מרקיזה וסוגי סוככים למכירה 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מרקיזה

אם אתם אוהבים לשבת במרפסת המדהימה שלכם בכל עונות השנה ולא רק בימי האביב הנעימים אז רכישת מרקיזה מחברות היא מצרך חשוב בשבילכם, בניגוד לשאר סוגי הפרגולות שמצריכות בנייה קלה המרקיזה הינה קלה להתקנה ואף מגיעה עם אופציות רבות שתוכלו להנות מהן, כלומר אם אתם גרים בבניין רב קומות מן הסתם

שיהיה לכם קל יותר פשוט להתקין מרקיזה מאשר להתחיל לבנות פרגולה שגם לא תמיד תתאים לחוזק הקיר, מרקיזה הינה בצורה של חצי עיגול ולכן מאפשר לניהול טוב יותר גם אם גרים מעליכם.

יתרונות המרקיזה

  • מרקיזה למכירה מהווה פיתרון מהיר ויעיל ביותר להצללות ובכך תוכלו להנות לא רק מימי השמש הנעימים אלא גם בימי החורף.
  • המרקיזה זולה יחסית אך איכותית לא פחות ואף עומדת בתנאי מזג אוויר קיצוניים. ● המרקיזה מהווה פיתרון יעיל לפרטיות ואיטום כך שאם אתם לא רוצים שיראו את כל מה שמתרחש בבית שלכם מכיוון שחלונות המרפסת שלכם גבוהה מדי התקנת מרקיזה זה הדבר הטוב ביותר שתוכלו למצוא.
  • המרקיזה הינה מגיעה בשלל צבעים וגוונים כך שתוכלו להתאים לפי שביעות רצונכם. ● בנוסף המרקיזה יכולה להיות אוטומטית, כלומר כשתרצו תוכלו לפתוח ולסגור אותה לפי תנאי מזג האוויר. ואם לא תרצו אוטומטי מסיבות כאלה ואחרות תוכלו גם להזמין מרקיזה ידנית שהסגירה והפתיחה שלה נעשית על ידיכם.

סוגי סוככים

הסוככים לא שונים הרבה מהמרקיזות ואף המרקיזה נחללת כסוכך בעצמה, אז אם יש לכם התלבטות איזה סוכך יהווה פיתרון טוב יותר לבית ולגינה שלכם הינה מספר סוגי סוככים למכירה שתוכלו להתרשם מהם:

● סוכך זרועות שמופעל חשמלית- זה סוכך מתקדם ביותר על ידי מנגנון זרועות שתוכלו לשלוט בו ובדרכי הפתיחה שלו.

  • סוכך קבוע- תוכלו להזמין אותו ממתכת או אלומיניום ובניגוד לסוכך משופעת חשמלית הוא אינו מתקפל בשום צורה ונשאר קבוע.
  • סוכך חלון- סוכך זה יכול להתאים לחלונות שלכם בצורה מדוייקת להפתח ולהתקפל לפי שביעות רצונכם.
  • סוכך מסך- זהו סוכך שדומה קצת לוילון בתכונותיו מכיוון שיכול לסגור את כל המרפסת שלכם ולתחום אותה ללא צורך בבנייה מסובכת, תוכלו לקפל ולפתוח אותה ובנוסף גם להוסיף חלון או דלתות.

בנוסף חשוב לציין שתמיד כדאי ורצוי להתייעץ עם בעל מקצוע או איתנו בכתובת https://pergola-harel.co.il שנסביר לכם וניתן לכם את ההצעה הכי טובה שתתאים למה שאתם מחפשים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום