מחפשים חברת הובלות? קבלו 6 טיפים מובילים למעבר נכון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אין ספק שמעבר דירה נחשב לאחד התהליכים המאתגרים בחיים, בטח ובטח כשמדובר במשפחה עם ילדים. אז על מנת להפוך את תקופת המעבר למרגשת במיוחד ולצלוח את המשימה בשלום, קבלו 6 טיפים מובילים למעבר נכון.

אל תחכו לדקה התשעים

אל תחכו לדקה התשעים והתחילו לארוז לפחות חודש מראש. ככל שתדחו את האריזה, כך רמת הלחץ בבית תגדל והסיכוי שתעשו את התהליך בצורה הנכונה הוא נמוך.

אז במקום להיכנס ללחץ מיותר, החליטו מראש שאתם אורזים ארגז אחד ביום. כך תוכלו לתת לפעולה את מירב תשומת הלב, לנצל את הארגזים כמו שצריך ופשוט לעשות את העבודה בצורה יעילה ורגועה.

ארזו את הארגזים לפי חדרים

במקום לרשום על הארגזים מה הם מכילים, ציינו עליהם את שם החדר שאליהם הם שייכים. למובילים זה ממש לא משנה אם רשום על הארגז שאתם אורזים "מצעים" או "צעצועים", הם צריכים להגיע לדירה שלכם ולפזר את הארגזים בחדרים בלחץ של זמן.

לדוגמא, רשמו על הארגזים של חדר השינה "חדר שינה", כך הסבלים יוכלו לפזר אותם במהירות בחדר הנכון.

חפשו המלצות על חברת ההובלה

לפני שאתם רצים לסגור עם חברת הובלה לבית, עצרו רגע וחפשו חברים שאולי יוכלו להמליץ לכם על חברת הובלה שהם בעצמם היו מרוצים ממנה. אין כמו ניסיון אישי של חברים ומכרים, הם ואי ירצו שתהיו הכי מרוצים שאפשר.

במידה ואתם לא מצליחים לאתר חברים כאלה, קראו את חוות הדעת על החברה ואפילו בקשו ממנה להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלה על מנת להבין האם אתם עושים את ההחלטה הנכונה.

דרשו הצעת מחיר כתובה

לנו הישראלים יש נטייה לחשוב ולהאמין שהכל יהיה בסדר, אז זהו, שבכל הקשור למעבר דירה ובחירת חברת הובלה זה ממש לא נכון. אל תסתמכו על חברה שמתמחרת לכם את הובלת הדירה בטלפון, מהסיבה הפשוטה שכך היא לא יכולה באמת להעריך את מורכבות העבודה.

האם יש מעלית נוחה? האם צריך מנוף? האם יש חניה? כל אלה פרמטרים שמשפיעים על המחיר וחבל שהמחיר יקפוץ בדירה שלכם.

לכן דרשו מנציג החברה להגיע אליכם הביתה עם טופס מסודר שבו הוא ימלא את כל הפרטים החשובים וייתן לכם הערכת מחיר מדויקת. חשוב לציין, אל תיקחו את הצעת המחיר הזולה ביותר, לכו עם ההצעה הכי מפורטת והכי מקצועית.

ודאו שחברת ההובלה מבוטחת

חברת הובלה מקצועית היא חברה שיש לה ביטוח על תכולה בהעברה. מה זה אומר בפועל? שאם הציוד שלכם ניזוק במהלך הנסיעה כתוצאה מתאונה (חלילה) או נהיגה פראית, אתם תהיו מכוסים והביטוח של החברה יפצה אתכם על הנזק. דרשו מנציג החברה להציג לכם את תעודת הביטוח הזו והשתדלו להתרחק מחברות שאין להן ביטוח.

אל תוותרו על חוזה

חשוב שתדעו שמה שלא כתוב פשוט לא קיים ושאסור לסגור דברים בעל פה עם חברת ההובלה. לכן, אל תוותרו על חוזה כתוב שבו נציג החברה יציין את מועד ההובלה, השעה, כמות הארגזים וכמות התכולה.

בנוסף, התעקשו לציין על גבי חוזה העבודה מה קורה במידה וחברת ההובלה מאחרת או מבריזה לא עלינו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום