ליקויים שאפשר למצוא בדירות חדשות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ליקויים, הנקראים גם כליקויי בנייה, הינם פגמים או כשלים הנמצאים בדירות חדשות וישנות כאחד. ליקויי בנייה מתרחשים בזמן בניית הנכס והפרויקט, בשל מספר רב של סיבות – אי תשומת לב לפרטים הקטנים, חיסכון או עצלנות מצד הקבלן, וכמובן היווצרות כשלים בעקבות עניינים כספיים. בזמן קניית דירה חדשה כדאי לבדוק כשלים וליקויים במטרה לבחון את מצב הנכס הנוכחי. במאמר זה, חברת הדר בדק מספרים על ליקויים שונים שאותם ניתן לבדוק בזמן קניית נכסים חדשים.

סוגי ליקויים שאפשר למצוא בדירות חדשות

עדיפות הבנייה תמיד נמצאת אצל קבלן רשום וזאת במטרה למנוע ליקויים אשר יכולים להתרחש. עבודה מסורבלת, עבודה רשלנית, חיסכון בעלויות ומשאבים, עצלנות ואי כוח, ישנם הרבה סיבות. מהם בעצם הליקויים שאותם ניתן למצוא בדירות די חדשות? הנה כמה ליקויים נפוצים: הראשונה, ליקויי בנייה המשפיעים על אורך חיים תקין. השנייה, ליקויי בנייה מבחינה בטיחותית או אישית.

השלישית, ליקויי בנייה אסתטיים ומשמעותיים המפריעים למחייה. הרביעית, ליקויי בנייה ברמת התשתית. החמישית, ליקויי בנייה מינימליים או מסכנים חיים. אלה הם 5 הליקויים הנפוצים ביותר. הליקויים יכולים להתרחש כתוצאה מעבודה רשלנית של הקבלן ומפיקוח כושל מצד מפקח הבנייה. כדאי לעמוד את הנכס לפני במטרה למצוא את הליקויים בזמן אמת. לאחר קניית הנכס, טיפולם יהיה קשה. לחלופין, ליקויים שנמצאו לאחר סגירת העסקה, יעלו לכם המון כסף, אלפי שקלים. מרבית מהצרכנים בודקים את הכשלים והליקויים לפני סגירת העסקה, באמצעות שירותי בדק בית.

איך אפשר להימנע מכך – הכירו את השירות החדש

במטרה להימנע מליקויים, כשלים, או בעיות כל שהם בדירה החדשה, תזדקקו לחברת בדק בית. השירות החדש של הדר בדק בא לענות על דרישת הצרכנים – קבלת דירה חדשה ללא ליקויים. הצוות המקצועי של הדר בדק בודקים את היתרי הבנייה, בודקים את אופי ותקינות הבנייה, ומוודאים שלא קיימים ליקויים מכל סוג. כל השירותים במקום אחד, למען השקט והביטחון שלכם.

בסופו של עניין, מדובר בעסקה של פעם בחיים, קניית דירה או נכס למטרות התגוררות אישית. מדובר בעסקה שלא ניתן לקחת אותה בקלות, ישנם דברים שחייבים להתבצע בצורה נכונה ותקינה. שירותי בדק בית בא לענות על הדרישה, ביצוע העסקה והקנייה בצורה הבטיחותית והטובה מכולן. חברת הדר בדק מספקת מגוון רחב של שירותים – בדק בית, ביקורת מבנים, שירותי מהנדס, ועוד.

מעוניינים לרכוש דירה או נכס חדש? לפני ביצוע הרכישה, התייעצו עם צוות המומחים של הדר בדק. לפרטים נוספים, לייעוץ ראשונה והכוונה מקצועית, או לקבלת הצעת מחיר, התקשרו עכשיו.

מוגש באדיבות אתר מאסטרים בשיפוצים

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום