הסיבות שכדאי לכל בית לעבור לאנרגיה סולארית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

האנרגיה הסולארית היא למעשה האנרגיה שאנחנו יכולים להפיק מהשמש. ישנן הרבה מאוד סיבות מדוע ולמה כדאי כל כך לעבור ולעשות שימוש באנרגיה הסולארית ולהעדיף אותה על פני השימוש בחשמל המסורתי.

נלמד מעט על הנושא

כולנו מבינים את התועלות שיש לנו מהשמש. אנחנו לא יכולים לדמיין את עצמינו בלי השמש. האור, החום, המחזוריות של יום ולילה, קיץ וחורף, כל זה, זה רק השמש.

אך משום מה לא כולם מודעים לכך שבעזרת השמש אפשר גם להפיק אנרגיה. ניתן ליהנות מחשמל שייווצר הודות לשמש ובכך נוכל גם לחסוך הרבה מאוד בעלויות החשמל.

אך לפני הכול, נלמד איך בעצם מפיקים את האנרגיה הסולארית.

איך מפיקים אנרגיה סולארית?

על מנת שנוכל להפיק מקרני השמש את האנרגיה, יש צורך בהתקנת פאנלים סולאריים שיהיו חשופים לקליטת קרני השמש.

לרוב, המקום הטבעי והמתאים לכך יהיו אלו גגות. אם הם גגות של בתים ואם אלו גגות של מבנים עירוניים או אפילו בגגות של רפתות או לולים במשק.

קרני השמש הנקלטים על ידי הפאנלים הסולאריים מועברים דרך ממיר מיוחד שהופך את אותם קרניים לחשמל.

החשמל מיועד בראש ובראשונה עבור צרכי הלקוח. אך ברוב המקרים מדובר בתפוקת חשמל גבוהה הרבה יותר מכפי הצריכה הפרטית של הלקוח. החשמל העודף מועבר ישירות אל חברת החשמל וחברת החשמל משלמת עליו ללקוח. כך שבהחלט מדובר ברווחים. לא רק בחיסכון בעלויות החשמל אלא גם ברווחים נאים המתקבלים עבור החשמל שמועבר לחברת החשמל.

חשוב לזכור, אמנם מדובר ברווחים נאים, אך ההתקנה של המערכות הסולאריות אינה זולה ואורך זמן עד שהרווחים מתחילים להיכנס.

למה כדאי לעבור לאנרגיה הסולארית?

1.     השמש הישראלית מעניקה לנו הרבה שעות שמש – בניגוד למדינות רבות בעולם, (שגם שם מתקינים מערכות סולאריות) בישראל יש הרבה מאוד שעות שמש. כך שישנה אפשרות לנצל וליהנות מהאנרגיה המופקת, הרבה יותר מאשר במדינות אחרות.

2.     מערכת ידידותית לסביבה – השימוש בחשמל משפיע לרעה על האקולוגיה. הדלק והפחת שנשרפים בדרך להפקת החשמל הם לגמרי לא ידידותיים לסביבה. האנרגיה הסולארית לעומת זאת אינה פוגעת כלל בעולם והיא נחשבת כידידותית לסביבה.

3.     מערכת רווחית – כאמור, האנרגיה הסולארית חוסכת הרבה מאוד כסף ובטווח הרחוק, אחרי שמסיימים לשלם את עלויות ההשקעה הראשוניות ניתן להתחיל לקצור את הרווחים שיהיו נאים בהחלט.

נוכל לסכם ולומר. מערכת סולארית היא יעילה מאוד. היא רווחית מאוד והיא הרבה יותר נעימה וידידותית לעולם שלנו. אך חשוב לזכור. התקנה של מערכת סולארית זה עניין לאנשי מקצוע. רק הם ייטיבו להתאים בצורה נכונה את המערכת הסולארית והם אלו שידעו איך וכיצד לתכנן את המערכת בצורה הטובה ביותר על מנת שאכן ניתן יהיה להפיק באמצעותה את מלוא האנרגיה והתועלת.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום