הדברת פשפש המיטה: כל מה שחשוב לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חוששים שיש לכם פשפש המיטה בבית? במאמר הבא נסביר מה זה פשפש המיטה, איך תדעו שיש לכם פשפש במטה בבית ואיך מדבירים אותו.

פשפש המיטה – מה זה בכלל?

פשפש המיטה הוא מזיק מאד קטן שמגיע לגודל של 6 מ"מ בבגרות שלו. הצבע שלו נוטה לחום, צהוב ואדום ולאחר שהוא מוצץ לבני האדם את הדם (פשוטו כמשמעו) הוא נוטה להשחיר.

אז כן, פשפש המיטה ניזון מהדם שלנו ועל מנת להשיג אותו יש לו דרכי פעולה מאד פשוטות וערמומיות. הוא פשוט מסתתר במזרון או בין הכפלים של המצעים, מחכה שאתם תיכנסו למיטה וברגע שאתם נרדמים הוא פשוט תוקף אתכם ומוצץ את דמכם. התוצאה הוויזואלית לא משאירה ספיקות ובאה לידי ביטוי בעקיצות אדומות, מגרות ובלתי נסבלות ממש.

מכיוון שמדובר במזיק כל כך קטן שנוהג להסתתר במקומות הכי לא נגישים ובלתי נראים, הוא מהווה אתגר של ממש עבור המדבירים ולעיתים על מנת למגר את התופעה מהשורש המדביר יצטרך לבצע שני טיפולים ואף יותר.

כך תדעו שיש לכם פשפש מיטה בבית

אז הסימן הראשון והבולט ביותר כאמור הוא העקיצות הבלתי נסבלות על הגוף שלכם. מכיוון שהוא פעיל בלילה, לפחות תוכלו לדעת שאם את העקיצות אתם מרגישים בשעת לילה מאוחרת, סביר להניח שמדובר בפשפש המיטה.

אגב, סממן נוסף שיוכל לסייע לכם להבין באם מדובר בפשפש המיטה או לא, הוא עקיצות בבטן והגב, שאלה שני האזורים בהם פשפש המיטה נוטה להתמקד.

בנוסף לעקיצות, סביר להניח שתוכלו לראות על המזרון שלכם כתמי דם שנשארים על הסדין, בדרך כלל בדמות נקודות דם בצבע אדום. בנוסף, סביר להניח שהוא ישאיר אחריו סימנים קטנים של צואה הנראים כמו עיגולים חומים על הסדין.

איך מדבירים את פשפש המיטה?

כאמור, מכיוון שמדובר במזיק עיקש ומטריד ובניגוד לכל הדברה אחרת, כאן למדבירים תהיה מלחמה אמיתית עד שהם יוכלו להכריז על ניצחון. באופן כללי, חומרי ההדברה לא ממש משפיעים על הביצים של הפשפש, מכיוון שהן נוהגות להידבק למזרן ולשרוד.

מה שכן מחסל את הביצים של הפשפש הוא חום גבוה בטמפרטורה של 70 מעלות, לכן מקובל להדביר אותם באמצעות שימוש בקיטור, חימום של החדר הנגוע וכן חומרי הדברה.

חברת הדברה מנוסה בתחום תדע שמדובר במאבק עיקש שדורש פעולה משולבת של כל האלמנטים שציינו וכן שיתוף פעולה שלכם על מנת שהתופעה לא תחזור.

כך תמנעו מפשפש המיטה

אז אם אתם רוצים להימנע מהמטרד העיקש הזה, מומלץ מידי פעם להכניס את כל המצעים למייבש ולהפעיל אותו על הטמפרטורה הכי גבוהה שהוא יודע להציע. במידה ופשפש המיטה כבר נמצא אצלכם בבית, מומלץ אפילו לשקול להחליף את המיטה.

אגב, לפני שאתם מזמינים מדביר בצעו סקר שוק, חפשו בגוגל הדברת פשפשים בזול ובדקו מה המחיר של העבודה, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום