סוככי זרועות: איך לבחור וכמה זה עולה?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם מחפשים את הפתרון הפשוט והקומפקטי ביותר עבור הצללה לבית שלכם, אין ספק שסוככי זרועות היא כיום הבחירה הטובה ביותר להגנה מפני השמש.

סוככי הזרועות כשמם כן הם: מורכבים מזוג אחד של זרועות, כיסוי בד ומנגנון גלילה שיכול להיות ידני (עם מנואלה) או כזה חשמלי המופעל באמצעות שלט. ישנה גם אפשרות למנגנון משולב באמצעותו תוכלו תמיד לפתוח ולסגור את הסוכך גם אם קיימת בעיה במנגנון החשמלי הדורשת תיקון של טכנאי. הזרועות של הסוככים עשויות מפלדת אל חלד למניעת חלודה בימים גשומים.

באיזה כיסוי לבחור עבור סוכך הזרועות?

עבור כל דגם של סוכך זרועות ניתן לבחור בין כיסויי בד שונים השונים זה מזה מבחינת מבנה האריג והצפיפות שלו, כאשר ההעדפה היא להשתמש בכיסויי בד שמתאימים לאקלים בארץ (במיוחד בימים החמים יותר) כמו כיסוי הדראלון. כיסוי זה לא רק מגן מפני קרינת ה-UV, אלא גם דוחה מים ולכלוך, כך שניתן לנקות את הסוכך בקלות וללא שימוש בחומרים מיוחדים.

שדרוגים מיוחדים

אם יש באזור שלכם רוחות עזות, לסוככי הזרועות יש פתרון בעבורכם בדמות "קסטות" וגגון נוסף. הקסטה היא מעין תא אליו יכול להתקפל הבד של הסוכך ברגע שישנן רוחות חזקות המזוהות על ידי חיישן אוטומטי המכונה "תרנגול". גם הגגון הנוסף שעשוי מאלומיניום משמש להגנה בפני רוחות המגיעות מלמעלה.

חשוב להדגיש, גם עם השדרוגים הללו, מומלץ שלא לפתוח את הסוכך בימים סוערים, במיוחד בשיא החורף, מכיוון שרוחות חזקות מאוד עלולות לגרום לו לנזק.

במה נבדלים הדגמים השונים של סוככי הזרועות זה מזה?

רוחב הזרועות: רוחב הזרוע משפיע באופן ישיר על מידת היציאה המקסימלית של הסוכך במטרים ולכן חשוב לבחור בסוכך הנכון בהתאם לשטח עליו רוצים להצל. הדגמים הפשוטים ביותר מתחילים ב-55 מ"מ, מה שמאפשר להם להיפתח ל-2.5 מטר פחות או יותר מהקיר.

הוספה של וילון קדמי (פרונט): הוספה של וילון קדמי מאפשרת להגן על היושבים מתחת לסוכך גם מקדימה, מה שיכול להיות מצוין עבור פינות קפה למרפסת או אפילו ארוחות בחוץ.

לא רק לבתים

סוככי הזרועות אומנם מתאימים בעיקר לבתים פרטיים, אך קיימים סוככים מיוחדים אותם אפשר לחבר לרכבים מסחריים או מיני מסחריים. סוככים אלו יכולים לדוגמה לתת פתרון למי שמוכר מזון בחוץ (Food Truck) ומחפש דרך לספק הצללה עבור הלקוחות שלו בזמן שהרכב חונה ומשמש כקיוסק. כאשר הסוכך מקופל, ניתן לנסוע עם האוטו באופן רגיל.

כמה עולים סוככי זרועות?

כפי שכבר הבנתם, יש הרבה מאוד פרמטרים שיכולים לקבוע את צורת ותפקוד הסוכך הסופי ולכן קשה לתת תשובה מדויקת לשאלה "מה המחיר של סוכך זרועות?". עם זאת, באופן כללי ככל שהסוכך יהיה עשיר יותר בתכונות ויצל על שטח גדול יותר, כך גם יעלה יותר.

מלבד כל הפרמטרים האלו, חשוב לזכור שסוכך זרועות דורש גם הובלה והתקנה שהמורכבות שלהם עשויה להשתנות. (לדוגמה, יהיה קל יותר להתקין סוכך בקומה תחתונה מאשר במרפסת גבוהה).

כמעט מיותר לציין כי רכישת סוכך מחברה לא מוכרת במחיר זול אינה משתלמת לטווח הארוך. אחרי הכול, לא תרצו שהסוכך יתפרק ברוח או יתחיל להחליד לאחר כשנה אחת בלבד של שימוש…

ואם כבר הזכרנו את תקופת השימוש, חשוב מאוד שתדעו מהי בדיוק תקופת האחריות, מה בדיוק ומתי היא איננה תקפה (כלומר, מה נחשב לשימוש סביר לעומת שימוש לא סביר). כל אלו יבטיחו לכם שימוש בטוח בסוכך והנאה שלמה ממנו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום