ליקויי בניה נפוצים בדירות חדשות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם בעבר רבים היו בטוחים כי ליקויי בניה קיימים בעיקר בדירות ישנות, והיו מבצעים בדק בית בעיקר לפני רכישה של דירות מיד שניה, היום ישנה הרבה יותר מודעות לליקויי בניה אשר יכולים להיות גם בדירות חדשות. כן כן, אפילו דירות שזה עתה הסתיימה הבניה שלהן, ואתם ממש עומדים לקבל את המפתחות שלכם מהקבלן, גם בהן יכולים להיות ליקויי בניה רבים שחשוב שתדעו עליהם מוקדם ככל האפשר.

עליה בקצה הבניה בשנים החאורנות

בעשור האחרון ניתן לראות עליה בקצב הבניה במיוחד לאור תכנית מחיר למשתכן שבמסגרתה ניבנו דירות למכירה במודיעין, ראשון לציון, באר שבע וערים רבות ונוספות בארץ, כך שהיום יותר ויותר אנשים רוכשים דירות חדשות ועומדים להיכנס לדירות כאלו. אם גם אתם עומדים לפני כניסה אל דירת קבלן חדשה, קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע על כמה ליקויי בניה נפוצים מאוד בדירות חדשות, אשר מחייבים בדיקה מוקדמת.

ליקויי איטום

ליקויי באיטום אולי לא יהיו נראות לעין רגילה, ואם תסתכלו בעצמכם על הדירה לא בטוח שתראו משהו שמעיד על בעיה, אך בדיקה מקצועית של חברת בדק בית בהחלט יכולה לגלות זאת. בעיות באיטום יכולות להוביל למצב בו בחורף הקרוב תסבלו בבית מקור עז, דליפות של מי גשם אל תוך הדירה, עובש ורטיבות בקירות המובילים לקילופים ואפילו בעיות בריאותיות ועוד. אל תחכו עד לרגע שבו תראו את הליקויים הללו בפועל, אלא הזמינו מראש בדק בית שיאפשר לכם לדעת האם קיימים ליקויים כאלו, ולדרוש תיקון שלהם מראש.

ליקויים במערכת האינסטלציה

עוד סוג נפוץ של ליקויים גם בדירות חדשות אלו ליקויים במערכת האינסטלציה. חיבורים לא תקינים או שימוש בחומרים שאינם עומדים בתקנים, זה משהו שאולי לא תזהו מיד, אך עם השנים תתפתח בעיה חמורה אשר עלולה להצריך שבירה של קירות או מרצפות לצורך התיקון. לכן, אתם חייבים לבצע בדיקה מקדימה בכדי להיות בטוחים כי לא קיימים ליקויים כאלו, ואם כן – לתקן אותם עוד לפני הכניסה שלכם אל הדירה.

ליקויים אסתטיים

ליקויים אסתטיים אמנם ברוב המקרים נגלים לעין, אך לעיתים קשה יותר להבחין בהם. לדוגמא, ריצוף שאינו ישר לחלוטין. לעיתים לא תראו זאת בעין רגילה, אך מיד בשטיפה הראשונה של הבית זה יהיה ברור בשל כיוון זרימת המים או אי מעבר חלק בין המרצפות. ליקויים אסתטיים הינם ליקויים לכל דבר, ואם אתם רוכשים דירה חדשה וודאו כי אתם מקבלים בדיוק את מה ששילמתם עבורו באמצעות בדק בית מקצועי ומדוקדק.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום