חדש מול ישן, לקנות או להשכיר?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ראשון לציון נחשבת לאחת הערים המבקשות והמובילות בישראל, העיר מהווה מקור משיכה לזוגות צעירים ומשפחות רבות המעוניינות להעניק רמת חיים גבוהה ואיכותית למשפחתם. אם אתם מופתעים, אז כנראה שלא בטוח שאתם יודעים עד כמה העיר הזאת התפתחה בעשור האחרון. יתרונה הגדול הוא בקרבתה למרכז ולאזורי תעסוקה רבים, העיר נגישה מבחינת תחבורה ציבורית, מציעה שפע של חיי תרבות ופנאי, משתרעת על פני רצועת חוף מדהימה. הסופרלנד- פארק השעשועים הגדול בישראל- נמצא בה, כמו גם אחד ממתחמי הקולנוע המפוארים בישראל, הסינמה הסיטי. העיר נמצאת במגמת התפתחות מתמדת, משתפרת כל הזמן עבור תושביה ומתאימה בעצם לכל גיל. סקרים מראים שתושבי ראשון לציון הם לרוב תושבים מאושרים ומבוססים.

צילום:freepik

איכות החיים שהיא מציעה מושכת קבלנים בעלי מוניטין לפתוח פרויקטים חדשים בראשון לציון מידי יום, הדירות בפרויקטים החדשים נחטפות במהירות בגלל הביקוש הגבוה אליהן ומי שרוצה לגור בראשון לציון צריך להישאר מעודכן כל הזמן על מנת לא להחמיץ הזדמנויות.

 

בין הפרויקטים החדשים ניתן למצוא כאלה שעדיין על הנייר וכאלה שכבר מוכנים למסירה ואכלוס.

אבל לא מוכרחים לקנות. כמו בערים רבות אחרות בארץ מודל השכירות לטווח הארוך נמצא במגמת תאוצה, וגם בראשון לציון תוכלו למצוא פרויקט חדש בשכונת הרקפות "דירה להשכיר", העתיד לאכלוס בשנת 2021 וכולל 180 יחידות דיור חדשות להשכרה לטווח ארוך בשני מניינים רבי קומות.

פרויקט נוסף המלווה ערים רבות בארץ למעלה מעשור במסגרת ההתחדשות העירונית הוא פינוי בינוי. ארבעה פרויקטים חדשים כאלה עומדים על הפרק באזורים שונים בראשון לציון ונמצאים לקראת אישורי בנייה. אחת מהן עתידה להתקיים בשכונת נווה חוף (פואבלו אספניול) שתיהרס ותיבנה מחדש כשכונת ענק עם כ-1700 יחידות דיור חדשות ומודרניות ב-24 בניינים.

כמו גם בשכונת  נחלת עילית העתידה להתחדש בשטחי מסחר ותעסוקה, שבילי אופניים ושטחים ציבוריים עבור דיירי ה-4500 יחידות דיור חדשות, שעתידים לגור שם.

המירוץ לאלף

כשמדברים על פרויקטים חדשים בראשון לציון אי אפשר שלא להתייחס למתחם האלף, הפרויקט המדובר ביותר בראשון לציון. מתחם האלף הוא פרויקט לאומי ענק, חדש, הנחשב ליוקרתי ביותר ועתיד להשתרע על 1000 דונם באזור ראשון לציון מערב. הפרויקט השאפתני הזה יכלול מתחמי תעסוקה רבים שעתיד לקלוט כמאה אלף עובדים ועשרים ושניים אלף תושבים ב- 5400 יחידות דיור חדשות. המתחם הזה למעשה יהיה כעיר מטרופולין חדשה שתאפשר מגורים ועבודה באותו מקום. תחבורה ציבורית נגישה תהפוך אותה לאטרקטיבית במיוחד, גם בזכות הקו הירוק של הרכבת הקלה שהארכתו אושרה לאחרונה. גם מתחמי מלונאות עתידים להיבנות במתחם שקרוב לים. העיר החדשנית הזו תציע סגנון חיים עירוני, שוקק, עם נגישות מקסימאלית ושפע של חיי פנאי ובילוי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום