רכישת פרקט: מה חשוב לשאול לפני?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מתכוונים לרכוש פרקט חדש? אז אם כבר בחרתם את סוג הפרקט שלכם ואת הגוון שאהבתם מתוך שלל האופציות שיש, זה הזמן לתת את הדגש על הדברים החשובים באמת. קבלו 3 דברים שאתם פשוט חייבים לברר לפני שאתם חותמים על הצעת המחיר ומשלמים.

בררו מה המחיר כולל

רוב התלונות של לקוחות בכל הקשור למחיר התקנת פרקטים קשורות דווקא בפרטים שנחשבים למובנים מאליהם.

אז לפני שאתם ממהרים לחתום על הצעת המחיר שקיבלתם, בררו מראש האם המחיר כולל את הובלת הפרקט אליכם הביתה, האם הוא כולל את כל הציוד הנלווה כמו סף לדלת ופנלים למשל והאם הוא כולל את איסוף הפסולת שמצטברת לאחר ההתקנה.

באופן כללי כל הצעת מחיר צריכה לכלול את האלמנטים הבסיסיים הללו. הצעת מחיר לא מפורטת צריכה להדליק לכם נורה אדומה ועליכם להבין שזה פתח להפתעות לא נעימות בתום העבודה.

בנוסף, בררו מראש שהמחיר שמציעים לכם כולל את המע"מ. תתפלאו, אבל מדובר בפרמטר שגורם ללא מעט מחלוקות בין הלקוחות לחברה.

כמובן מומלץ לעשות סקר שוק על המחירים. לדוגמא, במידה ואתם רוכשים פרקט למינציה, רשמו בגוגל פרקט למינציה זול ותקבלו מושג כל שהוא על המחיר.

בררו אם יש אחריות

לפני שאתם רוכשים את הפרקט בררו האם יש אחריות, מה היא כוללת ומה התוקף שלה. באופן כללי, האחריות נחלקת לשני חלקים עיקריים, אחריות על המוצר עצמו ואחריות על ההתקנה.

האחריות על המוצר עצמו אמורה לכסות אתכם במקרים לוחות הפרקט הגיעו אליכם הביתה עם נזק בייצור שלהם. לדוגמה, במידה והטקסטורה או ההדפסה על גבי לוח הפרקט התקלפה, על החברה שסיפקה לכם את הפרקט להחליף את הלוחות הפגועים.

כמובן שהאחריות על הפרקט עצמו לא תהיה תקפה במקרים בהם אתם גרמתם נזק לפרקט, כמו כתמים של קפה או שריטות כתוצאה מגרירת רהיטים כבדים.

אחריו על התקנת הפרקט תכסה אתכם במקרים בהם נגרם נזק לפרקט כתוצאה מעבודה רשלנית או לא מקצועית מספיק. גם המצב כזה, החברה תצטרך לכסות אתכם ולספק לכם לוחות פרקט חדשים.

בררו תוך כמה זמן יספקו לכם את הפרקט

מדובר בפרמטר חשוב מאד שיש לשים עליו דגש לפני המכירה, אחרי הכל אתם לא רוצים להישאר תלויים באוויר. אז במידה ואתם גמישים יותר בתאריך, זה בסדר גמור.

יש מקרים בהם לדוגמה עוברים לבית חדש ועד שהפרקט לא מגיע אתם פשוט לא יכולים להיכנס לדירה. הדבר נכון ברוב המקרים לחדרי הורים, עד שלא תתקינו את הפרקט לא תוכלו להעביר את המיטה.

לכן, לפני שאתם ממהרים לשלם את הכסף, ודאו מראש תוך כמה זמן הפרקט יהיה מותקן אצלכם בבית ואיך תתנהל החברה במקרים בהם היא חורגת מהתאריך שבו ציינה על הצעת המחיר. באופן כללי, רוב החברות מספקות את הפרקט תוך 14 ימי עסקים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום