ביצוע ביקורת ליקוי בניה לבניין משותף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כל אחד המתגורר בבניין משותף מודע לעובדה שהאחריות בכל הקשור אל ליקויי הבנייה של הבניין היא אחריות משותפת אשר מחייבת קבלת החלטות משותפות של דיירי הבניין. במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל הנקודות החשובות אודות ביצוע ביקורת של ליקויי בניה בבית המשותף.

התנהלות יעילה – השכרת שירותים מקצועיים

בעלי הנכסים בבניינים משותפים חייבים לדעת בכל רגע נתון מהו מצבו של הבניין וזאת על מנת להחליט מה לעשות לגבי הליקויים בו ועל מי להטיל את האחריות לתיקונם. בכדי לקבל תמונת מצב ברורה של הליקויים, בעלי הדירות צריכים לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע המומחים בתחום. כיוון שלא ניתן להתנהל באופן מוצלח במשותף וזאת ללא סדר וארגון חכם, רוב בעלי הבתים שוכרים את שירותיה של חברה שמספקת את תפקיד ניהול ועד הבית של המבנה המשותף.

ניהול ועד בית מיקור חוץ

אם בעבר, רוב הבניינים המשותפים היו בנייני קומותיים ועד ארבע קומות, כיום רוב הבניינים המשותפים הם גורדי שחקים. כלומר, אם בעבר ועד הבית התמודד אל מול כ- 15 בעלי דירות, כיום הוא נדרש להתמודד אל מול עשרות בעלי דירות. לכן, רוב בעלי הנכסים בבניינים המשותפים מחליטים למנות ועד בית חיצוני, כלומר חברה שתספק שירות של ניהול ועד בית. כאן מדובר על החלטה משותפת שמובילה לחסכון בזמן ובכסף ומאפשרת התייעלות וזמינות מירבית. שירות חיצוני של ניהול ועד הבית יכלול את כל הקשור אל גביית כספים מכל דיירי הבניין המשותף, אחריות לגבי הניקיון השוטף של כל המרחבים המשותפים, בין אם הכוונה היא אל חדר המדרגות, חדרי האשפה, המעליות, הלובי ועוד. כמו כן, הוא יכלול גם טיפול בגינת הבית, כול גיזום, דישון והשקייה. דאגה להיבטים הביטוחיים של כל אלו ואחזקה משותפת של המבנה, על כל המערכות שבו (מערכת החשמל, מערכת כיבוי האש, האינסטלציה, המעליות ועוד).

ביקורת ליקוי בניה לבניין משותף ועוד

דבר נוסף וחשוב עליו החברה צריכה להיות אמונה הוא בדיקת ביקורת מבנים באמצעותה בעלי הבניין המשותף יוכלו להבין מהם ליקויי הבנייה בבניין וכיצד לתקן ליקויים אלו. חשוב להבין שקיימת חשיבות רבה לבדיקה זאת על ידי מומחים שידעו בדיוק מהם האיזורים המשותפים אותם יש לבדוק ומה האחריות של הקבלן אשר בנה את הדירה. בסיום בדיקה זו יועבר לועד הבית דו"ח הנדסי מפורט אודות הליקויים במבנה המשותף, הפתרונות הנדרשים לתיקון ליקויים אלו, פירוט אודות תקנים חשובים ותמחור של עלות כל אחד מהתיקונים וליקויי הבנייה יתוקנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום