שיקום נזקי שריפה בהקשר של בדק מבנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כאשר אנו רואים בית או מבנה שעולה באש, אנחנו מרגישים תחושה של בהלה ופחד. כאשר מדובר על מבנה ששייך לנו, מדובר על הסיוט הגדול ביותר. זאת משום שאותו מבנה, מכיל גם את הרכוש הפרטי שלנו. כאשר המבנה עולה באש, הרי שכל הרכוש שלנו גם הוא עשוי להיות מושמד מהשריפה ועלול להיגרם לו נזק רב.

מעבר לכך, העניין לא מסתכם רק בפגיעה ברכוש שלנו, אלא גם בהתרוצצויות לאחר כיבוי השריפה. אנו צריכים להגיש תביעה לביטוח לאומי, לשחזר מסמכים נדרשים לצורך הגשת התביעה, לחפש בעלי מקצוע מתאימים שישקמו את המבנה וכו'. אחד מבין הדברים שחשוב מאוד לעשות לאחר שכובתה השריפה הוא לפנות לחברה המספקת שירות של בדיקת מבנים.

בדיקת מבנים לאחר שריפה

בדיקת המבנה מבוצעת על ידי מהנדס בניין מוסמך, חברה מקצועית שיש לה התמחות בנושא של שיקום נזקי שריפה וצוות של בינוי מקצועי. במסגרת הבדיקה, בודקים מהם הנזקים שנגרמו בעקבות אותה שריפה ולאלו מבין הנזקים יש להתייחס כאשר מתחילים בתהליך של שיקום המבנה. נזקים יכולים להיות מגוונים בהם, נזקים לשלד המבנה, לתשתיות שלו, לאלמנטים בטיחותיים שקיימים במבנה ועוד. הצוות המקצועי מפרט את ממצאי הבדיקה ומתעד אותם ואף מציע פתרונות הכוללים את הפעולות שיש לבצע על מנת לתקן את הנזקים. כל ממצאי הבדיקה מוכנסים לדו"ח הניתן ללקוח וגם לקבלן המשפץ את המבנה.

חשיבות בדיקת בדק מבנים

בגלל הבטיחותית, יש חשיבות מאוד גדולה לקיים בדק בית. מה שיקרה הוא שאם תוותרו על בדיקת המבנה, ייתכן שיהיו כל מיני דברים שנפגעו במבנה מבחינה בטיחותית והם לא יתוקנו באופן הנדרש. הדבר עשוי לסכן חיי אדם. נזקים בטיחותיים לא תמיד נראים לעין ועל כן יש חשיבות להביא חברת בדק מבנים לה יש מומחים עם עין מקצועית ועם ציוד מתאים. לדוגמה, הציוד בו משתמשים על מנת לגלות את הנזקים האלו הוא ציוד מסוג מצלמות אינפרה אדום ומצלמות תרמיות.

מתי עלינו לבצע בדיקת מבנים?

את הבדיקה יש לבצע לאחר כיבוי השריפה ולפני שנכנסים להתגורר או לשהות במבנה. אגב, יכול להיות שתוצאות דו"ח הבדיקה יגלו שהמבנה מסוכן למגורים או לכל שימוש אחר (קחו זאת בחשבון). אם אלו התוצאות שהתקבלו, אז יהיה קודם לתקן את כל הנזקים ולראות שאכן בוצע שיקום בצורה מקצועית ואחר כך להתייעץ עם המהנדסים והבודקים ולבדוק האם ניתן להשתמש במבנה או לא ומתי יהיה ניתן להשתמש בו אם בכלל.

איך לבחור חברה מתאימה?

כאשר אתם בוחרים חברה המספקת שירות של בדיקת מבנים או בדק בית, בדקו שיש לה ניסיון בתחום וכמו כן המלצות. אם תרצו לדעת שאתם בוחרים את החברה המתאימה, תוכלו לבקש לראות דוגמאות של דוחות בדק מבנים שהיא הוציאה. כך תוכלו להתרשם מתוכן הדוח וממי שנותן לכם את השירות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום