בדק בית מחיר

רכישת דירה מקבלן או דירה יד שנייה היא אחת ההשקעות הגבוהות ביותר, ולרוב ההחלטה הפיננסית החשובה ביותר שתעשו במהלך ימי חייכם. באופן פרדוקסאלי ישראלים רבים נוהגים להשקיע כמה מאות שקלים בבדיקת רכב שעלותו כמה עשרות אלפי שקלים ולא מבצעים ביקורת מבנים בבית החדש שקנו במיליונים.

בדיקה בעבור דירה עד 130 מר  1500+מעמ בלבד זה המחיר שלנו לבדיקה מקצועית לפני שאתם נכנסים להתגורר בדירה החדשה שרכשתם מומלץ לבצע בדיקת בדק בית בעבורה. הבדיקה כוללת חשיפת ומניעת בעיות במערכת החשמל והאינסטלציה ובדיקת עבודת האיטום שנעשתה . על ידי בדיקת מערכת החשמל, ניתן לעלות על בעיות כמו חוטי חשמל חשופים, חיבורי חשמל רופפים ועוד. בעת בדיקת מערת האינסטלציה, תפקיד הבודק לבדוק את טיב הצינורות שהותקנו ואת מערכת הניקוז על מנת שבעתיד לא יהיו בעיות רטיבות. עבודת האיטום אשר נעשתה בדירה נבדקת במטרה למנוע נזילות עתידיות. מלבד בדיקת המקום באופן ממשי, הבודק מברר ובודק כי לדירה יש את כל האישורים הנחוצים לה ונבנתה בהתאם לתקנים שהעמידה המדינה

1500 שח דירה עד 130 מ"ר

1800 דופלקס / פנטהאוז / דירת גן

2500 בית פרטי (וילה)

בדיקת ליקווי בניה בדירה מעל ל-5 חדרים-1,500 – 1,650 ש"ח

לפני שאתם נכנסים להתגורר בדירה החדשה שרכשתם מומלץ לבצע בדיקה בעבורה. הבדיקה כוללת חשיפת ומניעת בעיות במערכת החשמל והאינסטלציה ובדיקת עבודת האיטום שנעשתה. על ידי בדיקת מערכת החשמל, ניתן לעלות על בעיות כמו חוטי חשמל חשופים, חיבורי חשמל רופפים ועוד. בעת בדיקת מערת האינסטלציה, תפקיד הבודק לבדוק את טיב הצינורות שהותקנו ואת מערכת הניקוז על מנת שבעתיד לא יהיו בעיות רטיבות. עבודת האיטום אשר נעשתה בדירה נבדקת במטרה למנוע נזילות עתידיות. מלבד בדיקת המקום באופן ממשי, הבודק מברר ובודק כי לדירה יש את כל האישורים הנחוצים לה ונבנתה בהתאם לתקנים שהעמידה המדינה. עלות הבדיקה משתנה בהתאם לגודל הנכס, ככל שהנכס בעל מספר חדרים רב יותר כך העלות גבוהה יותר

מומלץ לבצע את הבדיקה על מנת להימנע מתקלות בדירה שהיא חדשה וכדי לשמור על בטיחות האנשים המתגוררים בה. בדיקת הליקויים תעזור לכם להבין האם ישנם דברים אשר צריכים טיפול לפני האכלוס, למשל, חוטי חשמל חשופי העלולים לגרום להתחשמלות, דבר שהוא לא נעים ובמיוחד בסביבת ילדים.

בדק בית בעבור בית פרטי עד 200 מ"ר

2,500 שח – 3,500 שח

לפני שאתם נכנסים להתגורר בבית חלומותייכם אשר בניתם, מומלץ לבצע בדיקה בעבורה. הבדיקה כוללת חשיפת ומניעת בעיות במערכת החשמל והאינסטלציה ובדיקת עבודת האיטום שנעשתה. על ידי בדיקת מערכת החשמל, ניתן לעלות על בעיות כמו חוטי חשמל חשופים, חיבורי חשמל רופפים ועוד. בעת בדיקת מערת האינסטלציה, תפקיד הבודק לבדוק את טיב הצינורות שהותקנו ואת מערכת הניקוז על מנת שבעתיד לא יהיו בעיות רטיבות. עבודת האיטום אשר נעשתה בנכס נבדקת במטרה למנוע נזילות עתידיות. מלבד בדיקת המקום באופן ממשי, הבודק מברר ובודק כי לבית יש את כל האישורים הנחוצים לה ונבנתה בהתאם לתקנים שהעמידה המדינה. עלות הבדיקה משתנה בהתאם לגודל הנכס, ככל שהנכס בעל מספר חדרים רב יותר כך העלות גבוהה יותר.

בדק בית – מחיר שחשוב לשלם

אך ישנם כאלו הנמנעים מהזמנת חברת בדק בית לפני ההחלטה על קניית בית פרטי או דירה חדשה או מיד שנייה. במקרים רבים רוכשי דירות מגלים לאחר הקניה כי רכשו נכס עם ליקויי בניה, ועליהם להשקיע ממון רב בתיקון הליקויים. כמה באמת שווה לכם בדק בית – מחיר שאולי כדאי לכם לשלם.

המחירים נעים בין 1500 שח לדוח בסיסי לדירה ועד לאלפי שקלים לבתים פרטיים גדולים, חברתנו מציעה מחירים מעולים פנו היום לקלבת הצעת מחיר

חשיבות בדק הבית

איתור ליקויי בניה לפני רכישתו של נכס מסויים היתה מונעת קשיים רבים,  וגם היתה מאפשרת לרוכש הנכס לקבל החלטה צרכנית אחראית ונכונה האם לקנות את הדירה או הבית, וכן כיצד ניתן להפחית את עלות תיקון ליקויי הבניה מעלות הנכס. לכן, חשוב במיוחד לבצע בדיקת בדק בית לפני קניית נכסים חדשים או מיד שנייה ולהימנע מטעויות של השקעה לא טובה,בדק בית מחיר ומהתמודדות עם עלויות התיקון הגבוהות והמפגעים העלולים להיות מסוכנים.

דוגמה לכך היא יכולת הגילוי של נזילות נסתרות, בעבר נדרשה פעולה אגרסיבית שכללה שבירת אריחים ופעולת קידוח בקירות המבנה. כיום, בעידן הטכנולוגי, פעולת גילוי ואיתור נזילות מיושמת באמצעים טכנולוגיים המאפשרים גילוי מהיר ומדויק של מקור הנזילה.

מפגעים בבתים מיד שנייה

חשוב לדעת כי ברוב המקרים בהם בודקים נכסים ישנים מגלים מפגעים ומאתרים ליקויי בניה. לכן סביר להניח כי בדירות ישנות יש להחליף את תשתית החשמל ואת הצנרת הישנה, הן של המים והביוב. לפיכך, בדיקה מקיפה ומקצועית לפני רכישת הנכס תאפשר ללקוח לדעת כמה עולה טיפול בליקויי בניה.

יש חברות בדק בית המציעות צוות מקצועי לתיקון הליקויים, בעוד אחרות רק מבצעות הערכת עלויות תיקון, אך לרוב יוכלו להמליץ על בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים בתחום הנדרש לתיקון או ימליצו כיצד לאתר בעלי מקצוע לתיקון הליקויים.

מומחים לאיתור לקויי בניה יודעים מניסיונם להעריך את המחיר הנדרש לתיקון הליקויים, ולכן יש לראות בדו"ח המופק על ידי המומחה כאמת מידה לעלות התיקון. אגב, במקרה בו מגיעים לבית המשפט כאשר רוכשים נכס לקוי ופגום או ברכישת נכסים חדשים מקבלן ניתן להיעזר בדו"ח של חברת בדק הבית כמסמך בעל תוקף משפטי. לכן חשוב לבחור חברת בדק בית מקצועית ומנוסה הפועלת כחוק ויש לה מוניטין בענף.

בדק בית – מחיר שלא כדאי לחסוך בו

תביעות בעניין ליקויי בנייה הפכו בשנים האחרונות לדבר שבשגרה והדבר הפך לנטל גדול מאוד על בתי המשפט בישראל. אחת הסיבות לכך היא גם עלייה בעלות הבנייה, הן בעלות החומרים והן בעלות כוח האדם. זוהי ככל הנראה הסיבה לכך שקבלנים כיום מוצאים את עצמם מתמודדים עם עלויות גבוהות יותר מהמקובל בשנים עברו. ולכן היום, הם מנסים לחסוך בעלויות. בשל כך בהחלט סביר להניח כי מפעם לפעם איכות הבנייה תינזק.

תביעה שהוגשה לביהמ"ש וצורפה לה חוות דעת, מחייבת את ביהמ"ש להפעיל מומחה מטעמו. אולם,בדק בית המחיר מומלץ לצרכן בין 1000 שח ל4000 שח יכול למנוע את כל ההליך המשפטי  כאשר מתגלים פערים גדולים בין חוות הדעת שהוגשה לביהמ"ש ובין זו של מומחה ביהמ"ש. הרי שאז עולות שאלות רבות לזהות המומחה מטעם הדיירים, וחוות הדעת שהופקה על ידו. יתרה מכך, במקרים בהם חוות הדעת נופחו לערכים לא ריאליים או לחילופין שנמצאו בהם פגמים מהותיים, עלול ביהמ"ש לפסוק הוצאות כנגד התובע. דבר המייצר מפח נפש גדול, בעיקר לצד התובע, בעל הנכס.

למה זה קורה? הישראלי הממוצע עושה סקר שוק ומחליט על הזול מבין כל החברות שבחן. אבל כאשר מדובר בתחום בדק בית, מחיר הוא רק גורם אחד, האחרון שיש להתייחס אליו.

לא קונים "חתול בשק" בדק בית בדירות לקנייה – שלב חשוב לפני הרכישה

קניית דירה גורמת להתרגשות גדולה. ההגעה לנחלה כשיש לכם נכס משלכם היא פנטזיה שיש לכל שוכר דירה שרוצה כבר לזכות במשהו משלו. מופלא שאתם נלהבים ומתרגשים, אבל חשוב לקחת בחשבון שצריך לערוך בדיקות מקצועיות לפני שמחליטים על רכישת דירה מסוימת. הדירה שמולכם יכולה להיות דירה לתפארת, נעימה, יפהפייה, מאווררת, במקום מגורים מצוין, דירת החלומות שלכם, אבל אולי יש בה ליקויים שאתם לא יכולים להבחין בהם בעיניכם המתרגשות? רק מהנדס בניין מומחה יכול לבדוק את הדירה כראוי, מכל הכיוונים, בכל המערכות, ולכתוב מיפוי ממצה בדו"ח מפורט – מה הליקויים ומה צריך לעשות על מנת שהנכס יעמוד ביעדים. נשמע קשוח? גם אם כן, תפקידו של הקבלן לספק לכם דירה שכל המערכות בה מתפקדות כראוי.

למה צריך לבדוק דירה חדשה מהניילונים?

קשה יותר לזהות בדירה חדשה את הליקויים העתידיים כי איש לא גר בדירה לפניכם, ולכן לא תדעו למה לצפות. מהנדס הבניין יבדוק את המערכות השונות: מערכת החשמל, מערכת האינסטלציה, התשתיות, הצבע, הטיח, חומרי הבניין, הבידוד, האיטום ועוד. בגלל הקושי לחזות את העתיד, מהנדס הבניין נחוץ כי יש לו הידע והכלים לוודא שצפון לכם עתיד זוהר בדירת חלומותיכם. לא תרצו לישון בראש שקט בלילה הראשון לאחר הרכישה?  הנה לכם הזדמנות למנוע עוגמת נפש, לאבחן ליקויים, לבקש תיקונים, ורק אז לסגור דיל של רכישת הדירה.

בדיקת מערכת חשמל, האינסטלציה והבידוד

החשמל הוא האחראי על האורות ועל המוצרים השונים, כך שיעבדו וידלקו. אם משהו משובש במערכת החשמל, הדבר יכול לגרום לליקויים חמורים ואף לסכנת חיים, לכן קיימת חשיבות רבה לבדיקת מערכת החשמל על ידי מומחה בלבד. בדק בית לדירה חדשה מקבלן בניין  בודקים ליקויי חשמל יכולים להיות חיבורים לא טובים, חוטים רופפים, חוטים לא עטופים ועוד מקרים מורכבים אף יותר.

מערכת האינסטלציה כוללת בדיקת נזילות, ניקוז, רטיבות פוטנציאלית, צנרת הביוב ועוד.

מערכת הבידוד והאיטום כוללת בדיקה של נזילות ורעשים, כך ייבדקו הדלתות, החלונות, הגג, המרתף, החדרים ועוד.

בדק בית בדירות לקנייה

ייעשה גם בדירות יד שנייה. מהנדס הבניין יבדוק גם כאן מקור לרטיבויות, איכות הריצוף, ביוב, איטום, קרמיקה, ריצוף, טיח ועוד. אל תוותרו על חלק הבדיקה כי הוויתור עלול לעלות לכם באלפי שקלים ויותר מכך אם יימצאו ליקויים עם הזמן, ליקויים שיכולתם למנוע את התשלום עליהם. זכרו כי לאחר המכירה, מוכר דירה יד שנייה לא מחויב להעניק לכם מאום, לכן בדקו הכל לפני מסירת התשלום ולקיחת המפתחות באופן סודי.

בדק בית בדירות לקנייה חייב להיעשות על ידי מהנדס בניין המוכשר לכך. כדי לאתר בודק מיומן, חשוב לאתר אותו מראש. אל תתפתו למחיר נמוך. התפתו למוניטין. בחרו רק בודק שהוסמך לכך, שבידיו כל האמצעים להעניק לכם את המיפוי האמין, והעיקר – שיהיה במזל במסע החדש.בדק בית בדירות לקנייה

בדיקת בדק בית היא בדיקה חשובה ביותר שכל אדם עובר בחייו, בין אם הוא קונה דירה חדשה או מוכר דירה. אחד הדברים החשובים בעת בחירת חברה שתבצע בדק בית הוא התשלום עבור הבדיקה. מאחר שמדובר על בדיקה שאינה זולה, חשוב לקחת כמה שיותר הצעות מחיר מכמה חברות להשוות בניהן ולהחליט בהתאם לכך איזה חברה מתאימה לכם מבחינת התקציב שיש לכם.

למה חשוב לדעת כמה עולה בדק בית?

אם רכשתם דירה מקבלן או דירה יד שנייה חשוב שתבצעו בדיקת בדק בית לדירה. באמצעות בדיקת בדק בית לדירה תוכלו לדעת אילו ליקויים קיימים בדירה, מה שוויה של הדירה שתרצו למכור אותה בבוא העת ועוד. לכן השאלה כמה עולה בדק בית היא שאלה מהותית ביותר במיוחד שאתם לפני הבדיקה עצמה. באמצעות הצעות מחיר שונות שתקבלו מחברות שונות תוכלו לדעת כמה עולה בית והאם יש לכם את התקציב המתאים לכך. את בדיקת בדק בית יש  לבצע בטרם נכנסים לדירה עצמה, על מנת שניתן יהיה לאתר את הליקויים בקלות רבה.

עד כמה מחיר בדק הבית משפיע על החלטה שלכם?

מחיר בדיקת בדק בית הוא מחיר די יקר, לכן חשוב לברר בטרם הזמנת איש מקצוע כמה עולה בדק בית. אם מחיר בדק בית הוא מעל לתקציב שלנו נצטרך למצוא חברת בדק בית אחרת מקצועית שתעלה פחות יותר על מנת שנוכל לעמוד בתקציב שיש לנו ולא לחרוג ממנו. עלות בדיקת בדק בית משפיעה רבות על ההחלטה הסופית שלנו בעת בחירת חברה מקצועית לבדיקה עצמה. לכן אל תתביישו לשאול כמה עולה בדק בית, רק באמצעות שאילת כמה עולה בדק בית תוכלו לדעת אם להזמין את החברה לבצע בדיקה או לא להזמין אותה ולחפש חברה זולה יותר. דבר זה חשוב בעיקר לאנשים אשר אין לי להם תקציב נוסף לבדיקת בדק בית והם רוצים לעמוד בתקציב ולא לחרוג ממנו. אל תתביישו לשאול כמה שיותר חברות כמה עולה בדק בית, על מנת שתהיה לכם תמונה שלמה ממנה תוכלו אח"כ לבחור את החברה שהכי מתאימה לכם מבחינת תקציב.

בחירת חברת בדק בית מומלצת- כי אין כמו המלצה של אדם קרוב

מאחר שאנו חיים בעידן שמשתנה כל הזמן, לא קל למצוא חברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון שניתן לסמוך עליה. עם המלצה של חברים קרובים ומשפחה אשר התנסו בבדיקה עצמה, ניתן להגיע לחברה אמינה, מקצועית ויסודית שתבצע את בדק הבית בצורה הטובה ביותר ותאתר את הליקויים השונים בבית. חברה אמינה, יסודית ובעלת וותק בתחום בדק הבית תבדוק בצורה הטובה את ביתכם ותאתר את הליקויים השונים בקלות רבה. לכן אל תוותרו של המלצות של חברים וקרובים אליכם שיחסכו לכם כסף רב.

כמה עולה בדק בית

מבין שלל השיקולים שאליהם כדאי להתייחס כאשר בוחרים חברת בדק בית, המחיר הוא היחיד שמנבא מקצועיות ואמינות. כמו כן, צריך לבדוק מה כוללת כל הצעת מחיר ולמנוע הפתעות של הרגע האחרון.

בבחירת חברת בדק בית מחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר

בחירה נכונה של חברת בדק בית מבטיחה שקט וביטחון. בעלי נכסים, רוכשי דירות יד שנייה וגם צעירים שקונים בית מקבלן צריכים לדעת שהם מקבלים תמורה מלאה להשקעה הכספית הכי גדולה בחיים שלהם. כתוצאה מכך, הוצאה חד פעמית על שירותי בדק בית היא למעשה השקעה משתלמת. כמו כן, זו הסיבה בגללה את חברת בדק הבית בוחרים לפי שלל שיקולים ולא רק בהתאם למחיר שהיא גובה על השירות.

עם חברת בדק בית המחיר מעיד על אמינות

הדרך הנכונה להתייחס למחירים של שירותי חברת בדק בית היא בתור אינדיקציה לאמינות. חברה מקצועית, מנוסה ואמינה תגבה מחיר הוגן ולא תנצל את חוסר הידע של הלקוח. לעומתה, חברות אחרות עלולות לגבות מחיר גבוה מדי בגלל שהן יודעות שלרוב בעלי הנכסים אין את הרקע המקצועי הנדרש. חוץ מזה, אפילו מחיר נמוך מדי אמור להדליק נורה אדומה ולהעיד על כך שאולי לחברה יש משהו להסתיר.

איך יודעים מה המחיר המקובל?

בשביל להשתמש בהצעת מחיר ככלי לבדיקת אמינות צריך להכיר את העלויות המקובלות בענף. בכל הנוגע לבדק בית, הבעיה מתחילה בזה שאין מחיר אחיד עבור השירות אלא רק פרמטרים שונים שמשפיעים עליו. בין היתר, עלות הבדיקה נקבעת לפי גודל הנכס, ההבדל בין דירה ומשרד, רמת הדוח שאותו מעוניינים להפיק ועוד. במקביל, ייתכנו פערי מחירים בין הזמנת שירותי בדק בית בקיץ ובחורף וזאת בגלל שינויים בביקוש ובהיצע.

הבדלים של מאות שקלים לבדיקה

התוצאה של שימוש בפרמטרים שונים לשקלול העלות המצטברת של שירותי בדק בית גורמת להבדלים של מאות שקלים בין החברות. הבדלים אלו אולי נראים לא משמעותיים ברכישת נכס נדל"ן, אך אין להקל בהם ראש. כמו כן, אפשר לנצל את ההזדמנות של קבלת הצעת מחיר על מנת לפגוש את נציגי החברה. בשורה התחתונה, פגישה אישית עם נציגים של חברה שמתמחה בבדק בית מעניקה מידע לא פחות רלוונטי על רמת האמינות והמקצועיות שלה.

מחיר טוב נמדד בטווח הארוך

משתלם להשקיע עוד כמה שקלים בבדיקה יסודית של ליקויי בנייה מאשר לספוג את ההפסדים של חוסר אמינות. בסופו של דבר, מהנדס מטעם חברת בדק בית הוא הגורם היחיד שמייצג את האינטרס של הרוכש. בעסקאות נדל"ן אין מקום לספקות ומחיר טוב נמדד בטווח הארוך.

בקבוצת הדר מבינים את הקשיים שלך לפני רכישת נכס נדל"ן למגורים או להשקעה. בזכות 10 שנות ניסיון בחשיפת ליקויי בנייה, בהזמנת חברת בדק בית מחיר כמו שלנו הוא רק חלק מהיתרונות.

חברת בדק בית מחיר

איך בוחרים חברת בדק בית

בעידן האינטרנט קל לאתר חברות בדק בית. שהרי כל שעליכם לעשות הוא לחפש באחד ממנועי החיפוש ולגלוש לאתרים של החברות השונות. דרך נוספות לאיתור חברות בדק בית מקצועיות ומנוסות היא להיעזר באינדקס מקצועי, וכך ניתן ליהנות משירות מתקדם הכולל איתור חברות לפי אזור גיאוגרפי, בדק בית מחיר  סינון תוצאות לפי סוג השירות, ולרוב ניתן גם להשוות מחירים ולבחור בהתאם.

חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית בדק בית מחיר , מנוסה ובעל מוניטין. כדאי לזכור כי עלות הבדיקה היא פרט שולי לעומת הנזק העלול להיגרם לכם ברכישת דירה או בית בו תגלו לאחר הרכישה ליקויי בניה מסוכנים, וכמובן יקרים לתיקון. לכן, אין ללכת שבי אחרי המחיר הנמוך ביותר אלא יש לבדוק מספר חברות ולאחר סינון ראשוני, מומלץ ליצור קשר עם מספר חברות, על מנת להתרשם כבר בשיחת הטלפון מהשירות ומהמקצועיות של החברה. כך, תוכלו לבחור מומחה מקצועי ותיהנו משירות אדיב, מייעוץ מקצועי ומבדיקה מקיפה שתימנע מכם הפסדים כספיים, תביעות ארוכות בבתי המשפט ומפח נפש כבד.

בנוסף, באינדקס מקצועי ניתן לקרוא המלצות על החברות השונות ולהתרשם מהמקצועיות ומהשירות של חברות בדק בית במחיר מעולה בית

 

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום