כלים לשימוש מהנדסי בדק בית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בדיקת בדק בית היא אחד השלבים החשובים ביותר בכל פרויקט בנייה, ולא פחות מכך גם בכל פרויקט שיפוצים נרחב. זהו למעשה השלב שבו אתם בוחנים את המוצר שקיבלתם והאם עמד הקבלן המבצע בתכנית הבנייה, במפרט הטכני ובהסכם שחתמתם עימו. האם הוא הקפיד על הכללים ההנדסיים בתהליך הבנייה ולא עיגל פינת או עשה קיצורי דרך, האם הוא ריצף את המבנה בצורה מפולסת וישרה והאם עשה שימוש במרצפות שהגדרתם מראש. אלו הם כמובן רק שתי דוגמאות מתוך מאות אלמנטים שונים שבוחנים מהנדסי בדק בית ואת זה הם עושים באמצעות כלים לשימוש מהנדסי בדק בית, כלים שאתם רוצים למצוא אצל כל מהנדס שמגיע לביתכם למטרה זו.

מהם הכלים המשמשים מהנדסי בדק בית ולמה זה חשוב?

דמיינו לעצמכם את שתי הסיטואציות הבאות: פעם אחת מגיע אליכם מהנדס בניין עם נייר ועט בידיו, מסתובב בבית, מביט בכל פינה ומכל זווית, מודד מרחקים בצעדים, נוגע ברצפה, מודד את המרווח בין הדלת למשקוף באמצעות האצבע שלו ועושה סימונים שונים בדף. פעם שנייה מגיע אליכם מהנדס בניין עם ארגז כלים גדול, שולף פלס ומתחיל לבדוק את הרצפה במספר רב של נקודות ברחבי הבית, מוציא מכשיר מדידה מיוחד ובודק את המרחקים בין הקירות, את הגובה, את המרחק בין הדלת למשקוף וכן הלאה. אין כל ספק שהסיטואציה השנייה היא הסיטואציה שבה אתם רוצים להיות נוכחים והסיבה לכך היא שבדיקת בדק בית צריכה לבדוק את המבנה המוגמר על פי עקרונות הנדסיים שלא ניתן למדוד אותם בעין או באצבע, אלא באמצעות כלי עבודה מקצועיים ומכשירי מדידה ייעודיים. כל בדיקת בדק בית שמבוצעת ללא כלים אלה, לעולם לא תתקרב לרמת הדיוק הנדרשת ולמעשה לא ניתן בכלל להסתמך על התוצאות שלה, בטח ובטח לא על הרמה המקצועית של המהנדס שביצע אותה.

כלי עבודה מקצועיים

העולם של כלי עבודה מקצועיים הוא עולם רחב שכולל בתוכו אינספור כלים שהיריעה קצרה מלהכיל. הכלל אומר את הדבר הפשוט הבא: מהנדס בדק בית חייב להיות מסוגל לבדוק כל נתון וכל פרמטר במבנה הנבדק ואם הוא לא מבצע בדיקה מסוימת או מבצע אותה בצורה רשלנית בגלל שאין לו את הכלי המתאים אז הבדיקה כולה אינה תקפה. כלי עבודה מקצועיים הם הכלים שבאמצעותם מביא המהנדס את היכולות שלו ואת הידע שלו לידי ביטוי ובלעדיהם, הוא נותר עם הידע והיכולות שלו לעצמו, אבל תוצאות הבדיקה שלו לא שוות הרבה. מהנדסי בדק בית מקצועיים משקיעים לא מעט כסף ברכישת והחלפת כלי עבודה מקצועיים שמשרתים אותם לצורך ביצוע הבדיקות, ומגיעים לבית הלקוח כשהם מצוידים עם ארגז כלי עבודה מקצועיים מלא מכל טוב, שנותן להם מענה לכל צורך במהלך הבדיקה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום