טיפים לריהוט ועיצוב הבית לאחר ביצוע בדק בית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה זה טופס 4מראה הבית הוא דבר חשוב ביותר. הבית מציג את האופי שלנו, האמונות שלנו ועוד. אם בעבר קניית מערכת ישיבה חדשה ויקרה הייתה על מנת לשדרג את ביתנו ללא כל מחשבה מבחינת עיצוב, כיום בטרם קניית הריהוט מושקעת מחשבה רבה בריהוט ועיצוב הבית בהתאם לסגנון הבית. עם הטיפים הבאים תוכלו לשדרג בקלות את ריהוט ועיצוב הבית שלכם לאחר ביצוע בדיקת בדק בית.

טיפים לעיצוב הבית לאחר בדק בית זה כל מה שאתם צריכים לעיצוב נכון של הבית

באמצעות הטיפים הבאים תוכלו לרהט ולעצב את הבית שלכם בצורה קלה ללא צורך בשירותי מעצב פנים או אדריכל.

  • מטרת העיצוב-חשוב שתדעו מהי מטרת עיצוב הבית לאחר שסיימתם ביצוע בדק בית. אילו סגנונות עיצוב אתם מתחברים אליכם ואתם רוצים שיהיו בבית שאתם עומדים לגור בו. חשוב הרעיונות לעיצוב הבית יהיו בקנה אחד עם שאר המשפחה שלכם ולא חצויים.
  • פונקציונאליות- חשוב שהריהוט הבית ישרת אותנו בצורה הטובה והשימושית ביותר. אם מדובר על מיטות לחדר הילדים רצוי שיהיו איכותיות מאוד ומתאימות למידות הילדים הן מבחינת הגובה של הילד והן מבחינת האורך והרוחב של המיטה.
  • מעשיות- בחרתם ריהוט לבית לאחר ביצוע בדק בית , אביזרים, אקססוריז ועוד הכל טוב ויפה. אך חשוב מאוד שהריהוט שאתם בוחרים לבית יתאים לסגנון הבית. כך שאם בחרתם סגנון מודרני סגנון כפרי לא יתאים לסגנון שבחרתם. אלא תצטרכו ריהוט בסגנון מודרני שמתאים לתקופה שבה אנו חיים ויתכתב עם שאר חלקי הבית. כמו כן, חשוב להימנע מחפצים מסורבלים שלא משרתים אותנו בהווה ולא בעתיד. דוגמא למשהו מעשי יכול להיות מיטה זוגית חדר קטן מאוד שאינו יכול להכיל דברים נוספים מלבד המיטה כי לא חשבתם על מקום לשידות, לארון ולאחסון הבגדים ועוד.

לאחר סיום בדק הבית

עיצוב הדירה- חשוב ביותר להתאים את סגנון העיצוב לדירה עצמה. אם החלטתם על סגנון קלאסי כל הבית צריך להיות בסגנון קלאסי, ואי אפשר לעשות חדר אחד קלאסי וחדר אחד בסגנון מודרני כי זה לא מתאים ולא יפה מבחינה אסתטית. לאחר שבחרתם את סגנון העיצוב של הבית כולו תוכלו להחליט איזה ריהוט מתאים לדירה שלכם. אם בחרתם עיצוב מודרני אז תצטרכו לעשות את כל חדרי הבית בסגנון מודרני ולמצוא ריהוט מודרני שיתאים לסגנון המודרני שלכם. עיצוב זה כולל סלון, וילונות, שטיחים, מוצרי חשמל, תמונות ועוד. חשוב מאוד שהדירה שלכם לא תראה עמוסה מדי בחפצים ותראה מבולגנת. לכן חשוב מאוד לא להעמיס על החדרים יותר מדי חפצים.

רעיונות נחמדים לעיצוב חלל הבית

לגווני הצבע והתאורה בבית חשיבות רבה מאוד. שימוש בגוונים חמים וכהים תיצור אווירה ביתית וחמימה ואילו גוונים בהירים אווירה מנוכרת. כמו כן, שימוש בתאורה טבעית תשפיע רבות על עיצוב הבית ונראות הבית בצורה משמעותית. לכן אם יש לכם חלונות בכל חדר השתמשו בהם ופתחו אותם ותנו לאור לחדור אליהם להאיר את החדר. אם הבית שלכם בסגנון רטרו תאורה בסגנון רטרו תתאים מאוד לבית שלכם כולל מרצפות רטרו כך תחיו את התקופה שאתם כל כך אוהבים ומתגעגעים אליה. גוונים כהים אומנם ישדרו חמימות ושייכות אך יקטינו את שטח הבית שלכם לעומת גוונים בהירים שיגדילו את שטח הבית

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום