מה חשוב לבדוק לגבי חברת הובלות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הרגע שבו כל תכולת הדירה שלנו, ובעצם כל הרכוש שצברנו במהלך חיינו, נמצאים על משאית הוא רגע דרמטי מטבעו. הסיטואציה הזו, שמתרחשת לעיתים קרובות יותר במעבר, כולל בגילאים מבוגרים שבהם החיים כבר יציבים יותר ובכל זאת מתרחשים לא מעט מעברי דירה, ממחישה לנו עד כמה הכל ארעי ושברירי, ובעצם יכול להיעלם ברגע. בהתאם אין פלא שרוב בני האדם חוששים לקראת מעבר דירה – אי הוודאות גבוהה, ובפרט ישנו לחץ משירות גרוע של חברת ההובלות. על-מנת להימנע מתרחישים בעייתיים חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה נכונה של מובילים, ובפרט לבחון את הפרטים הבאים:

ניסיון

חברות הובלות עם ניסיון רב יכולות להבטיח לכם – וגם לקיים – שירות ברמה גבוהה. סיבה אחת לכך היא שהמובילים כבר נתקלו בכל סוגי הבעיות והמצבים שיכולים לשבש את ההובלה, ויודעים להימנע מהם. סיבה שנייה היא שגם כשמתרחש אירוע לא צפוי ושאינו בשליטת חברת ההובלה, סביר להניח שיימלא לו פיתרון בזכות אותו ניסיון נרחב, ובנוסף עצם העובדה שמדובר בחברה ותיקה מעידה על כך שהיא מספקת שירות ברמה גבוהה ולכן מצליחה לשרוד ולשגשג בתחום תחרותי.

ביטוח תכולה

דגש חשוב נוסף שרצוי לוודא עוד לפני שבוחרים את חברת ההובלות שתבצע עבורכם את שינוע התכולה הוא קיומו של ביטוח מתאים.

שימו לב – הביטוח הנחוץ הוא ביטוח תכולה ולא ביטוח למשאית עצמה. כשיש פוליסה רלוונטית היא מעידה על רצינות החברה ועל ההתייחסות המקצועית והמוקפדת שלה ללקוחות, ובנוסף, גם אם מתרחש אירוע שאינו בשליטת המובילים ושכתוצאה ממנו נגרם נזק לרכוש לכם – אתם לא תצטרכו לשלם את המחיר. בהתאם ביטוח הוא מרכיב הכרחי בשקט נפשי אמיתי לקראת מעבר הדירה.

חוזה מסודר ומפורט

חברות הובלה מקצועיות כמו למשל הובלות מיכאל ובוריס יציגו בפניכם בכתב את כל ההסכמות והפרטים של ההובלה: מה כוללת ההובלה (כולל פירוט של מכשירי החשמל, הרהיטים, כמות הקרטונים וכל מידע רלוונטי נוסף), מועד ההובלה (כולל השעה המדויקת שבה יתייצבו אצלכם המובילים), תוספות לשירות (פירוק והרכבה של רהיטים גדולים, מנוף אם יש בו צורך) ועוד.

ההסכם המסודר והמפורט הוא למעשה חוזה מחייב, וגם הוא מעיד על הרצינות והאחריות של החברה שבה בחרתם.

המלצות

לחברות ההובלה האיכותיות באמת יש מן הסתם רשימה ארוכה של לקוחות שכבר נהנו מהשירות וישמחו להמליץ עליו. אם הגעתם לחברת הובלות דרך המלצה של חבר או מכר שאתם סומכים עליו (רצוי כזה שזכה באופן אישי לקבל את השירות), מן הסתם אתם כבר יודעים שצפויה לכם חוויה חיובית ובהתאם אתם רגועים. אם לא, תוכלו לבקש מנציגי חברת ההובלות שיפנו אתכם להמלצות של לקוחות – כך שתקבלו עוד אינדיקציה לגבי רצינות החברה והיכולות שלה לקיים את ההבטחות ולעזור לכם להשלים את השינוי בקלות ובהצלחה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום