חברת בדק בית מומלצת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חברת  בדק ביתבחירת חברת בדק בית מומלצת היא משימה לא קלה. המגוון הנרחב של החברות השונות גורם לנו להתבלבל בקבלת החלטתנו לגבי חברת בדק בית. באמצעות חברת בדק בית מומלצת ע"י חברים ומשפחה ניתן להגיע לחברה הטובה ביותר שמתאימה לצרכים האישיים שלכם.

למה חשוב לשכור שירותי חברת בדק בית מומלצת?

אם אתם לקראת עסק נדל"ן של קנייה או מכירת נכס ראשונה, או שאתם וועד בית אשר מבקש לאבחן את הליקויים במבנה בו אתם מתגוררים, חשוב מאוד לשכור שירותי חברת בדק בית וביקורת מבנים מומלצת על נמת שתקבלו דו"ח מקצועי אשר בו יש את כל הליקויים שנמצאו בדירה או בבניין וכן מסמך זה יהיה קביל בבית המשפט בעת הצורך. באמצעות חברת בדק בית מקצועית ובעלת ניסיון תוכלו לקבל בדיקה מקצועית ויסודית. עם חברת בדק בית מומלצת תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות ואמינות במיוחד שקרובי משפחה וחברים השתמשו בשירותי החברה והיו מרוצים ממנה.

חשיבות שירותי חברת בדק בית מומלצת?

באמצעות חברת בדק בית מומלצת תוכלו לקבל שירות בדק בית מקיף ומלא. מאחר שישנם מגוון נרחב של חברות ומהנדסים פרטיים המבצעים בדק בית במבנה, לא כל חברת בדק בית או מהנדס פרטי מעניקים שירות מלא של ביצוע הבדיקה וליווי אישי. עם חברת בק בית מומלצת תוכלו לקבל שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי ליווי אישי לאורך כל תהליך בדיקת בדק בית. כך שאם אותרו ליקויים בבנייה המעקב הצמוד והליווי לאורך הליקויים ועד לתיקונם תעזור לכם במהלך כל התהליך עצמו, כך שאתם לא לבד ויש מי שדואג לכם.

יתרונות חברת בדק בית מומלצת

מאחר שבדק בית היא בדיקה חשובה ודי יקרה, חשוב מאוד שמי שמבצע אותה תהיה חברה מומלצת ובעלת ניסיון בתחום. באמצעות חברת בדק בית מומלצת תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. איתור הליקויים במבנה הבניין נעשה בצורה מקצועית ומעמיקה ביותר שכוללת בין היתר מהנדס בניין שאחראי לאורך כל תהליך הבדיקה ועד לתיקון הליקויים. עם חברה מומלצת אתם חוסכים כסף רב על חברות קיקיוניות וכן מקבלים תמורה מלאה עבור השירות עצמו. מעבר לכך, אתה יודעים שניתן לסמוך על החברה מאחר שהקרובים שלכם השתמשו בשירותי החברה והיו מרוצים מאוד, כך שאין לכם צורך להיכנס לאתרי אינטרנט ולחפש חברות זרות שאתם לא מכירים את עבודתם המקצועית. איתור הליקויים הוא מהיר, מדויק ומתבצע באמצעות מהנדס בדק בית עם ניסיון בתחום. שנת בדק בית הוא כינויה של שנת המגורים הראשונה בדירה, מיום הכניסה והלאה. אולם אל תטעו אין זה אומר שאפשר לבצע בדק בית רק בשנה הראשונה למגורים, למרות שחברות בניה וקבלנים נוטים להציג כך את שנת הבדק. ההתייחסות היא לתקופה זו כאל התקופה שבה בלבד אתם רשאים לבוא בדרישות לקבלן. האומנם? חברת בדק בית ניתן לבצע לפי הפירוט הבא.

 חברת בדק בית

כמה אחריות יש לכל רכיב האמת, שלרוב לא מספרים לכם עליה, היא שאחריות הקבלן אינה קשורה בזמן אלא במרכיבי הבניה. כך למשל, תתפלאו לגלות שאחריות הקבלן על הצנרת היא לתקופה של שנתיים, בעוד האחריות על קילופים בחיפויים חיצוניים מגיעה לשבע שנים, לעומת זאת. לכל מערכת בבית תקופת אחריות משלה, שעוברת מיד ליד עם הקניה והמכירה. כן…כן הבנתם נכון, בחוזה המכר של דירות חדשות יש לכלול פירוט של אחריות הקבלן על המרכיבים, אבל חשוב לדעת שאם משך האחריות למרכיב מסוים קצר ממשך הזמן הקבוע בחוק, הרי שידו של החוק על העליונה. מה שאומר כי אתם עדיין רשאים לדרוש מהקבלן את התיקון המתאים. ואילו "תקופת הבדק" שבה קבלני הבניה חייבים לתקן כל ליקוי שנמצא נמשכת עד שבע שנים, בהתאם לרכיבים. בתקופה זו אחריות הקבלן על הליקויים אינה מוגבלת לרכיבים מסוימים, אלא היא כוללת את כל הכשלים בנכס, כאלה שצוינו בשעת קבלת הבית, וכאלה שאותרו מאוחר יותר, לבד או באמצעות הבודקים. הליקויים היחידים שהקבלן אינו חייב בתיקונם הם כאלה שניתן להוכיח שנגרמו עקב חוסר זהירות של קונה הדירה, כלומר שלכם או של מי שקניתם את הדירה או הבית ממנו.

חברת בדק בית מומלצת

במשך שלושת השנים שלאחר שבע השנים הללו חלה על הנכס שלכם "תקופת האחריות", אשר בה הקבלן אחראי לנזק שמתגלה בנכס, אך ורק אם הרוכש מוכיח שהליקוי הינו תוצאה של ביצוע ירוד של המבצע, כלומר נטל ההוכחה עובר ממי שבנה לרוכש, כלומר אתם. חשוב לדעת שכאשר מדובר בליקויי בטיחות חמורים כגון שקיעת המבנה, נזקים לשלד, בעיות ביציקות הבטון וכדומה, האחריות אינה מוגבלת בזמן, גם מעבר לתקופת שנת הבדק בית ולתקופת האחריות.

מהי חשיבות שנת הבדק עבור חברת  בדק בית מדוע חשוב שיעשה

אז מהי בכל זאת המשמעות של "שנת הבדק"? ובכון, לאחר תקופה זו נוהגות חברות בניה שונות לתקן את מרבית הדברים שהתגלו ושנמצאו, כולל תקלות ברכיבים של הבנין. כולל אי התאמות בין הביצוע בפועל לבין התכניות והמפרט הטכני, תקנות התכנון והבניה, תקנות הג"א, תקנות כיבוי האש וכיוצא בזה. אולם לעתים נראה שלמרות שכל המרכיבים בבית תקינים ושלמים, עשויות מתחת לפני השטח להסתתר תקלות משמעותייות, ואף מסוכנות. אלו ליקויים העלולים לצוץ במהלך הזמן, וייתכן שהאחריות לגבי אותו הרכיב תאבד מתוקפה עד זמן הופעתם. לכן מומלץ מאוד להקדים ולהזמין חברת בדק בית מקצועי. חברת בית, בדק בית הכולל בדיקה יסודית ומקיפה שבסיומה יגיע לידיכם דו"ח מפורט, המציין את כל הממצאים הלא תקינים ואת אפשרויות התיקון. דו"ח זה אמור להיות לכם לעזר בכל דרישה שתציגו בפני חברת הבניה. גם בדרישות התיקון, וגם בדרישה לפיצוי כספי. יתרה מכך, הוא קביל גם כראיה בבית המשפט.

חברות בדק בית בבניה ושיפוצים

מי שנמצא בתהליכי בנייה ושיפוצים עבור בית פרטי או כל מבנה עסקי או ציבורי, יודע כי ביצוע בדק בית הינה פעולה מאד חשובה, וזאת על פי חוק המכר, כמו גם שהבדיקה מהווה תנאי הכרחי להמשך תהליכי בנייה ושיפוצים, כמו גם לקבלת מבנה תקין וראוי מהקבלן המבצע. מי שטרם התוועד לנחיצות של בדק בית, חשוב שיבין כי ביצוע הפעולה מאפשרת חסכון משמעותי בעלויות בנייה, תיקונים ושיפוצים בהמשך החיים במקום, כמו גם שהיא הכרחית על מנת לקבל מבנה בטוח למגורים. לכן כיום לא חסרות חברות בדק בית אשר מציעות את שירותיהם ללקוחות פרטיים ועסקיים. אבל כיצד אפשר מתוך מגוון הבחרות ואנשי המקצוע המומחים בתחום לבחור את הטובים ביותר? הנה כמה דגשים שיעזור לכם ליהנות ממבנה תקין ומושלם!

חברות בדק בית – ככה תמצאו את החברה הטובה ביותר!

מי שביתו או החלל העסקי והציבורי שבבעלתו נמצא בתהליכי בנייה או שיפוצים, חייב להבין כי ביצוע בדק בית הינו הכרחי על מנת לנטר ולעקוב אחר פעולות הקבלן והביצועים שלו וזאת משום שבחירת קבלן ביצוע טוב אינה נגמרת רק בבחירה הראשונה, אלא שהיא נעשית גם בהמשך, תוך מדידת ביצועי הקבלן ותקינות המבנה כמו גם האלמנטים השונים שנוצרו במבנה בעת הבניה. אחת הדרכים לעקוב ולנטר היא באמצעות פנייה אל חברות בדק בית המבצעות את כלל הבדיקות, הסקירות והתיעוד על מנת לגלות ליקויים לאחר הבנייה. חברות אלה מציעות שירותים של אנשי מקצוע מומחים כמו מהנדסים, קבלנים, קונסטרקטורים ושאר אנשי מקצוע המומחים בתחום וזאת כדי לגלות ליקויים ולהציע מגוון פתרונות למען בנייה נכונה בטוחה יותר וסיום הליכי הבנייה בקלות.

אבל כיצד משלל חברות בדק בית בוחרים את הטובה ביותר? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב:

  • ניסיון – בחרו חברות בדק בית שיש להם ניסיון בתחום והן מנוסות בבדיקה של מגוון מבנים החל ממבנים פרטיים עד מבנים עסקיים, ציבוריים ותעשייתיים.
  • שירות – חשוב לקבל שירות מהיר וכזה שיהיה יעיל על מנת שתוכלו להמשיך בתהליך הבנייה.
  • מקצועיות – חשוב כי בדק הבית עשה במקצועיות תוך שימשו בשלל מכשירים וטכנולוגיה כמו מצלמה תרמית לגילוי נזילות, מד לחות, מד לייזר, מכשירים ומכונות לבדיקת רצפות אריחים ושלל תשתיות.
  • בדיקות יסודיות – שימו לב כי אנשי המקצוע מבצעים בדיקה יסודית ומקיפה שתכלול את כל סוגי הבדיקות ואיתור ליקויים מסוגים שונים.
  • הפקת דוח – חשוב שבעל המקצוע המגיע לבצע את הבדיקות, יפיק בסוף היום דוח מקצועי שמגלה את כלל הליקויים במבנה.
  • מתן פתרונות  – עוד חשוב מלבד גילוי ליקויים ואיתור תקלות, כי החברה שתבחרו תוכל להציע לכם ולקבלן המבצע מגוון פתרונות יעילים לתיקון והמשך תהליכי בהנייה.

לסיכום, חברות בדק בית ישנן לא מעט, אך באמצעות תשומת לב בבחירה קבלת המלצות ובחירה בחברות מקצועיות: תוכלו לבצע את הבדיקה בקלות ולהמשיך בתהליכי מעבר הדירה או הבנייה במהירות.

המלצות לרוכשי דירה חדשה

בפרויקט של בניה חדשה מגיע היום שבו הקבלן מזמין אתכם לחתום על קבלת המפתח ולהכנס לדירה. בשלב זה, מומלץ ליצור קשר עם חברת בדק בית על מנת שתשלח אליכם מהנדס מומחה לשם איתור ליקויי בניה בדירה. רכישת בית יד שנייה מאפשרת לרבים לרכוש נכס בקלות, בעוד שקניית בית חדש או בניית בית על קרקע בגדלים שונים עלולה להיות יקרה וכזאת שכרוכה בלא מעט פרוצדורות ובירוקרטיות. כאשר רוכשים דירה מיד שנייה התהליך קצת יותר קצר מרכישת דירה מקבלן, אך הוא עדיין דורש לא מעט שירותים כמו ביצוע בדק בית יד שנייה. אבל מה צריך לדעת על בדק בית ומדוע זה כל כך חשוב? כל הפרטים בהמשך.

בדק בית יד שנייה – מדוע זה כדאי?

לפני שנסביר אודות החשיבות של בדק בית יד שנייה, חשוב בתחילה להכיר את המושג ולהבין כי מדובר בסקירה קפדנית ובדיקות של נכסים לפני רכישה, וזאת על מנת לגלות לקויי בנייה או כל תקלה אחרת במבנה. בדק בית נועד כדי לבדוק את הדירה, להכיר את התשתיות שבמבנה, את עמידותן וגילן, להבין עד כמה הנכס יציב, כמו גם אם הוא כדאי ובטוח למגורים. שירות בדק בית נעשה על ידי אנשי מקצוע כמו מהנדסים וקונסטרקטורים שבודקים את כל האלמנטים הקשורים לדירה וזאת על מנת לגלות לרוכש מהו ערך הדירה האמתי, כמו גם את רמת הבטיחות שיש בה, את הליקויים שדורשים תיקון, כאשר אנשי המקצוע יספקו מגוון פתרונות לתיקון ליקויים ולהפיכת את הדירה לאטרקטיבית ובטוחה לשהייה.

מדוע כדאי לבצע בדק בית יד שנייה?

כאשר אתם פונים אל אנשי המקצוע על מנת לבצע בדק בית, אתם נהנים מכמה יתרונות בולטים, ביניהם:

  • בדיקת ערך הנכס – באמצעות בדק בית יד שנייה אתם יכולים להבין מהו ערכו האמתי של הנכס והאם הנכס ידרוש בעתיד הקרוב שיפוצים רבים ויקרים.
  • החלטה מושכלת – באמצעות בדק בית אתם יכולים לבצע החלטה מושכלת וכלכלית יותר בעת רכישת דירת יד שתיים.
  • ביטחון – שירות בדק בית יד שנייה מאפשר בטיחות ושמירה על מבנה תקין.
  • חסכון בעלויות – באמצעות בדק בית הנעשה על ידי המומחים בתחום הבנייה, ניתן לחסוך עלויות שיפוצים ותיקונים עתידיים.

כיצד בוחרים את השירות הטוב ביותר לבדיקת בית יד שנייה?

כדי לבחור נכון ולבצע בדיקות שגם יניבו פתרונות: בחרו חברת בנייה ושיפוצים או את אנשי המקצוע שגם יודעים כיצד לבצע הפעולה וגם יכולים להעניק לכם שלל שירותים ופתרונות לבעיות ותקלות שהתגלו במבנה. בחרו חברה שיכולה לאפשר לכם שירות מקצועי תוך שעל  אף שהשירות עולה לא מעט, שירות מסוג זה יחסוך בעתיד כסף, זמן ומשאבים. חשוב לדעת כי בדק בית יד שנייה יש לבצע כבר לפני בחירת הבית ולפני הרכישה וזאת כדי שתוכלו בעתיד לחסוך זמן, כסף ומשאבים ובכך לבצע עסקה נכונה ללא הפסדים. בדק בית יד שנייה

זמינות לבדיקת בדק בית ותיאום מול הלקוח

אם אתם חייבים לבצע בדיקת בדק בית בהקדם האפשרי, בין אם זה בדיקת דירה חדשה מקבלן או במקרים של ביצוע בדק בית יד שנייה לפני סגירת עסקת רכישה של דירה ישנה. חשוב שתדעו שעם חברת בדק בית מומלצת וזמינה תוכלו לתאם בקלות את הבדיקה בהתאם ללוח הזמנים שלכם. מעבר לכך, באמצעות חברה בדק הבית תקבלו שירות ייעוץ וליווי מקיף כפי שאתם צריכים וכן מהנדס בדק בית אשר יהיה זמין עבורכם ויפקח על הנעשה במהלך איתור הליקויים ותיקונם. כך שאתם לא לבד בכל התהליך עצמו, אלא לאורך כל התהליך יש לכם אוזן קשבת שעוזרת לכם בכל בעיה או שאלה שאתם נתקלים בה בשטח. כמו כן, חשוב שתיאום הפגישה עם מהנדס בדק בית יהיה בתיאום מול בעל הדירה הקיים או נציג הקבלן. אדיבות ושירות הם דברים חשובים שאסור לכם להתפשר עליהם שתאם מחפשים חברת בדק בית מתאימה. אז אם אתם רוצים חברה מקצועית ויסודית שיש עליה המלצות טובות וחמות אל תהססו להשתמש בשירותיה.

רכישת דירה הינה ההוצאה היקרה ביותר שתוציאו בחייכם ולכן, מומלץ להשקיע ולהזמין חברה לבדק בית לפני הכניסה לדירה, זאת בכדי להבטיח את שהותכם ללא תקלות אשר יכולות להופיע בדירה בהמשך.

למה כדאי להביא חברה לביצוע בדק בית?

חשוב להביא חברה אשר תבצע לכם בדיקה מקצועית זאת מכיוון שברוב המקרים גם אם מדובר בדירה חדשה מקבלן, יימצאו ליקויים אשר יכולים לגרום לכם נזק רב בעתיד, בין אם בהוצאה כלכלית גבוהה ובין אם אי נעימות לגור בבית אשר השקעתם בו את רוב כספכם, בודק בית מקצועי יוכל לאתר גם את הליקויים הסמויים מהעין אשר נמצאים בדירה, כמו למשל רטיבות סמויה בקיר, ליקוי זה הינו נפוץ ולא ניראה לעין ולכן, בודק מקצועי יוכל לעלות על הליקוי.

מתי כדאי לבצע בדק בית?

בדיקת חברה לבדק בית ניתן לעשות כאשר אתם רוכשים דירה, אך חשוב לעשות בדק בית גם אם במידה והדירה הינה דירה חדשה ולא דירת יד שנייה, את הבדיקה רצוי לעשות לפני חתימה על חוזה וכן לפני קבלת מפתח של הדירה, זאת על מנת כי במידה ואכן קיימים ליקויים יהיה לכם למי לפנות, לאחר שתחתמו על חוזה ותיקחו לידכם את מפתח הדירה, כל הליקויים אשר יימצאו על הדירה יהיו עליכם, וכן אתם אלו שתיאלצו לטפל בליקויים, לכן מומלץ לעשות זאת לפני כך תוכלו לדרוש מהקבלן או מהדיירים הקודמים לבצע תיקונים של כל הליקויים אשר יימצאו בבדיקה.

מהם הפרמטרים הדורשים חברה לבדק בית?

בדק בית נערך בכמה פרמטרים שונים:

  • בדק בית לקניית דירה יד שנייה

פועל בניין מסתכל על שרטוט בנייהכאשר אתם רוכשים דירה יד שנייה, הדבר החשוב ביותר לפני הרכישה יהיה לערוך לדירה שאתם מעוניינים בה בדק בית לפני קניה, יכול להיות שאתם תראו חיצונית את הדירה בצורה המושלמת ביותר אך אתם לא יכולים לדעת אלו ליקויים קיימים בה, מהנדס אשר יבצע עבורכם את הבדיקה יבדוק את מה שחשוב כמו הצנרת, וכן האיטום בדירה, לאחר בדיקה מקיפה של המהנדס תוכלו לדעת בצורה מדויקת אילו ליקויים קיימים בדירה, דוח הבדיקה המפורט של המהנדס יוכל לעזור לכם להחליט האם כדאי לרכוש את הדירה, וכן יוכל לעזור לכם להתמקח על המחיר.

  • בדק בית בזמן בנייה של הבית

בזמן בנייה הדבר המומלץ ביותר הוא להשתמש בחברה לבדק בית, זאת מכיוון שחברה מקצועית ואיכותית בעלת ניסיון בתחום תלווה אתכם בתהליך הבנייה, יהיה לכם פיקוח כבר מההתחלה כך שבודקים כי הבניה נעשית לפי התקנות הנדרשות, דבר זה יוכל למנוע את הליקויים העתידיים להיות בדירה לאחר הבנייה, כך תוכלו להיות בטוחים כי הבניה מתבצעת לפי התקנות וכי אתם עומדים לקבל דירה ללא ליקויים כלל.

  • בדק בית לרכישת דירה מקבלן

רוב האנשים אשר רוכשים דירה חדשה מקבלן בטוחים כי אין להם כל צורך בחברה לבדק בית, זאת מכיוון שהמחשבה אומרת כי בית חדש צריך להיות מושלם, אך לא כולם יודעים כי גם בדירות אלו קיימים ליקויים רבים, זאת מכיוון שבזמן בנייה לקבלנים קיימים המון תקנות בהן הם צריכים לעמוד, הבעיה העיקרית היא כי הקונים אינם מודעים לחוקים ולתקנות הקיימים, קיימת האפשרות כי תרכשו דיה חדשה ללא בדק בית ולאחר כמה שנים הליקויים יתחילו לצוץ להם ולעלות לכם לא מעט, כאשר אתם עושים בדק בית לדירה מקבלן, הקבלן יידרש לתקן את כל הליקויים לפני שתיכנסו לדירה.

  • בדק בית בזמן שיפוצים

כדי להימנע מעוד סיפור על שיפוץ שלא נעשה כראוי, מומלץ להביא חברה לבדק בית בזמן השיפוצים, וכן לאחר סיום השיפוצים בדירה, בדק בית בזמן השיפוץ יכול לחסוך להם הרבה כאב ראש ועלויות מיותרות בהמשך, בזמן השיפוץ המהנדס בודק את רמת השיפוץ, בוחן האם קיימים ליקויים בשיפוץ, האם הקבלן עומד בתקנות ובחוקים העומדים לפניו, וכן המהנדס אפילו בודק את החומר איתו עובד קבלן השיפוצים, כל אלו יוכלו להבטיח לכם כי השיפוץ שלכם מתנהל כראוי ללא שום תקלות.

מהם המחירים לבדק בית?

חברת בדק בית מומלצתכאשר אתם לוקחים שירותים של חברה לבדק בית המחירים יכולים להשתנות מלקוח ללקוח, זאת בעקבות המבנה אותו אתם מעוניינים לבדוק, עניין המחיר תלוי בגודל הדירה בה תבצעו את הבדיקה, האם מדובר בדירה הנמצאת בבניין או מדובר בדירת קרקע? כמה חדרים קיימים בדירה? האם מדובר בדירה חדשה הנרכשת מקבלן או מדובר בדירה הנרכשת כיד שנייה? האם הדירה היא בתהליך בנייה או בתהליך שיפוצים?

לכל אלו יש משמעות רבה בקביעת המחיר לבדק בית.

איך לבחור נכון חברה לבדק בית?

בדק בית הינה בדיקה מאוד חשובה לפני מעבר לדירה חדשה לכן, מומלץ לפני הרכישה לבצע את הבדיקה, לפני שאתם סוגרים עם חברה לבדק בית מומלץ לבדוק כמה חברות, חשוב מאוד לבדוק כמה ניסיון יש לאותה חברה, עד כמה המהנדסים שהחברה מעסיקה אכן מהנדסים מקצועיים בעלי ניסיון נרחב לביצוע בדיקה איכותית, מהם המחירים אשר גובה אותה חברה? האם החברה בעלת שירות אישי אשר תוכל לתת לכם מענה בעת הצורך? דברים אלו מאוד חשובים על מנת שהבדיקה תתבצע ברמה הטובה ביותר.

מה מקבלים בסוף הבדיקה?

בסוף הבדיקה תוכלו לקבל מהחברה לבדק בית דוח מפורט עם כל הליקויים אשר קיימים בדירה, עם ליקויים אלו תוכלו לגשת לקבלן על מנת שיוכל לבצע תיקונים בהתאם, כמו כן במידה ומדובר בדירה יד שנייה תוכלו לבקש ממוכרי הדירה לבצע תיקונים, וכן להתמקח על מחיר הדירה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום