שיש דקטון בזול 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

שיש הדקטון:

אם בדיוק עברתם דירה או סתם מתחשק לכם לשפץ ולחדש את המטבח שלכם מבלי בזבוזי כסף מיותרים אתם חייבים לבדוק את שיש הדקטון, הוא שיש איכותי ועמיד כמעט כמו שיש הפורצלן והגרניט אך זול יותר. כך שגם אם בא לכם משהו איכותי מבלי להוציא סכומי עתק עדיין תוכלו להנות משיש יפה מעוצב ואיכותי.

יתרונות שיש הדקטון:

לשיש הדקטון יתרונות רבים וכיום הרבה מבתי ישראל בוחרים לחדש את ביתם בשיש זה מכיוון שהוא אסתטי ויפה.

  • שיש הדקטון עמיד בשמש כך שגם אם יש לכם גינה גדולה ויפה ואתם בונים מטבח חיצוני אין מה לדאוג השמש לא תהרוס אותו או תגרום לו להיראות באיכות ירודה, לכן הוא יכול להועיל לכם למטבחים חיצוניים יותר משאר סוגי השיש.
  • עמיד בחום- אין צורך לפחד להניח על שיש הדקטון סיר או תבנית חמה ובכלל אין צורך בתחתית, הדקטון עמיד ואיכותי ויכול לעמוד בעומסי חום גבוהים. מה שיועיל רבות למטבח שלכם. ● צבע עמיד- קרה לכם פעם שהצבע של השיש שלכם ניהיה מגעיל מרוב שימוש? אז לא אצל שיש דקטון. השיש עם צבע עמיד וישאר לכם לשנים רבות כאילו הוא חדש.
  • דוגמאות- לשיש הדקטון יש שלל דוגמאות וגוונים שונים שנותנים לו מראה ייחודי ויפה ובנוסף תוכלו להנות משיש בצבע ייחודי שיתאים לכם בדיוק לעיצוב הבית מבלי להתפשר.
  • עובי- את שיש הדקטון ניתן להזמין בעובי מסויים שתבחרו, אם תרצו שיש דק דקטון יתן לכם את זה ואם תרצו עבה הוא גם יתן לכם את זה, יש לכם את האופציה לבחור את העובי שלו שזה דבר שתורם הרבה לנראות של המטבח והאיכות שלו.
  • רב שימושי- הדקטון אינו משמש רק כשיש למטבחים אלה גם יכול לשמש לארונות מטבח וחדרי רחצה מה שיתן לכם מראה ייחודי לבית שלא תראו כמותו.

מחירי שיש הדקטון:

שיש הדקטון הוא בדרך כלל לא יקר אך עמיד לא פחות מסוגי שיש אחרים, מחירו של שיש דקטון בזול ינוע מ1500 ומעלה אך משתנה תמיד לפי, עובי, מידה ועוד כך שתמיד חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע או איתנו בכתובת https://aven-s.co.il שניתן לכם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום