מדריך משכנתא – רגע לפני רכישת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מרבית הישראלים, והאמת היא שמרבית רוכשי הדירות בעולם כולו, ירכשו במהלך חייהם דירה אחת בלבד. אם הם עושים זאת עם משכנתא, הרי שהם לוקחים משכנתא אחת בחייהם. מצד אחד זה המון, כי מדובר בהרבה מאוד כסף, אך מן הצד השני, זה ממש קצת – פעם אחת. מצד אחד, הרי אף אחד, כולל אתם בעצמכם, לא מצפה מכם להיות מומחים למשכנתאות, אבל מנגד הרי מדובר בהלוואה הגדולה ביותר שתקחו בחייכם, ובלי מדריך משכנתא מסודר, אתם פשוט צועדים באפילה.

יש משהו בישראלים, שיש אותו גם בעמים חמים אחרים, שאנחנו מסבירים על הכול, גם אם אנחנו לא באמת מבינים. כל חבר שלכם שלקח משכנתא יוכל לייעץ לכם מפה ועד השקיעה, וכל מי שרק התעניין בלקיחת משכנתא ישמח לחלוק איתכם את כל הידע שלו. אבל האמת היא, שהם לא מומחים, ובעניין משכנתאות, עובדים עם מומחים בלבד.

 

לקרוא ולהבין – מדריך משכנתא לרוכשי דירות בישראלים

במאמר הקצר הזה ניסינו לתמצת עבורכם כמה עובדות יסוד שיעזרו לכם להבין כמה שיותר מידע, בכמה שפחות זמן, מעין מדריך משכנתא למתחילים, כדי שתוכלו להבין על מה מדברים איתכם, או מעבר לזה – מה חשוב לעשות בדרך לאישור המשכנתא.

  • ניירת – משכנתא זה רק ניירות ומספרים. כלומר, כדי לקבל את המשכנתא, אתם לא צריכים חיוך יפה, אלא את הניירות הנכונים, עם המספרים הנכונים עליהם. וודאו כי יועץ המשכנתאות שלכם נותן לכם רשימה מפורטת וארוכה של ניירות, ותשימו את כל האנרגיה שלכם על השגת הניירות הללו. חסר נייר אחד? לא תקבלו משכנתא.
  • עבודה עם איש מקצוע – הזכרנו יועץ משכנתאות, אז הנה נסביר. אתם יכולים לגשת לסניף למשכנתאות, לבקש משכנתא, לקבל את רשימת הניירת מהם, ולהתקדם מולם. הבעיה היא שהתנאים שתקבלו מהבנק הם כמעט במאה אחוז מהמקרים לא טובים כמו התנאים שתקבלו מאותו הבנק כאשר אתם מיוצגים על ידי יועץ משכנתאות. בהמשך נסביר מדוע.
  • סילוק חובות – לאירוע חשוב מגיעים נקיים, וקבלת משכנתא זה אירוע חשוב. אם יש לכם חובות לא סגורים, עניינים פיננסיים פתוחים שמזדנבים מאחוריכם, אולי כדאי לשקול להמתין עם המשכנתא, לסלק את החובות, ורק אז לגשת לבקשה, כדי לא להסתכן בדחייה.

 

הבטחנו – נקיים: למה יועץ למשכנתאות

מדריך משכנתא אמיתי חייב להסביר לכם הכול אודות יועץ משכנתאות, כי האמת היא שהוא המדריך שלכם, המלווה שלכם, ההורה האחראי, ואיש הקסמים שלכם. יועץ מקצועי, וותיק ומקושר הוא שועל קרבות שנלחם עבורכם, ומחזיק בכלים רבים לקבלת תנאים משופרים עבורכם.

יועצי משכנתאות הם לרוב אנשים שעובדים שנים רבות בתחום, והגיעו מעולם המשכנתאות בבנקים. הם פרשו לעולם הפיננסים כעצמאים בתחום, ויש להם כוח רב על בסיס המספרים. הבנק רוצה קשרים טובים עם היועצים הללו, כי הם יכולים להפנות את הלקוחות הרבים שלהם. לכן הם מקבלים תנאים משופרים, ובתמורה הם מפנים את הלקוחות, אתם ועוד עשרות אם לא מאות, לסניף זה או אחר, וכך כולם מרוויחים. יש עוד יתרונות לעבודה עם היועץ כמובן, ואחד מהם הוא שאת כל השאלות וההדרכה תקבלו באופן אישי, לצד ליווי לאורך כל הדרך, ועזרה במילוי מסמכים, הגשת ניירת וכיו"ב.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום