מלט איכותי – מדוע כדאי לשפץ רק עם מלט איכותי?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כשמדובר בחומרי בנייה, כולנו יודעים שעדיף שלא לחסוך. הבנייה בעזרת מלט איכותי הפכה לסטנדרט בשנים האחרונות, כשהפיקוח על חומרי הבנייה הולך וגובר. כיום קבלנים רבים בוחרים להשתמש בחומרי גלם איכותיים, בניהם מלט, בגלל חשיבות הדבר בטווח הארוך. יצאנו לבדוק מה הם השלבים שצריך לעבור על מנת ליצור מלט איכותי, ומה החשיבות של כל אחד מהם. וגם, למה זה כל כך חשוב להשתמש במלט איכותי?

הכול מתחיל בשלב המחצבה

כשמדובר על חומרי גלם איכותיים, הכול מתחיל בשלב הייצור והחציבה של החומרים. הרכב המינרלים של החומרים הוא קריטי, והוא זה שמשפיע על איכות בהמשך. חשוב לבצע בדיקות מקדימות במעבדה לפני שממשיכים בתהליך היצור, על מנת לוודא שכל המינרלים הדרושים נמצאים. רק כאשר המינרלים נמצאים, ניתן לחצוב בכמויות גדולות ולהתחיל את תהליך היצור.

המשך תהליך הייצור

אחרי שחצבנו את החומרים, הגיע הזמן לעבד אותם במפעל. התהליך כולל טחינה של החומרים לכדי אבקה, משם לחימום בכבשן. החומרים עוברים תהליך כימי, על מנת להגיע לתוצר הסופי – המלט כפי שאנחנו מכירים אותו היום, שעומד בתקן ומתאים לבנייה בטוחה ויעילה.

שלב האחסון של המלט

קיימת חשיבות רבה לאחסון של המלט, על מנת לשמור על תכונותיו. יש לאחסן את המלט במיכלים אטומים והרמטיים על מנת לשמור על החומר באיכות גבוהה. מיכלי האחסון נקראים סילו, ומבטיחים אחסון אטום של המלט ברמה גבוהה וכך הוא ישאר מלט איכותי לאורך זמן.

שלב האריזה והשילוח

ניתן להעביר מלט באמצעות שקים, או באמצעות משאית. משאיות התובלה עומדות מתחת למיכל, והמלט נשפך הישר לתוך המשאית. ברוב המקרים, כאשר מדובר בכמויות גדולות, כדאי לבחור בהעברה באמצעות משאית, מהמפעל לאתרי הבנייה. כאשר מדובר על פרויקט קטן יותר, עם כמות קטנה של מלט ניתן להשתמש בשקי מלט.

תחנה סופית – הגעה לצרכן

ברגע ששקי המלט הגיעו לצרכן הסופי, הוא יכול להוסיף לו מים, חצץ וחול על מנת לייצר בטון, ולהשתמש במערבל בטון על מנת לקבל את המרקם הרצוי. המלט ישמש לחיבור והדבקה של לבנים, איטום רווחים, וכיסוי של קירות עם שקעים וסדקים. בין אם מדובר במלט לצורך טיח או מלט לצורך רביגה.

למה כל כך חשוב להשתמש במלט איכותי?

מלט איכותי יתאפיין במרקם נוח לעבודה, שיכול לייעל משמעותית את העבודה באתר הבנייה. בנוסף, מלט איכותי לא ייסדק בקלות לאחר ההתייבשות, מה שיבטיח מבנה עמיד בטווח הארוך. חשוב להבין שגם אם לא ניתן לשים לב באותו רגע לנזקים של איכות ירודה, הדבר יתגלה בעוד כמה שנים כאשר יתגלו סדקים או בעיות במבנה.

מי שמנסה לחסוך – ישלם כפול

הניסיון לחסוך בחומרי גלם עלול לגרום לבעיות בעתיד, שמלוות בנזקים כלכליים כבדים. מעבר לנזקים הכלכליים, קיימים הנזקים בטיחותיים שעלולים להיגרם – כדוגמת התפוררות, סדקים ואפילו קריסות. תיקון הנזקים, יעלה הרבה יותר מאשר שהיה עולה להשתמש בחומרי גלם איכותיים מלכתחילה.

בטרם רכישת שקי מלט מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע. כך תוכלו להתאים את סוג המלט עבור הצרכים של אתר הבנייה. חברתנו מספקת שירותי ייעוץ בנוגע למלט, אספקה של מלט איכותי לצרכי בנייה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום