טיפים לבחירת חברת ניקיון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צילום:freepik

הבית צריך ניקיון יסודי? לפני שאתם ממהרים לרוץ לגוגל ולהזמין את חברת הניקיון הראשונה שעולה לכם בתוצאות, אנחנו רוצים לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה. קבלו 5 טיפים לבחירת חברת ניקיון.

דרשו הצעת מחיר מבוססת

אל תגידו "יהיה בסדר" ואל תסמכו על בעלי מקצוע בתחום שירותי ניקיון בתים שאומרים לכם שאין להם בעיה לתמחר את העבודה בטלפון ושמקסימום אולי תשלחו להם סרטון של הבית בוואטסאפ.

דרשו מהחברה להגיע אליכם הביתה לביקור מקדים על מנת לבחור מקרוב את מצב הבית ומורכבות העבודה, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות במהלך העבודה.

האם מדובר בבית שעבר שיפוץ? בית מרוהט? בית חדש מקבלן? כל האלמנטים הללו יכולים להשפיע על העלות הסופית של העבודה ואתם ודאי לא רוצים שהמחיר יעלה בדירה, לאחר שצוות הניקיון הוציא את החלונות מהמקום והבית כמרקחה.

בנוסף, הצעת מחיר מבוססת תאפשר לכם לדעת מראש מה העבודה כוללת ועל מה תצטרכו לשלם בתוספת למחיר. לדוגמה, במידה ותרצו לבצע פוליש קריסטל או וקס בתום העבודה, סביר להניח שתצטרכו להוסיף כסף ושזה לא יהיה כלול במחיר.

הימנעו מהצעת מחיר זולה מידי

תמיד זכרו שהזול עלול לעלות לכם ביוקר ושאין מתנות חינם. קחו כמה הצעות מחיר ובחרו בזו שנראית לכם הכי מקצועית, ולאו דווקא הכי זולה. בחרו בהצעה שמפרטת את כל האלמנטים שהעבודה כוללת, לוחות זמנים לסיום העבודה וכן אחריות על הניקיון, במידה ויש כזו.

בנוסף, השוו בין כל הצעות המחיר שאתם מקבלים, כך תוכלו להשתמש בהן כקלף מיקוח מול החברה שאתם בוחרים ואולי אף לקבל הנחה על המחיר שהציעו לכם.

בחרו חברת ניקיון מנוסה

בחרו בחברה מנוסה שיש לה מוניטין רב שנים וכמובן ניסיון בתחום הניקיון בכלל, ובסוג הניקיון שאתם זקוקים לו בפרט. דרשו מנציג החברה לקשר אתכם עם לקוחות קודמים שלו ואספו כמה שיותר המלצות או דיס המלצות על החברה.

בררו מראש האם החברה מבצעת עבודה יסודית ומקצועית, האם היא נוהגת לעמוד בזמנים ולא פחות חשוב, איך היא התנהלה במקרים בהם הלקוח לא היה מרוצה מהעבודה. אחרי הכל, אתם משלמים סכום כסף לא מבוטל על העבודה ורוצים לדעת שאתם יכולים להיות בראש שקט ורגועים.

ודאו שהחברה מבוטחת

לפני שאתם ממהרים לסגור עסקה, ודאו מראש שהחברה שאתם עומדים להזמין מבוטחת, הן ביטוח על התכולה שלכם והן ביטוח צד ג. מה זה אומר בפועל? שבמידה ויגרם לכם נזק כתוצאה מעבודה רשלנית, אתם מכוסים מכל הצדדים.

בררו אם יש אחריות

לפני שנדבר על האחריות, נתחיל בשורה התחתונה. ברוב המקרים לא נהוג לתת אחריות על ניקיון דירה, אלא רק במידה ונגרם נזק לבית שלכם או לריצוף.

אולם, חברת שירותי ניקיון שמאמינה שהשירות הוא הפרמטר החשוב ביותר, תהיה קשובה לכם ואף תחזור לטפל בליקויים במידת הצורך.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום