חומרי איטום מומלצים ואיכותיים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

קיימים בשוק חומרי איטום מסוגים שונים ומגוונים,  איטום לבית הינו דבר חשוב ביותר על מנת לשמור מפני נזקי מזג האויר, בלאי, נזילות, טחב ורטיבות. כמו גם לאפשר שמירה על טמפרטורה יציבה בבית שאינה רגישה לשינויי מזג האויר החיצוני וחוסכת חשמל על קירור הבית או חימומו. כאשר האיטום נעשה במיטבו זה מועיל לבית ולדרים בו. קיימים סוגים שונים של חומרי איטום מומלצים, המתאימים למטרות וצרכים שונים.

אילו חומרי איטום מומלצים קיימים בשוק?

  • יריעות
  • זפת
  • חומרים פוליאוריתנים
  • חומרים לעשה זאת בעצמך כגון: גומי גג וחומרי איטום נוספים

קיימים סוגי חומרי איטום של משחות איטום, חומרים נוזליים, חומרים אקריליים, חומרי סיליקון, קצף וכדומה. כמו גם חומרים על בסיס ביטומן וחומרים על בסיס צמנטי וגמיש. במרבית המקרים באיטומים מורכבים נעזרים באנשי מקצוע אשר מבצעים את האיטום ולעיתים מתאים לעשות איטומים באופן עצמאי עם חומרים איכותיים המאפשר חיסכון בכסף אך מצריך ידע ומשיכה לתחום.

חומרים שונים ושיטות איטום שונות מותאמים לסוגים שונים של צרכים כגון: איטום לגגות, למרפסות, לקירות, לגגות מרוצפים וכדומה. כמו גם, איטום משטחי בטון, איטום יסודות, איטום רעפי טרקוטה, איטום בריכות וכדומה.

חומרי איטום על בסיס פוליריטן

כאשר נדרשים לעבודות איטום קיימת בדרך כלל הוצאה לא מבוטלת ומומלץ לעשות קנייה חכמה ושקולה ולבדוק את המחירים, את הניסיון של המקום בו קונים ואת רמת האחריות והשירות המוצעים. זה הוא תהליך שרצוי להשקיע בו על מנת לזכות באיטום עמיד, חזק ואיכותי הנעשה במקצועיות ועם המוצרים האיכותיים ובעלי אחוזי ההצלחה הגדולים ביותר.

לא מומלץ להיכנס לתקופת החורף כאשר ייתכנו דליפות או רטיבות בחלקי הבית השונים, טחב בחלקי הבית עלול לפגוע באופן משמעותי בבריאות יושבי הבית, רטיבות שאינה מטופלת לאורך זמן הינה דבר מסוכן ולא מומלץ. כמו גם קור עז הנכנס לבית בעקבות איטום לקוי יגרום לחולי ולהוצאות מרובות על חימום. גם בחודשי הקיץ החמים של ארצנו מומלץ לוודא שהבית אטום בצורה מקסימלית על מנת לחסוך בהוצאות מיזוג וקירור הבית. בית שקיים בו איטום נכון, הוצאות החימום וצינון הבית קטנות באופן משמעותי.

כאשר בוחרים להשקיע באיטום איכותי ומקיף, מרוויחים בריאות, איכות חיים וחסכון משמעותי ביותר בחשמל. איטום טוב יעזור לנו לשמור על הסביבה ולהפעיל פחות מכשירי חשמל, כמו גם יוריד את פעולות השיפוץ החוזרות ונשנות המתקנות פגמים של חוסר איטום נכון של הבית.

מומלץ לקיים שיחת ייעוץ והכוונה ראשונית על מנת לברר במה דברים אמורים וכדי שיהיה ניתן לצאת במהירות האפשרית לפרויקט ולהכין את הבית לחודשי החורף או הקיץ.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום