין בכלל על מה להתפשר.

 

אוריינטציה עיצובית של הקבלן

שימו לב שקבלני שיפוצים שונים מתמחים בביצוע עבודות שונות ולמעשה מרביתם מגיעים מהאסכולה המבנית מקצועית ללא שום רקע בתחום העיצוב. לעומתם, ישנם קבלני שיפוצים שנחשבים לקבלנים האטרקטיביים והמועדפים בעיני מעצבי פנים ואדריכלים, וזאת בגלל הגישה העיצובית שלהם וההיכרות שלהם אם טכניקות שונות וסוגי עבודות שונים, שמבוצעים בכל תהליך של עיצוב הבית. על כן, אם אתם רוצים לא רק להחליף את הצנרת הישנה, להחליף את הריצוף, החלונות, המטבח והדלתות, אלא גם לנצל את פרויקט השיפוץ לטובת עיצוב מלא של הבית על פי סגנון העיצוב המועדף עליכם, חשוב שתבחרו בקבלן שיפוצים בעל אוריינטציה ברורה לתחום עיצוב הפנים, בעל היכרות עם עבודות גבס, גופי תאורה, סוגים שונים של ריצוף, חיפויי פנים, עיצוב בצבע ובטיח ועוד.

לבסוף, אתם רוצים לבחון כמובן גם את עניין המחיר, החשוב לא פחות. בהיבט זה כדאי לקחת הצעות מחיר ממספר קבלני שיפוצים פוטנציאליים, לוודא שכל ההצעות ניתנות לכם סביב אותה תכנית שיפוץ עם אותם מרכיבים בדיוק ופשוט להשוות בין ההצעות השונות, גם המספרים אבל גם מידת הפירוט, הרצינות והאותנטיות המשתקפות מהן.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום