סקר קרקע – איזה סוג קרקע להשקעה כדאי לקנות – א.ב מוראנו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מעוניינים להשקיע בנדל"ן? עשו סקר קרקע ובדקו היכן נמצאים אזורי הביקוש האמיתיים בישראל, מה סוג הקרקע הכי מבוקשת לרכישה או להשכרה, איך ניתן לקנות קרקע להשקעה במחיר אטרקטיבי ובצורה בטוחה ועוד. סקר קרקע יכול לסייע לכם להבין האם המחיר שמבקשים מכם על קרקע מסוימת, הגיוני או לא. סקר קרקע ייתן לכם אינדיקציה לגביי מצב השוק ואיכות הקרקע בה אתם מתעניינים! א.ב מוראנו מתמחה בשיווק קרקעות למכירה של כל סוגי קרקעות האדמה שיש: קרקע חקלאית, קרקע פרטית, קרקע בתהליכי הפשרה ועוד. צרו קשר לפגישה והתאמת השקעה בנכס נדלן איכותי בין אם זו קרקע להשקעה, מגרש להשקעה, קרקר חקלאית, משרד ועוד.

עושים סקר קרקע ומשקיעים בנדל"ן לפני שהמחירים עולים

לא יודעים כיצד לבצע סקר קרקע? פנו אל המומחים של א.ב מוראנו ונציג בפניכם סקר קרקע עדכני שיסביר לכם איך מפת הקרקעות בישראל מחולקת, אילו קרקעות נחשבות מוערכות מדי כיום ואלו קרקעות נחשבות מציאות שזה הזמן לרכוש אותן לפניי עליית המחירים הצפויה בשל החזרה לשגרה לאחר התייצבות השוק בכלל ושוק הנדל"ן בפרט בתום הקורונה. סקר קרקע חדש ייתן לכם את התשובה לשאלה איפה כדאי להשקיע היום בקרקע בישראל ולהשיג תשואה גבוהה בשנים בקרובות. סקר קרקע יעזור לכם להבין מה עלויות הקרקע השונות בהתאם לסטטוס הקרקע הבנוי מכמה גורמים: מיקום, סטטוס מנהלתי, למי שייך הפרויקט, מה משך הזמן הדרוש להבשלתו וכדומה.

קרקעות למכירה – סוגי קרקעות להשקעה – א.ב מוראנו

חברת א.ב מרואנו מבצעת סקר קרקע כל שנה ובהתאם לממצאים מחליטה היכן להתמקד בהשקעותיו ובפרויקטי היזמות שלה. סקר קרקע מאפשר לשרטט תמונה מדויקת של מפת הביקושים בארץ ויכולה לסייע לכם לתמחר בהתאם את הקרקע שאתם מתעניינים בה בקלות ובמקצועיות. מוזמנים לגלוש באתר ולקבל מידע נוסף וטיפים על סוגי קרקעות, מה ההבדל בין קרקע פרטית לקרקע חקלאית, איזה השקעות כדאי לבצע בשנת 2021 ועוד מאמרים בתחום הנדל"ן, מידע מקצועי ומידע פרטני על פרויקטים בהתהוות, פרויקטים חדשים ועוד. חייגו עכשיו לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות למציאת נכס הנדלן המתאים ביותר למטרותיכם ולתקציב שלכם עוד היום. חבל לפספס את ההזדמנות להשקיע בנדל"ן דווקא עכשיו, לפני שמאוחר מדי והשוק חוזר לשיאו!

סקר קרקע – איזו קרקע עדיפה להשקעה בשנת 2021

בעזרת סקר קרקע תדעו מה הטרנד כיום בעולם הנדל"ן. גם תחום הנדלן, כמו תחומים רבים אחרים, מונע מטרנדים לפעמים. אמנם לא באותה תדירות ובאותה עוצמה כמו בשווקים אחרים, אבל גם הוא מושפע ממגמות שונות בשוק. דוגמה אחת טובה לכך היא תופעת קבוצות הרכישה שכבשה בסערה את שוק הנדל"ן המקומי ונדמה שנרגעה מאוד בשנים האחרונות. מי שבקיא בתחום כמובן אינו מתרגש מכל טרנד או מגמה חדשה שצצים. בסופו של דבר אין סודות ואין טריקים בתחום הנדל"ן וכולם יודעים מה מבוקש ואיפה. מפת הביקושים הישראלית לא השתנה בעשורים האחרונים אלא רק התקבעה, אך הזעזוע שחווה העולם בשל מגפת הקורונה, הזיז כמה דברים מהותיים ובהחלט יצר מפה מעט שונה היום. כיום קרקעות פרטיות למגורים ולהשקעה עלו בעשרות אחוזים בשל הקורונה! רבים מעדיפים לגור בבית פרטי ובישובים מרווחים יותר מהעיר הצפופה ואין ספק שהקורונה יצרה ביקוש רב יותר מתמיד לקרקעות אלה!

חברת א. מוראנו ידעה לזהות את המגמות החדשות בשוק הנדלן בעידן שאחרי הקורונה ונמצאת בכמה פרויקטים אסטרטגיים עם פוטנציאל רווח גבוה שיכולים להפוך למשתלמים ביותר עבור מי שייכנס להשקעה בהם עכשיו. לאחר סקר קרקע עדכני מצאנו את המקומות שייהנו יותר מכולם ממגמת הביקוש לקרקעות פרטיות וחקלאיות בארץ בתקופה שאחרי הקורונה. אנו מזמינים אתכם לבחון את ההצעות באתר או להגיע לפגישת היכרות בלתי מחייבת במהלכה נציג בפניכם את הפרויקטים החדים בצורה מפורטת ונסביר לכם כיצד גם את יכולים להצטרף למשפחת המשקיעים שלנו בקלות וללא סיכון.

עומדים לקנות טלוויזיה ועושים סקר שוק? בוודאי שאם קונים קרקע עושים גם סקר קרקע!

אין ספק שברכישות מאסיביות כמו רכישת קרקעות חובה ללמוד את השוק, לעשות סקר קרקע, להבין מי הכוחות הפועלים בשוק, מי החברות המרכזיות, מי המתחרים, מה הנכסים המוצעים על המדף ועוד. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהשקעה ארוכת טווח בעלות גבוהה. אנו חוסכים לכם את כל העבודה זו ומבצעים עבורכם את עבודת השטח ומעניקים לכם מעטפת מלאה הכוללת את מיטב בעלי המקצוע הרלוונטיים בתחום: שמאי קרקע, רואי חשבון, עורכי דין וכדומה ומאפשרים לכל לקבל את כל הנתונים בשקיפות מלאה וכל שנשאר לכם להחליט האם זה משהו שיכול הנתאים לכם או לא.

רק לאחר תקבלו את כל המידע על הנכס, תחליטו אם זה מתאים לכם או לא!

יש היום שפע של פרסומים לגביי קניית קרקע להשקעה, מגרש למכירה וכדומה. במודעות הפרסום הכול נראה טוב ויפה אך גם ללא קריאת האותיות הקטנות אנו מבינים את החשש המסוים והסקפטיות שיש למשקיעים רבים בכניסה להשקעה בתחום הנדל"ן. עבור המשקיע הקטן שאינו בקיא בתחום, השקעה כזאת נשמע כמו משהו קשה לביצוע אך בפועל זה לא כך וכיום כל אחד יכול להשקיע בנדל"ן בקלות, בהתאם לתקציב ולמטרות ההשקעה! חברת א.ב מוראנו בעלת ניסיון רב במציאת נכסי השקעה המתאימים למשקיעים פרטיים ומתמקדת אך ורק באיתור ושיווק נכסים בטוחים להשקעה, בעלי פוטנציאל רווח גבוה, הנמצאים באזורי הביקוש המרכזיים בישראל בלבד!

אנו מזמינים אתכם לשמוע פרטים נוספים על הפרויקטים שלנו ולקרוא על כך באתר

התקופה האחרונה לאחר מגפת הקורונה הזיזה כמה דברים בשוק ויצרה הזדמנויות חדשות למי שרצה להיכנס להשקעה בנדל"ן אך לא מצא את נקודת הכניסה עד כה. אין ספק שבשנים הקרובות, כשהעולם יחזור למסלולו הטבעי, תהיה מגמת צמיחה במשק והקטר המרכזי של המשק הוא שוק הנדל"ן והוא זה שיפרוץ קדימה יותר מכולם! מי שידע לזהות את ההזדמנות וילך עד הסוף עם חלומותיו ומטרותיו בשיקול דעת ובזהירות אך בנחישות, יצליח להפיק את המירב מההזדמנות ויראה פרי להשקעות לא עכשיו, אלא בעוד כמה שנים.

חברת א.ב מרואנו עשתה את ההתאמות הדרושות על מנת להתמודד בהצלחה עם האתגרים שהתקופה הבאה תציב בפנינו ונערכת לעשור מצליח ופורה במיוחד של השקעות נדל"ן אטרקטיביות באזורי הביקוש המרכזיים בישראל, בנכסים ובקרקעות בעלי פוטנציאל רווח גבוה וסיכון נמוך בלבד.

מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה וליהנות מייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולקבוע עמנו פגישת היכרות לא מחייבת להתאמת נכס נדלן מניב להשקעה בטוחה עוד היום!

גלשו עוד באתר לקבלת טיפים להשקעה בנדל"ן מסחרי, מידע על סוגי קרקעות ועוד.

השקעה בנדל"ן הייתה מאז ומעולם אפיק ההשקעה הבטוח והמשתלם ביותר ואין שום סימן לכך שדבר זה עומד להשתנות בקרוב אלא רק להתחזק נוכח המשבר העולמי שהעולם רק עכשיו מתחיל לצאת ממנו. מי שיידע לזהות זאת בזמן, ייעשה ויצליח! בהצלחה לכולם.

 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום