פרקט פישבון ולמינציה איכותי 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

פרקט פישבון

פרקט הפישבון הוא כיום בין הפרקטים השימושיים ביותר והנבחרים ביותר, בזכות המראה האלגנטי שלו הרבה אנשים אוהבים להוסיף אותי כעיצוב לבית.

פרקטי הפישבון התחילו להיות פופולאריים עוד בימי הביניים, שבעזרתם היו מעוצבים בתים רבים וארמונות, מכיוון עיצוב מראה עצם הדג הייחודי שיש לו הוא משרה בבית אווירה יוקרתית ומלכותית ולכן קל ליפול לקסמים והרבה ישראלים בוחרים להשתמש בפרקט זה כעיצוב לרצפה הביתית שלהם. חשוב לבדוק שפרקט הפישבון מוזמן ממקום אמין כדי שיגיע באיכות טובה, כך שישמר לזמן רב יותר ויחזיק יותר שנים.

פרקט פישבון איכותי והיתרון שהוא מביא איתו זה שהוא מגיע במגוון רחב של צבעים כך שתוכלו להתאים את צבע הפרקט לצבע העיצוב שתחליטו בביתכם, מבלי להתפשר.

פרקט למינציה

פרקט הלמינציה הוא מקביל לפרקט הפישבון בדוגמא שלו אך ההבדל בינו לבין פרקט הפישבון הוא שפרקט הלמינציה הוא פרקט סיננתי דמוי עץ. כלומר הוא אינו עת אמיתי אלא סנטטי.

יתרונותיו של פרקט הלמינציה

  • פרקט למינציה איכותי הינו מיוצר מתמונה מה שנותן לנו מגוון רחב של אופציות בין צבעים לדוגמאות. מה שגורם לאופציות הבחירה שלנו להתרחב ובכך לאפשר לנו יותר אפשרויות להתאים את הדוגמא והצבע לריהוט הבית.
  • פרקט הלמינציה הוא בעצם זול יותר משמעותית מסוגי פרקטים אחרים, אך שלא תטעו זה לגמריי לא מוריד מהאיכות שלו אלא להפך הוא הופך אותו לייחודי, יפה ובעיקר אפשרי לכל כיס. כך שגם אם אתם לא מוכנים לשלם יותר מדי על פרקט עדיין תוכלו להנות מפרקט איכותי אם דוגמא איכותית במחיר מצחיק.
  • פעם אם הייתם שופכים מים על פרקט הלמינציה הוא היה סופג את המים ומתנפח ואז הייתם צריכים להחליף אותו, אך כיום עם חידושים שנתנו לו ישנם פרקטי לימנציה שהם עמידים לחלוטין במים ולא מהווה שום בעיה לשטוף את הבית עם מים.

את פרקטי הלמינציה תוכלו למצוא גם איכותיים וגם לא כמו בכל דבר, לכן חשוב לעשות בדיקה קודמת ולהזמין משהו איכותי שיחזיק לכם זמן מאשר שתצטרכו להחליף מה שיעלה לכם כפול מכל מה שתחשבו להוציא, אז אף פעם לא להסס לדבר איתנו https://inparis.co.il.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום