פרקט פולימרי, שיש למטבח פרטי 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

שיש למטבח פרטי:

כיום יש מבחר רב של סוגי שיש למטבח וכשזה נוגע למטבח שלכם מגיע לכם את הטוב ביותר, הרבה מהצרכנים בשוק מאבדים את עצמם בבחירות קשות של סוג השיש, האיכות שלו, אחריות ועוד שלל קטגוריות שחשוב לכם לבדוק לפני שאתם רוכשים את מטבח חלומותיכם. חשוב לבדוק את הדברים האלה לפני הכל ולוודא שכל שיש למטבח פרטי שאתם רוכשים עומד בקריטריונים שלכם כדי שתוכלו להנות מאיכות ללא פשרות.

סוגי שיש:

להלן מספר מצומצם של סוגי שיש שתוכלו להתרשם מהם:

  • גרניט- גרניט הינו בין החומרים החזקים והעמידים ביותר לשיש הוא בין הנמכרים ביותר מכיוון שיש לו גוונים ייחודיים ומראה חדשני, הגרניט ידוע בעמידותו ואיכותו. הגרניט הינו שיש קצת יקר אך כשזה נוגע למטבח שלכם לא תרצו להחליף אותו כל יום לכן חשוב לקחת דבר זה בחשבון ולבחור איכות על מחיר.
  • פורצלן- פורצלן הוא שיש שמהווה חידוש מרענן לבית ולמטבח שלכם יש לו אין ספור דגמים שתוכלו להתרשם מהם ולבחור לטעמכם ובנוסף הפורצלן נחש לחומר עמיד ביותר בעל עמידות גבוהה ואיכותית.
  • סיליסטון- סליסטון הוא שיש שמזכיר קצת את אבן קיסר. לשיש הסיליסטון יש שלל דגמים, יש לו אחריות למעל 25 שנה הוא נחשב לשיש עמיד ואיכותי ביותר.

יש עוד דגמים רבים וחשוב מאוד שתדברו עם חברת AVEN המרכז לשיש ואבן שתייעץ לכם וכך תוכלו לבחור את השיש שהכי טוב ומתאים לשביעות רצונכם.

פרקט פולימרי

פרקט פולימרי נחשב לבין הפרקטים הטובים ביותר, הוא איכותי עמיד וחזק במיוחד, הפרקט הפולימרי עמיד במים כך שניתן לשטוף אותו עם מים רגילים ללא צורך בחומר מיוחד לפרקט והוא אינו יתנפח או יהרס, לפרקט הפולימרי יש שלל דוגמאות וצבעים שבו תוכלו להתאים את הנראות של הפרקט לעיצוב החדר לפי רצונכם.

בנוסף יש לו בונוס ענקי ושהוא אינו משמיע רעש כך שאם חזרתם מאוחר הביתה ואתם לא רוצים להרעיש לישנים אין מה לדאוג כי פרקט פולימרי לא שומעים בכלל!

לכן הפרקט הפולימרי אינו פחות טוב מרצפה רגילה אלא אפילו מומלץ יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום