חברת ניקיון מקצועית לניקוי שטיחים 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

לכולנו יש שטיחים בבית מסוגים שונים ובגדלים שונים, חלקינו משקעים מאות שקלים בשביל השטיח החלומי שיעצב לנו את הבית, אך התחזוקה שלו דורשת הרבה סבלנות ואם הוא גדול אז בכלל. רובנו מעדיפים לנקות את השטיח לבד בבית, האם זה עדיף? או שכדאי להזמין איש מקצוע…

דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת ניקיון

אם קניתם שטיח יקר ואתם לא יכולים פשוט להכניס אותו למכונה והוא דורש תחזוק, ברור שכדאי לכם להזמין חברת ניקיון מקצועית אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים פעם במספר שבועות שתנקה את השטיח ותשמור על האיכות שלו ועל הנראות שלו. הרי חבל לבזבז כל כך הרבה כסף על שטיח אם אתם לא מתכוונים לטפל בו במלוא האיכות.

  • הדבר הראשון שחשוב לבדוק הוא המלצות, במיוחד בנושא כזה. המלצות זה כל מה שיש לכם!! אם יש לו המלצות טובות מאנשים מרוצים הינה לכם חברת ניקיון מוצלחת.
  • לא כולם עושים זאת אך לרוב ישנה אפשרות לראות תמונות לפני ואחריי, אם החברה המסויימת הזאת נותנת אפשרות כזאת תבקשו לראות תמונות כי זה ההוכחה הכי טובה שתקבלו שחברת הניקיון המסויימת הזאת תתן לכם את השירות שאתם ראויים לו.
  • תמיד ובכל דבר שאתם מחפשים חשוב לבדוק את המחיר של העלות ולהשוות מחירים בין חברות ניקוי שטיחים כדי שתוכלו לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר באיכות הכי גבוהה.
  • בנוסף חשוב לבדוק תמיד אם מחיר השטיח שווה את מחיר הניקיון לדוגמא: אם קניתם שטיח ב200 שקל והניקיון שלו עולה 80 שקל למ״ר אז לא שווה לכם לשלם לחברת ניקוי שטחים ועדיף לכם כבר לקנות שטיח חדש.

מחירים לניקוי שטיחים

חשוב לציין שהמחירים יכולים תמיד לנוע והכל תלוי בסוג השטיח, הגודל שלו ובעוד הרבה קטגוריות שונות לכן קחו את זה כעירבון מוגבל.

נקיון שטיח עבודת יד יכול לעלות לכם בין 80-50 ש״ח למ״ר.

שטיח מקיר לקיר יכול לעלות לכם בין 25-15 ש״ח למ״ר

שוב המחירים אינם וודאים מכיוון שהם תמיד משתנים בין חברה מסויימת לאחרת אך תמיד חשוב לבדוק ולהתייעץ עם בעל מקצוע שיכוון אתכם ויתכן לכם את השירות הטוב ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום