פינוי קן יונים עושים עם סטופ יונים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מסתור הכביסה הוא אחד המקומות היותר שכיחים למציאת קן יונים. היונה שמחפשת מקום מוגן וחמים עבור גוזליה, מוצאת את מסתור הכביסה כמקום שיש בו בדיוק את התנאים האלו. הבעיה העיקרית עם קן יונים במסתור הכביסה, הוא השהות הקבועה של היונה וגוזליה, לשלשת היונים בכל מקום, כיני יונים, הבאת אוכל עבור הגוזלים ולעיתים פגרים של גוזלים שלא שרדו. כל אלו הם סיבה מצוינת להזמנת פינוי קן יונים במהרה.

 

מתי מומלץ לבצע פינוי של קן יונים?

נהוג לבצע פינוי של קן יונים בתום עונת הקינון המתרחשת לרוב באביב ובסתיו. עם זאת, בחברת סטופ יונים ממליצים לבצע פינוי קן יונים ברגע שראיתם קן כזה או התחלה של בנייתו. המטרה היא להימנע ככל האפשר מפינוי של קן שכבר פעיל ויש בו ביצים או גוזלים. אין זה אומר שלא ניתן לפנות את הקן במצבים אלו, אך אם אפשר להימנע, מה טוב.

 

מה עושים כאשר יש לפנות קן שיש בו ביצים או גוזלים?

פינוי קן יונים עם גוזלים או קן עם ביצים מחייב עבודה עדינה שלא תפגע בהם ותאפשר להם להמשיך לחיות. חברת סטופ יונים פועלת על פי הקוד האתי של המקצוע ולכן מבצעת עבודה כזו ביתר זהירות. את הקן עם הגוזלים או הביצים החברה מפנה לחוות גידול שמאפשרת להם להמשיך לחיות ולהתפתח כראוי. בצורה כזו אתם תוכלו להפסיק לסבול מהשהות של היונים והגוזלים לא יפגעו.

 

מה עושים לאחר פינוי הקן?

לאחר שמבצעים פינוי של הקן, יש לחטא את המקום מלשלשת היונים ומהמזיקים שנמצאים במקום. לאחר ביצוע הניקוי והחיטוי, על מרחיק היונים להניח אלמנט פינוי יונים שימנע את חזרתן. בחברת סטופ יונים משתמשים במספר פתרונות להרחקת יונים לפי המיקום שאליו הן נוהגות להגיע.

 

פתרונות מקצועיים להרחקת יונים בחברת סטופ יונים

רשת יונים ממתכת – רשת יונים היא הפתרון הטוב ביותר למניעת כניסה של יונים אל מסתור הכביסה. את הרשת הזו לרוב מניחים עבור כל דירות הבניין יחד.

קפיץ סלילי – מדובר בקפיץ מתכת מסולסל שאותו מניחים על מרזבים וגדרות. הקפיץ הסלילי אינו נוח ולכן יונים נמנעות מלשבת באזורים שבו הוא נמצא.

דוקרנים ממתכת – את הדוקרנים מניחים על אדן החלון או אזור המזגן והם דואגים שהיונים לא יוכלו לשהות במקומות אלו.

פסי הלם – פסי ההלם הם למעשה פסים חשמליים שכאשר היונה נוגעת בהם, היא מקבלת תחושה של זרם לא נעים ונמנעת מלהגיע שוב.

חוט רטט – מודבר בחוט שאם היונה יושבת עליו, היא מרגישה חוסר יציבות ולכן מעדיפה לא להתקרב.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום