החשיבות של שירותי בדק בית בעבודות צבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צריכים לצבוע את הדירה, אולי דווקא צביעה חיצונית או בכלל לצבוע את המשרד? לא משנה איזו עבודת צבע אתם צריכים לבצע, יש כמה דגשים שבדק בית מקצועי יכול לסייע לכם לוודא שהיא נעשית באופן הנכון וכפי שנסביר מיד, אופן הביצוע יכול להיות ההבדל בין קיר חלק ויפה לבין קיר מתקלף ובמקרים חמורים יותר אפילו לקירות דולפים.

עבודות צבע ובדק בית

על פי חברת 'סילבס צבעים' המבצעים עבודות צבע מכל הסוגים, למרות שמדובר בפעולות נפוצות בזמן בנייה ושיפוצים, צרכנים רבים אינם נותנים את הכבוד והחשיבות הראויים ואף על פי שלכאורה מדובר בפעולות פשוטות, בפועל יש להן השלכות מרחיקות לכת והסכנות וההטעיות שבפניהן ניצב האדם ההדיוט, מגוונות ובעלות השפעה כבדה.

הסכנות שבעבודת צבע לא תקינה

ההשלכות של עבודת צבע שלא מבוצעת באופן הנכון, נעות בסקלה של נזקים וסכנות. לפניכם התרחישים הנפוצים שלצערנו מתרחקים מדי יום. הזמנת שירותי בדק בית ימנעו את התקלות האפשריות ויבטיחו שכל עבודת צבע נעשית לפי הכללים עם חומרי הגלם הנכונים.

קילופים

קילופי צבע הם אחת התופעות הנפוצות בסוגים רבים של עבודות. התקלפות של צבע יכולה להתרחש בצביעת קיר או בכל עבודת צבע אחרת כשבדרך כלל היא מתרחשת מספר שעות עד כמה שבועות מתום הצביעה.

כפי שניתן לראות, הסיבות להתקלפות צבע מגוונות ונעות בין כשל בחומר הגלם ועד לעבודה לא נכונה.

  1. צבע לא תקין (בעיה ביצור שלו). זהו כשל נדיר למדי.
  2. בחירה לא נכונה של חומר הגלם. ישנם סוגי צבעים שונים וחשוב להתאים אותם למשטח ולמטרה.
  3. היעדר שכבת יסוד במקרים שנדרש לעשות כן.
  4. קירות מלוכלכים מאבק או מגורם אחר שמונע את היצמדות הצבע.
  5. צביעה על גבי משטחים רטובים או כאלה שהצבע הקודם או חומר המילוי לא התייבשו לחלוטין.

גימור לקוי

בעל מקצוע שמחפף או צובע במקום שאין בו מספיק תאורה טבעית, יכול לעשות את זה באופן לקוי – דבר שיתבטא באי אחידות, סימני מברשת או רולר על הקירות וחלקים כהים מול חלקים בהירים.

חדירת מים

לעבודות צבע חיצוניות יש משמעות מאוד גבוהה בכל הקשור להגנה על המבנה מפני חדירת מים.

כדי להשיג את המטרה, חשוב להקפיד על סדר פעולות הכולל ניקוי של הקירות, הסרת צבע מתקלף וחלקים רופפים, פתיחת הסדקים ומילוי שלהם בשלוש שכבות של חומר ייעודי גמיש לעבודות חוץ שמגן מפני מים ולבסוף צריך לצבוע ביסודיות לפחות בשתי שכבות של צבע נגד מים (רצוי גמיש).

אין ספק שיש פה הרבה עבודה אך מצד שני, כזאת שתבטיח שמים לא יחדרו מהקירות ושהצבע יישאר עמיד למשך שנים רבות.

הופעת סדקים

סדקים היא רעה חולה ונפוצה כמעט בכל דירה ובית בישראל. תנאי הקרקע ואיכות הבנייה, הם הגורמים העיקריים לתופעה.

ישנן מגוון שיטות וטכניקות שנועדו להתמודד עם הופעת סדקים כשהמשותף לכל הטכניקות הם תהליך עבודה ממושך וחומרי גלם מיוחדים שחלקם עולים יותר מחומרי גלם סטנדרטיים.

צבעי מקצועי שמבצע עבודת צבע בקירות פנים, ישתמש ברשת ומספר שכבות של חומר מילוי כדי למלא ולטפל בסדקים כך שלא יופיעו בעתיד. בצביעת קירות חוץ לעומת זאת, מומלץ להשתמש בחומר בסיס חומר מילוי גמיש שמתרחב ומתכווץ בהתאם לתזוזת המבנה.

מדובר בשיטה מומלצת במיוחד שיכולה למנוע חדירה של מי גשמים והרס מתמשך של המבנה.

עמידות לקויה

לעתים קרובות בעבודות צבע קשה מאוד לדעת אם העבודה נעשתה באופן הנכון תוך הקפדה על כללים מקצועיים שמבטיחים תוצאות איכותיות לאורך שנים. כאן מגיע אחד היתרונות הגדולים של שירותי בדק בית בביצוע עבודות צבע מפני שיש מי שבודק את תהליך העבודה ומוודא שהכל נעשה בסטנדרט הנכון ושלא יתגלו בעיות מסוגים שונים בעוד כמה שבועות, חודשים ואפילו שנים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום