איתור נזילות כחלק מבדק בית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נזילות יכולות להיות בעיה יקרה בבית. הן עלולות לגרום לנזק מבני, עובש וריקבון של רכוש. אם אתם מתכננים לקנות בית או שכבר יש לכם אחד כזה, חשוב לדעת איך לזהות נזילות לפני שהן הופכות לבעיות גדולות יותר. ולפני רכישת נכס, תמיד מומלץ להזמין בדק בית הכולל איתור נזילות מים.

איתור נזילות במסגרת בדק בית הוא שלב חשוב בתהליך רכישת כל נכס, בין אם מדברים על עסק או מגורים. ישנם כמה שלבים פשוטים שאתם יכולים לבצע כדי לזהות נזילות מים, כמו בדיקת רטיבות על קירות ותקרות ושימוש במכשירי איתור נזילות מים. אך לפני הכול, בואו נבין מהו בדק בית. בקצרה, בדק בית הוא תהליך מקיף הכולל בדיקה מפורטת של מצב הנכס. זה כולל הכול מבדיקת תקינות מבנית ועד לוודא שאין נזילות בצנרת, במידה ויש צריך לבצע איתור ותיקון נזילות מים.

בדיקת בדק בית עם איתור נזילות מים

איתור נזילות מים הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבדיקת בדק בית. זה יעזור להבין אם הבית בטוח, ואם יש בעיות שדורשות טיפול במיידי. חשוב לדעת כי איתור נזילות הוא אחד הדברים הכי חשובים לעשות במהלך בדק בית. ועם זאת, זה יכול לחסוך הרבה צרות וכסף.

כבר בכניסתכם למבנה, ראשית שימו לב לכל שלוליות קטנות או אזורים רטובים על הרצפה, הקירות או התקרה. כמו כן, שימו לב לטפטוף ברזים וצינורות, וחפשו כתמי רטיבות על קירות או תקרות שנמצאים ליד גופי אינסטלציה, צנרות אינסטלציה ובאזורי המקלחת. זאת ועוד, בדקו אם יש כתמי מים סביב חלונות ודלתות במבנה.

איתור נזילות מים סמויות מהעין

ישנם שני סוגים של נזילות מים שניתן לאתר בבית. הסוג הראשון הוא זה שנראה לעין והסוג השני הוא זה שאתם לא יכולים לראות אבל אתם יכולים להריח. הסוג הראשון של נזילה הוא היכן שיש סימנים גלויים לנזקי מים כמו שטיח רטוב, קירות לחים או קיר גבס מוכתם.

הסוג השני של נזילה הוא המקרה שבו אתם מריחים מים, אך אין סימנים על פני השטח או מתחת לפני הקרקע. נזילה מסוג זה תתגלה במהלך בדיקה לאיתור עובש וטחב וכן במהלך בדיקת רטיבות בבית. על מנת לאתר סוג זה של נזילה, עדיף להשתמש בגלאי רטיבות. לפיכך, ישנן מספר שיטות לאיתור נזילות בבית כולל שימוש בגלאי רטיבות, שימוש באף, שימוש בציוד מקצועי כמו מצלמות אינפרה אדום ועוד.

היתרונות של מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים

מצלמה תרמית היא סוג של מצלמה שמזהה חום ומשתמשת בו לקביעת הטמפרטורה וההבדלים בין הטמפרטורות של מוקדי חום שונים. היתרונות של שימוש במצלמות תרמיות כוללים את היכולת לזהות אזורים קטנים או עצמים שאינם נראים באור רגיל, ויכולת לראות דרך קירות.

לפיכך, ניתן להשתמש במצלמות תרמיות עבור איתור רטיבות בבית שהינה סמויה מהעין. מצלמות תרמיות משתמשות בקרינה אינפרה אדומה כדי לזהות נוזלים ורטיבות. הן רגישות מאוד לחום ומסוגלות לזהות רטיבות קטנה מאוד מתחת למרצפות, בתקרה, בתוך הקירות ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום