מה חשוב לבדוק בבדק בית בפרגולה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אתם נכנסים לבית חדש, ומעוניינים בתוספת פרגולה לבית או לחילופין. רכשתם דירה שכבר קיימת בה פרגולה בנויה, עליכם לבצע בדק בית לפני הכניסה לדירה. בדק בית הוא בעצם מונח המפרט את חוק המכר הקובע, שכאשר ישנם ליקויים בדירה חדשה, הקבלן חייב לתקן ליקויים אלו. לחוק יש תוקף עד מספר שנים לאחר מסירת הדירה כדי לבצע בדק בית יש לשכור את שירותיה של חברת בדק בית. חברה זו אחראית על ביצוע הבדיקה ואיתור הליקויים והיא מתבצעת על ידי מהנדס בניין מקצועי, המאתר את הליקויים בבניה, ולבסוף אחראי להגשת דו"ח הנדסי מפורט של הליקויים, והקבלן אחראי לתקנם. בין הליקויים שהוא מוצא ניתן למצוא נזילות ורטיבות, בעיות חשמל, וצנרת קירות מקולפים ועוד. אך כאשר המהנדס ניגש לבדוק בית שיש בו פרגולות או שרוצים לבצע בניית פרגולה ישנה חשיבות רבה לבדיקה שלו מה חשוב לבדוק בבדק בית בפרגולה?

מהי פרגולה?

על פי חוק הפרגולות שנחקק בממשלה פרגולה או מצללה בעברית מוגדרת כמבנה, שעשוי מחומרים קלים כמו עץ או אלומיניום למשל משקל החומרים לא עולה על 50 ק"ג, והשטח שבו אמורה להיבנות הפרגולה הוא עד 50 מ"ר.

אישור בניה

דבר ראשון לפני שאתם נכנסים לדירה שיש בה תוספות בנייה או שאתם רוצים לבצע כאלו. לבדוק אם יש צורך באישור בנייה או שהפרגולה הבנויה קיבלה אישורים אלו. חשוב לברר אם בעל הדירה בנה את הפרגולה עלפי התנאים המוקדמים של החוק שהפרגולה צריכה להיות מחומרים קלים ובשטח של עד 14 מטר .בדיקה זו תחסוך לכם עגמת נפש רבה.

מה חשוב לבדוק בפרגולה?

בדיקת בדק בית הינה בדיקה חשובה בייחוד לבית שיש בו פרגולה ובמיוחד פרגולות עץ תפקיד המהנדס לאתר ליקויים הנדסיים בדירה אך בעיקר להתמקד בפרגולות עץ כי הן נוטות לפתח עובש ורטיבות והעץ אינו מחזיק מעמד שנים רבות. לעיתים בעל הבית מנסה לחסוך ומשתמש בחומרי איטום שאינם איכותיים דבר הגורם לפרגולה להתבלות במהירות.

חוק הפרגולות חיזק את הצורך בבדק בית לפרגולה. בעלי בית רבים העדיפו לבנות פרגולה ללא אישור דבר שגרם לליקויים רבים הן הנדסיים והן בטיחותיים לכן בדירות ישנות חשוב לבדוק את יציבות הפרגולה ואת חוזקה פרגולה שלא נבנתה כראוי עלולה לקורס על היושבים בה. כמו כן במקרים של בניית פרגולה בבית משותף יש לדאוג להסכמת הדיירים בשיעור של 75% לבניית הפרגולה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום