הדברה ירוקה וריסוס נגד פשפשים 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הדברה ירוקה

אם אתם סובלים מבעיית תיקנים, הדברה ירוקה היא הפתרון המהיר. הטבעי והטוב ביותר הוא הדברה ירוקה 

מכמה סיבות: 

  • הדברה ירוקה היא הדברה טבעית על בסיס חומרים טבעיים שאינם מזיקים לסביבה.  ההדברה הירוקה אינה חודרת למקורות מים ולמי תיהום כך שהיא אינה תזהם את המי שתייה שלכם ולא את הצמחים שלכם במקרה ותשתמשו בריסוס זה בגינה שלכם או במקומות אחרים. בניגוד להדברות שונות בהדברה ירוקה אין צורך בשהייה מחוץ לבית לזמן ממושך ואפשר להיות בבית ממש אחרי ההדברה, מה שיחסוך לכם הרבה כאבי ראש. 

החומרים בהדברה ירוקה הינם טבעיים לחלוטין ולא מהווים שום סכנה לבני אדם וקטלניים אחר ורק לבעלי החיים עצמם. 

ריסוס נגד פשפשים

אף אחד לא אוהב פשפשים, לא בבית ולא במיטה שלנו. חשוב תמיד לוודא שאנחנו לא סובלים מתיקנים אלה בכלל ומתיקנים אחרים בפרט, פשפשים הם חיות קטנות שנורא קשה לראות בעין אך הם לבטח נמצאים שם, בנוסף גם אם אינכם סובלים מפשפשים חשוב לבצע כל מספר שנים ריסוס נגד פשפשים  כדי להסיר ספק וכדי להנות מסביבה ביתית נטולה מטרידים. 

הפשפשים הם בין התיקנים שהכי קשה להדביר מכיוון שהם אינם רגישים לחומרי הדברה ולכן צריך לוודא מבעוד מועד שהמדביר יכול לבצע זאת על הצד הטוב ביותר, בנוסף כדי להימנע לחלוטין מפשפשים בזמן ההדברה יש לוודא כי ההדברה מתבצעת בחריצים, בין הספות, שקעים, חורים ועוד מכיוון ששם פשפשים בדרך כלל נמצאים. 

אם אתם סובלים בביתכם מפשפשים או מפשפשי מיטה כדאי מאוד להזמין מדביר ויפה שעה אחד קודם. אצלנו בחברת פוליש משתמשים בחומרים הטובים בעולם, יש לנו מדבירים מנוסים שיתנו לכם את השירות הכי טוב ובעיקר יעשו עבודה מעולה. 

אצל מרכז ההדברה הישראלי חומרי ההדברה הם חומרים יעילים וטובים והינם מחומרים אורגניים שאינם מזיקים לסביבה ולבני האדם אלא אך ורק לתיקנים שברצונכם להוציא מביתכם, יש לנו שירות טלפוני זמין לכל שאלה והמלצות. 

אנא התקשרו עוד היום כדי שבעיית התיקנים בביתכם תיפטר במהירות האפשרית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום