עיצוב מטבח באמצעות שיש – זה באמת אפשרי?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צילום freepik

אתם שוברים את הראש איך תוכלו לעצב את המטבח שלכם? אחד מהאלמנטים החשובים ביותר לעיצוב המטבח הוא השיש. ברגע שאתם בוחרים את השיש הנכון, אתם יכולים להפוך את המטבח להרבה יותר יוקרתי והרבה יותר מרשים. אם לא תשקיעו בבחירת השיש הנכון, אתם יכולים להשיג בדיוק את התוצאה ההפוכה – וזה יכול להיות מאוד פספוס אדיר.

אז לפני שאתם מרימים ידיים, ובוחרים שיש בצורה לא חכמה אנו נסביר לכם בדיוק איך תוכלו לבחור שיש שישדרג את המטבח שלכם. כך תדעו איך עיצוב מטבח באמצעות שיש יכול להיות מציאות של ממש, ולא יהיה מדובר על חלום רחוק שלא בהישג יד איך שאתם מסתכלים על הדברים.

 

עיצוב חשוב, אך הקפידו על האיכות

לא מעט אנשים מחפשים שיש למטבח בזול, אך בפועל לעיתים מה שעולה בזול – עשוי בדיעבד לעלות ביוקר. לכן הקפידו לבחור שיש איכותי לפני הכל, כי האיכות של השיש גם היא משפיעה על העיצוב. אם אתם תבחרו בשיש באיכות ירודה, אתם תוכלו לראות איך הוא פוגע בעיצוב של המטבח כולו. לכן אל תתפשרו על הנושא הזה, לא משנה מהן האופציות שמציגים לכם בחנויות כאלה או בחנויות אחרות.

 

שילוב של שיש על אי – בחירה נכונה

עוד אלמנט שיכול לשפר את העיצוב של הבית שלכם הוא שילוב של שיש על אי, במקרה שבו יש לכם אפשרות להכניס אי למטבח. האי יכול לספר בצורה משמעותית את העיצוב של המטבח כולו, בטח אם אתם משלבים בו שיש מיוחד שמשפר את המראה שלו. לכן במקרה שבו יש לכם אפשרות, אל תורידו אותו מסל האפשרויות – כי היא הרבה יותר חשובה ממה שנדמה לכם.

 

הגימור של השיש הוא קריטי

עוד אלמנט שעשוי להשפיע על העיצוב של השיש הוא רמת הגימור שלו, ככל שרמת הגימור תהיה גבוהה יותר – כך תוכלו להנות ממראה מרשים. הגימור של השיש יכול להיות חלק או מחוספס, אתם צריכים להתאים אותו לאלמנטים שאתם מתחברים אליהם יותר. בסוף הגימור של השיש הוא דבר שנחשפים אליו על ההתחלה, ולכן אתם לא יכולים להתעלם ממנו. מציאת שיש טבעי למטבח יכולה להתאים למישהו אחד, ומציאת שיש מחוספס יכולה להיות רלוונטית לאחרים.

 

שיש עם חומרי איטום איכותיים

השיש חשוף למים בכל משך היום, ולכן אתם צריכים לשמור עליו עד כמה שאפשר. ברגע שאתם לא שומרים על השיש, הוא מהר מאוד יראה הרבה פחות טוב מאשר הוא היה נראה בהתחלה. לכן תבחרו בשיש שמגיע עם חומרי איטום טובים, חומרי איטום שיסייעו לכם להיות בטוחים כי הם ישמרו לכם על השיש. ככל שיהיו יותר חומרי איטום טובים, כך השיש יראה בדיוק כמו שרכשתם אותו – ואתם תהיו מאוד מרוצים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום